Even off-topic: welk dekje ligt eronder? Zou Vera ook mooi staan denk ik

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ayasha schreef:wat een bloedmooi dier Nicole! Sjeeeeuuuu...
en natuurlijk een dikke proficiat met de goedkeuring!
Dorine92 schreef:Wow wat een mooie pony!
Anoniem schreef:Wat een super gaaf dier! En wat fijn dat hij zich zo braaf liet rond sturen. Als de combi straks helemaal op elkaar is ingespeeld vliegen de wp je vast om de oren, dan ben je zo toe aan een nieuwe prijzenkast
Chantal511 schreef:Wauw! FIjn dat het zo goed ging en dat hij zich zo goed gedroeg! Ziet er goed uit op de foto's
lieskehh schreef:ziet er goed uit nicole! hij staat er mooi op
hij lijkt alleen opeens een stuk kleiner vind ik, vind hem op sommige fotos veel groter ogen
Nicole schreef:Dorine92 schreef:Wow wat een mooie pony!
Dat is het Animo Zadeldek While Bianco best prijzigdeze was van de ruiter zelf hij past gelukkig super mooi op hem.
Dorine92 schreef:Idioot zeg! Daar kan je zowat een zadel van kopen
Ayasha schreef:Als je hem tussen de paarden in belgie wil laten uitbrengen houd ik me aanbevolen Nicole![]()
sjezus wat een knap paard!
Nicole schreef:Dorine92 schreef:Idioot zeg! Daar kan je zowat een zadel van kopen
Nou dat is nog geen 5% van zadel dat er straks voor hem aankomt![]()
Het zijn wel echt mooie spullen ze rijd ook met het blauwe jasje van Animo.
Dorine92 schreef:Nicole schreef:Nou dat is nog geen 5% van zadel dat er straks voor hem aankomt![]()
Het zijn wel echt mooie spullen ze rijd ook met het blauwe jasje van Animo.
Ik zou bijna zeggen "zeker geld teveel"Wist niet dat je zo dure spullen kon kopen zeg..
Nicole schreef:Dorine92 schreef:
Ik zou bijna zeggen "zeker geld teveel"Wist niet dat je zo dure spullen kon kopen zeg..
Laten we zeggen dat hun geen zorgen om hoeven te maken met geldik zou zelf ook niet kunnen betalen voor een dekje. Al vind ik hem stiekem wel erg mooi!
_Michelle__ schreef:Mijn wedstrijd was bagger trouwens.
Eerste proef veel spanning, paar keer weggesprongen, 1x aan de kletter gegaan omdat hij een druppel op zijn hoofd kreeg
2e proef ging veeeeel beter. Veel minder spanning. Wel wat foutjes, maar na de eerste proef was ik zeker tevreden
Punten 167 en 174
Met een hoop 3en en er waren zelfs 2en gegeven. En dat in de b
Omdat dit zon domper was toch nog maar 1 wedstrijd gepland dit jaar. Organisatie heeft beloofd een andere jury te nemen omdat deze wel erg streng was voor de b.
1x knikken met hoofd een 3, volte niet mooi rond een 3, een dribbeltje op x met middenstap een 3.
Beetje gespannen binnenkomen een 2.
_Michelle__ schreef:Mijn wedstrijd was bagger trouwens.
Eerste proef veel spanning, paar keer weggesprongen, 1x aan de kletter gegaan omdat hij een druppel op zijn hoofd kreeg
2e proef ging veeeeel beter. Veel minder spanning. Wel wat foutjes, maar na de eerste proef was ik zeker tevreden
Punten 167 en 174
Met een hoop 3en en er waren zelfs 2en gegeven. En dat in de b
Omdat dit zon domper was toch nog maar 1 wedstrijd gepland dit jaar. Organisatie heeft beloofd een andere jury te nemen omdat deze wel erg streng was voor de b.
1x knikken met hoofd een 3, volte niet mooi rond een 3, een dribbeltje op x met middenstap een 3.
Beetje gespannen binnenkomen een 2.
_Michelle__ schreef:Ja hè? Ja is echt. Iedereen zei het.
Kijk als iets niet goed is, is het niet goed. Maar het is de b.
Daar hoeft echt nog niet alles perfect te zijn.
Hebben ook filmpjes waarop alles te zien is. En bepaalde dingen waren ook niet goed. Dribbelen tijdens middenstap is geen voldoende, maar een 3?
__Astrid schreef:Jeetje, das wel heeeel streng! Voor de Z ok, maar B?