gomir schreef:Mijn merrie is vandaag voorlopig keur geworden, zo blij mee!
Volgend jaar insemineren denk ik
Proficiat!
Van wie wil je ze vol laten steken? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gomir schreef:Mijn merrie is vandaag voorlopig keur geworden, zo blij mee!
Volgend jaar insemineren denk ik
Van wie wil je ze vol laten steken? gomir schreef:Op dit moment denk ik vooral aan Carambole. Ik denk dat die heel goed past op deze merrie en ik vind zowel de hengst zelf als de nafok erg overtuigend.
Maar wil er zeker nog met wat mensen over sparren, want heb ook nog wel wat andere gegadigden (oa Spartacus, Dexter R, Cannabis en evt Berlin) op de lijst.
Altijd tof om een hengst te zoeken! 
gomir schreef:Tuigers zijn leuk Zwieke! En in de springsport doen ze het lang niet onaardig in de basissport.
Zo blijf ik ook met haar wat bezig. Met mijn ander paard doe ik dan dressuur
ismy schreef:

zwieke schreef:Proficiat!Van wie wil je ze vol laten steken?
Ik ga stuk, werkelijk waar, vol steken?

gomir schreef:Heel gebruikelijke Vlaamse uitdrukking hoor MDH
Ik bedoel met wachten ook dat het paard onder je moet blijven wachten op je hulp en dus niet onder je uit moet rennen. Niet dat je niet op concours moet gaan

en ben het daar helemaal mee eens
al hebben wij daar ook nog wel is meningsverschillen over, wat zelfs op een foto te zien is
http://i57.tinypic.com/2pp0jus.jpg
welkom Zwieke! En vol steken??? Hahahahahahahahahaha
) Alleen ik zit een beetje met de warmte. Wat doen jullie met deze warmte? Paard drinkt niet bij mij op concours.. gomir schreef:Op dit moment denk ik vooral aan Carambole. Ik denk dat die heel goed past op deze merrie en ik vind zowel de hengst zelf als de nafok erg overtuigend.
Maar wil er zeker nog met wat mensen over sparren, want heb ook nog wel wat andere gegadigden (oa Spartacus, Dexter R, Cannabis en evt Berlin) op de lijst.

Jammer dat ik niet vaker iemand bij me heb.
Paard heeft een knal van een ander gekregen maandagavond en die wond is iets gaan ontsteken (was wel een DA bij geweest). Heeft nu wondvocht in z'n knie en boven de wond een bult van de ontsteking. Vandaag mijn eigen dierenarts laten komen (waren naar huis gegaan) die heeft de krammetjes eruit gehaald en het begon meteen te lopen.

? Ik ga vrijdag naar Gieten. Als ze dorst hebben drinken ze vanzelf, als ze niet willen drinken is het hun eigen probleem. Niet te moeilijk over doen, het is graag of niet
. Bij wie les je? Dat zijn leuke lijntjes die je moest rijden.
paljaslaura schreef:Welkom Zwieke!
Mijn instructieweeek is nu al afgelopenPaard heeft een knal van een ander gekregen maandagavond en die wond is iets gaan ontsteken (was wel een DA bij geweest). Heeft nu wondvocht in z'n knie en boven de wond een bult van de ontsteking. Vandaag mijn eigen dierenarts laten komen (waren naar huis gegaan) die heeft de krammetjes eruit gehaald en het begon meteen te lopen.
Gekoeld en gestapt en het is gelukkig al wat dunner. Hopen dat ik er eind volgende week weer op mag

Hopelijk geen blijvende schade en een vlot herstel!
hopen op goe en snel herstel!paljaslaura schreef:Welkom Zwieke!
Mijn instructieweeek is nu al afgelopenPaard heeft een knal van een ander gekregen maandagavond en die wond is iets gaan ontsteken (was wel een DA bij geweest). Heeft nu wondvocht in z'n knie en boven de wond een bult van de ontsteking. Vandaag mijn eigen dierenarts laten komen (waren naar huis gegaan) die heeft de krammetjes eruit gehaald en het begon meteen te lopen.
Gekoeld en gestapt en het is gelukkig al wat dunner. Hopen dat ik er eind volgende week weer op mag