misschien helpt het om tegen hem te zeggen dat hij naar de slacht moet als hij niet luistert, die van mij loopt dan super

even zonder gein… wat doe je aan het rijden in een week? Ga je ook wel eens naar het bos of doe je grondwerk erbij?
Haha ja ik was ook super blij, mijn moeder wil me heel graag helpen, en ik vind het ook super fijn dat ze me soms op punten wijst zoals hoofd recht houden, been eraan enz. maar ik weet dat het wijken niet gaat ik kan daar best chagrijnig van worden, ik wil dat niet maar heb er geen controle over
het wijken zit al wel echt verandering in, hij loopt niet meer onder me uit en hij gaat wel opzij, hij schaart alleen niet, het is meer een diagonaal, en ik krijg het niet maar niet voor mekaar
Fijn dat je je longeren goed hebt afgesloten, dit is een periode, geloof me dat heeft iedereen, ook al lijkt dat niet zo, daar komen jullie binnenkort doorheen, dan gaat het super, en dan zul je je helaas weer moeten voorbereiden op een slechte periode, maar daar kom je ook altijd weer sterker uit, ik heb het ook al zo vaak op willen geven, maar ben nog steeds blij dat ik dat nooit gedaan heb!
en wat heb jij een super schattige shetlander

Bij acb stallen geven ze inderdaad clinics fleur! Ik heb ze een mailtje gestuurd en daarin gevraagt om informatie, misschien kunnen we samen opgeven

ik zie nog wel eens clinics van diederik van silfhout enz langskomen, daar wil ik echt graag een keer heen of priveles van!
leuk dat het wijken bij jou wel goed gaat, wrijf het er maar in

en super dat jullie weer lekker aan de gang gaan, en dat dat tegelijk zo lekker gaat, lekker opgeven!