Z2 debuut, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Saika

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 10:29

Kim tnx ja ik ben ook erg blij hiermee en idd tweede proef het zal wel, komt allemaal wel. Hij is nog zo jong we hebben nog tijd zat om alles te perfectioneren en door te stromen!
Zo ook de wissels. Als hij ze goed springt heeft ie altijd een 7 of een 8 gaan ze niet dan gaan ze ook echt niet dan is het gelijk een 4, haha. Maar dat komt allemaal wel :D we moeten er samen veel handiger in worden.
Udo dat is wel lastig en klinkt een beetje tegenstrijdig... is hij in het voorwaartse dan wel voldoende op het achterbeen en opwaarts? Anders zou hij niet zo sterk moeten zijn toch? Wel fijn om een ander een keer te laten voelen inderdaad en dan feed back te krijgen.

Wanted2003

Re: Z2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 18:02

Gefeliciteerd Sytha! Top!

miranda21

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 18:12

Gefeliciteerd Sytha!!

Wij hebben ondanks de kou en mega uitlopen van de starttijd een winstpunt gereden,
om precies te zijn 206.
Voor me starte Annemarie.brouwer, vond ik niet echt voordelig maar ja het zijzo.

Bedankt voor de tips voor de roosjes ga het proberen met de volgende wedstrijd wordt pas volgend jaar maar ga het zeker proberen.

Saika

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 18:23

Gefeliciteerd Miranda met je winstpunt!

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 18:36

Gefeliciteerd met jullie punten Miranda en Sythaa!

Udo ik herken dat gevoel wel een beetje. Dat had ik soms ook met Vanquish. Dan kwam die kracht vanuit de achterhand zo heftig door dat ie een beetje drammerig werd. Even een stukje stappen en stoom afblazen hielp bij ons heel erg. Als ik dan weer ging draven probeerde ik hem wel direct vanaf de eerste pas weer krachtig te laten draven met lossigheid van voren. Als hij weer drammerig werd, weer stappen. En zo voort..

DaisyB94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 18:48

Gefeliciteerd met de punten!

Hier nog steeds op zoek naar mijn innerlijke rust. Verder maaar heel veel filmpjes over het rijden van wissels pirouettes e.d. aan het kijken.
Ergens wil ik denk ik te graag en te snel. Misschien moet ik mezelf en paard meer tijd gunnen om te groeien.

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 19:02

Jij ook gefeliciteerd Miranda!

Herkenbaar daisy, ik moet mezelf af en toe ook voorhouden om makkelijker te denken en te doen. Soms ga ik er wat geforceerd op gaan zitten en dat werkt alleen maar tegen. Ik kom dat ook meteen tegen in mijn houding en zit

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 19:36

Zirocco is van nature achter heel sterk, zeker in de draf! Het stomme is dus dat hij vaak drammerig en sterk word als ik vlot rij! Rijd ik terug is hij juist fijn van voren, maar achter mijn been. Dat vind ik moeilijk om daar het juiste uit te halen. Vandaag was hij overigens weer erg fijn! Beetje heet en druk in de wissels, maar heel fijn in de draf met name de appyementen.

luv

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:05

Ik zal straks weer even bijlezen :o
Maar moet even wat kwijt :D

Ik heb ook eindelijk weer eens een winstpunt te pakken! Nu ik sinds 2 weken op een 'andere' manier train (vooral me eigen gedrag aangepast :Y) ), werpt het nu al zijn vruchten af!
De 1e proef heb ik de hele proef met een big smile rond gereden! Dat heb ik nog nooit gehad. Ging zo fijn. 2e proef ging stukje minder, maar nog wel fijn gereden. Was erg streng gejureerd, had in beide proeven minstens 10 punten meer verwacht (zeker de 2e proef). 1e proef 2e met 205 *\o/* en 2e proef 189 -2 -O-
We hebben iig de stijgende lijn weer te pakken en het belangrijkste: ik heb weer genoten!

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:11

Gefeliciteerd Miranda, Sythaa en luv (en fijn dat je genoten hebt luv).
Ik ben even het bos in geweest en zeiknat geregend :( Maar ze liep wel machtig mooi, daar werd ik dan wel weer blij van :)
Dat drammerige af en toe, dat herken ik wel :j

luv

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:17

Super zeg Sytha, daar mag je zeker tevreden mee zijn, gefeliciteerd!
Miranda er ook weer een winstpunt erbij!

Herkenbaar Daisy, ik wil ook altijd te snel en te veel. Sinds 2 weken heb ik deze druk van mezelf (en daarmee ook van het paard) afgehaald. Bij mij is dit een wereld van verschil en zit er veel meer rust en ontspanning in. Vandaag heb ik hiervan ook de bevestiging op wedstrijd gehad.

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:25

Gefeliciteerd luv! Fatal flower lekker dat je naar het bos bent geweest. Jammer van de regen! Ben wel blij dat de sneeuw weg is.

Goed dat je lekker gereden hebt vandaag Udo!

En Daisy, ik hoop dat het snel beter met je gaat. Haastige spoed is zelden goed, zeggen ze toch? Gewoon thuis lekker door trainen tot je er klaar voor bent. Desnoods zeg je tegen jezelf dat je niet eerder dan bijv juni wil debuteren. Dan haal je de druk er misschien af. En als je er eerder klaar voor bent, is dat alleen maar mooi geweest!

Ik las net op FB dat Anouk een topwedstrijd gereden heeft met Zig-Zag. Prijzen en punten!! Ben benieuwd naar het uigebreide verslag Anouk!:)

AnoukvW

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:37

Jaaaa! Ben ik hoor! Was echt superrelax! Gister door het weer beetje met m zitten spelen met t stappen en verder niets gedaan! Dus hij was in t begin superheet met losrijden! Maar daarna kon ik m zo fijn rijden!! Proefjes gingen wel fijn, her en der wat foutjes maar wel goed gevoel! Maar had echt niet deze punten verwacht met het idee wie er zat te jureren, mijn favoriet die me vorig jaar op de kring in het Z1 nog 180 gaf :') en dacht dat ik d'r maar een proef had, maar ze bleven zitten en deden niet wisselen met de Mjury....

Was ik gewoon 1e met 212 en 2e met 209!!!!! :D zo trots op m'n beestje, van zoveel mensen altijd gehoord dat die toch nooit zou scoren na het L en nu loopt die gewoon mee in het Z2!!

AnoukvW

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:37

Luv ook gefeliciteerd!!

luv

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:42

Dank je wel Anouk, jij ook!
Mooie punten! Zou al blij zijn als ik die punten in het Z1 haal.. :=

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:46

Super Anouk, gefeliciteerd!
Komt wel luv. Gewoon zo doorgaan :)

AnoukvW

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:11

luv schreef:
Dank je wel Anouk, jij ook!
Mooie punten! Zou al blij zijn als ik die punten in het Z1 haal.. :=

Komt goed hoor! Lekker doorgaan, goed lezen op je protocollen wat er beter moet en wat ik zelf fijn vind is filmen, dan zie je heel goed wat je kan verbeteren en dat zijn vaak ook al kleine dingetjes, waar je toch heel wat puntjes mee kan winnen! En mijne scoort ook niet altijd zo hoor ;)

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:19

Super Anouk! Van harte :D Fijn om zulke punten te rijden en ook nog 1e en 2e te worden! Dat bevestigt dat je echt wel in het Z2 thuis hoort!

AnoukvW

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:34

Thanks Sharon! En jij hebt vast wel gezien bij wie! :D

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:38

Gefeliciteerd Anouk! Top zeg

loveSaros

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 22:39

Iedereen gefeliciteerd met de punten en prijzen! :)
Ik ga morgen Promise scheren, ben benieuwd wat voor kleurtje er onder uit zal komen.

romy46

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 22:47

Even gauw bijgelezen! Iedereen gefeliciteerd met jullie mooie punten *\o/* *\o/*

DaisyB94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 23:51

Super Anouk!

miranda21

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 08:54

Gefeliciteerd Luv en Anouk, geniet ervan.
En Anouk wat je zegt jullie kunnen het, laat de andere maar lekker kletsen.

Ik hoop dat het weer dooi blijft dan kunnen we hier ook lekker blijven rijden, kan wel naar de vereniging gaan, maar nu half december gaan ze steeds meer vuurwerk afsteken en daar wordt mijn paard niet blij van, laat staan rustig.

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 09:01

Iedereen gefeliciteerd met de wedstrijden! Goed gedaan!