Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Al ben ik bang dat het in de M2 wel anders word haha! Spannenddddd!
! Lekkere afwisseling dus!
! Vind ze heel gaaf maar passen mij helaas niet! Jammer dat de sb wat de mist in ging, maar keertwendig voor een 7 netjes hoor!!! Ziet er netjes uit hoor en super punten! Wanneer ga je over?
. Eerste keer weer outdoor en tevens na een aantal maanden weer op concours met Guess! Oja en nog een hoogtepunt voor me zelf; na 4/5 jaar weer voor het eerst met naald en draad gevlochten
. Met losrijden was ze erg fijn en zo ook met de proeven! Sommige stukjes werd ze wel een beetje heet en iets sterker maar dat ze heter word heb ik erg graag bij haar. Een aantal dingen in beide proeven konden wel beter maar ja dat houd je vaak natuurlijk. Normaal gesproken kakte ze vooral in de tweede proef altijd heel erg in maar dit keer bleef ze maar lopen
ben echt trots op haar!! We hadden 187 in de eerste proef en net buiten de prijzen, 188 in de tweede proef met een 5e prijs
! 
dacht dat jij normaal ook altijd met naald en draad vlechte
! 

En Gijs is een 00 Seven 

Aranel schreef:Ik had vandaag 175 & 174. Behoorlijk laag gepunt vond ik zelf helaas, maar goed.
lianne__ schreef:Even ego! Ik had 206 en 205 punten. Daarmee 1e en 2e.
De rest gefeliciteerd met de behaalde punten.
Lees morgen beter bij.
Misschien heb ik je nog wel gezien, maar niet herkend. Hoe laat moest je starten?
Tijdens de proef ook nog omgereden, omdat hij er omheen wilde springen, maar ik hem in de baan wilde houden. Toen was het helemaal gedaan, want ook het bordje stond nog scheef en ook dat was uiterst eng
De rechtergalop ging niet zo lekker en impuls miste heel erg, omdat hij al best wel moe was geworden.
Zo ontzettend tevreden en blij, dit had ik nooit verwacht 
Maak hem al lekker los in de stap, veel rek en strek oefeningen. En dan gewoon lekker los rijden zoals ik dit ook doe in mijn training. Daarna nog even oppakken. Ik rijd zowel mijn oefeningen in het losrijden als tijdens het oppakken. Meestal zit ik er al met al 35-45 minuten op.
.