Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vicky_88 schreef:Mag ik mij hier melden? lees afgelopen paar dagen mee om wat informatie over de wissels in te winnen
Mijn naam is Daphne en heb een friese ruin waarmee ik 14 winstpunten in de Z1 heb, ik ben met hem nu bezig meer gedragenheid te krijgen en dan ook te behouden in de zijgangen en wendingen. Ook zijn we bezig met de wissel, welke soms per ongeluk in 1 keer goed gaat
Vicky_88 schreef:Wat leuk al die friesjes in het Z
Gefeliciteerd Hartje.
Gisteren gefocussed op de wissels, veel contragalop en schakelen maar. Op het moment van wisselen kan ie ooit zo hard bokkenLaatst lag ik er bijna langs
![]()
![]()
Hier mijn friezel op wedstrijd:
[ Afbeelding ]
Training:
[ Afbeelding ]
Knappie:
[ Afbeelding ]
Hartje schreef:Ik heb gisteren mijn 10e winstpunt in Z1 gereden. Mijn knappe Friezel is officieel Z2 startgerechtigd. Zoooo trots !
Beide proeven gingen weer erg fijn. Het juryraam ging nog even open om te melden dat ik toch wel echt een fijne Fries heb. Lang leve de enthousiaste juryleden die ook eens een paar leuke complimenten maken
xBikkeltje schreef:Hartje schreef:Gefeliciteerd! Fijn hè dat laatst puntje, ik heb hem ook binnen heb er nu 11 nu moet mevrouw nog even D wissels gaan snappen haha, en altijd fijn als de jury je proef waardeert