gomir schreef:Mijn merrie is vandaag voorlopig keur geworden, zo blij mee!
Volgend jaar insemineren denk ik
Proficiat!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gomir schreef:Mijn merrie is vandaag voorlopig keur geworden, zo blij mee!
Volgend jaar insemineren denk ik
gomir schreef:Op dit moment denk ik vooral aan Carambole. Ik denk dat die heel goed past op deze merrie en ik vind zowel de hengst zelf als de nafok erg overtuigend.
Maar wil er zeker nog met wat mensen over sparren, want heb ook nog wel wat andere gegadigden (oa Spartacus, Dexter R, Cannabis en evt Berlin) op de lijst.
gomir schreef:Tuigers zijn leuk Zwieke! En in de springsport doen ze het lang niet onaardig in de basissport.
ismy schreef:
zwieke schreef:Proficiat!Van wie wil je ze vol laten steken?
gomir schreef:Heel gebruikelijke Vlaamse uitdrukking hoor MDH
Ik bedoel met wachten ook dat het paard onder je moet blijven wachten op je hulp en dus niet onder je uit moet rennen. Niet dat je niet op concours moet gaan
gomir schreef:Op dit moment denk ik vooral aan Carambole. Ik denk dat die heel goed past op deze merrie en ik vind zowel de hengst zelf als de nafok erg overtuigend.
Maar wil er zeker nog met wat mensen over sparren, want heb ook nog wel wat andere gegadigden (oa Spartacus, Dexter R, Cannabis en evt Berlin) op de lijst.
paljaslaura schreef:Welkom Zwieke!
Mijn instructieweeek is nu al afgelopenPaard heeft een knal van een ander gekregen maandagavond en die wond is iets gaan ontsteken (was wel een DA bij geweest). Heeft nu wondvocht in z'n knie en boven de wond een bult van de ontsteking. Vandaag mijn eigen dierenarts laten komen (waren naar huis gegaan) die heeft de krammetjes eruit gehaald en het begon meteen te lopen.
Gekoeld en gestapt en het is gelukkig al wat dunner. Hopen dat ik er eind volgende week weer op mag
paljaslaura schreef:Welkom Zwieke!
Mijn instructieweeek is nu al afgelopenPaard heeft een knal van een ander gekregen maandagavond en die wond is iets gaan ontsteken (was wel een DA bij geweest). Heeft nu wondvocht in z'n knie en boven de wond een bult van de ontsteking. Vandaag mijn eigen dierenarts laten komen (waren naar huis gegaan) die heeft de krammetjes eruit gehaald en het begon meteen te lopen.
Gekoeld en gestapt en het is gelukkig al wat dunner. Hopen dat ik er eind volgende week weer op mag