Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Roxx schreef:Alytje schreef:AAH hoe frustrerend! Ik zit gewoon 10 minuten aan de telefoon en ik krijg nog niemand te spreken! Zitten daar wel mensen bij die telefoon?? Ze zeggen ook leuk dat de startkaarten van voor 4 maart tussen 3 en 5 april zijn verzonden. Mooi niet dat ik iets heb ontvangen..
Heb je Jaap al gebeld? De startkaarten komen namelijk bij hem binnen dus het kan zijn dat ie daar ligt.
Ik hoop dat ie inmiddels bij Jaap ligt.Alytje schreef:ja klopt, die kon ik niet bereiken dus toen hoopte ik iemand van de KNHS te kunnen spreken, maar nee hoorIk hoop dat ie inmiddels bij Jaap ligt.
passie schreef:Ik heb de blanco coupon ontvangen. Ik had naar de vereneging gemaild wat allemaal ingevuld moet worden. Hun zeiden ook je persoonsnummer. Is dat zeker weten dezelfde als die ik bij mijn pony?

(overstap pony's paarden)
En daar hebben ze dus bijna 2 maanden over gedaan!
Eindelijk... Ik kreeg gister eens een keer iemand aan de telefoon en ze antwoorden zelfs op mijn mail! Ik ben trots op ze, wat een service
Cinzano schreef:Heb net de KNHS gebeld, ze hebben alles tot 12 maart bijgewerkt, dus er zit schot in de zaak
Pytje schreef:Heb ze nu aan de telefoon maar: op dit moment zijn alle telefonistes bezet, blijft u aan de lijn. Zodra er iemand beschikbaar is, wordt u geholpen.
magic_lover schreef:Cinzano schreef:Heb net de KNHS gebeld, ze hebben alles tot 12 maart bijgewerkt, dus er zit schot in de zaak
mmm nog even geduld dus.... mijne is ongeveer 15 maart aangevraagd..

Pytje schreef:het zal me niks verbazen! misschien word het tijd om te investeren in meer telefonistes... Maar vraag me af wie die baan wil hebben, na zulke ervaringen van mensen
pff, wat een gedoe haha
he he, 25 minuten later.... ze sturen maar weer blancocoupons. Ze zeiden dat het vandaag was aangemaakt en volgende week wordt uitgeprint. Rara, wat klinkt hier raar..