Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kaitlin schreef:@ visconti: bij mijn paard is 6 weken geleden ook een botsplinter gevonden in de bovenkaak, is door de tandarts verwijderd, en kon na 3 weken weer gaan trainen, en nu is alles weer goed. Hebben ze de splinters er bij jou paard niet kunnen verwijderen?
ben gewoon even nieuwschierig!![]()
JoviBan schreef:Ik ben benieuwd naar hun reactie, LilianR.
Plaats je dat hier dan even?
Visconti schreef:ksb schreef:@ visconti: bij mijn paard is 6 weken geleden ook een botsplinter gevonden in de bovenkaak, is door de tandarts verwijderd, en kon na 3 weken weer gaan trainen, en nu is alles weer goed. Hebben ze de splinters er bij jou paard niet kunnen verwijderen?
ben gewoon even nieuwschierig!![]()
ja dat kon, maar heb ik niet gedaanTen eerste moest zijn beide kaken daar voor open liggen wat weer pijn gaf bij het eten, hij moest verdoofd worden etc. Ik rij nu een jaar bitloos en het gaat super, ik wil gewoon niet meer terug naar een bit. Ik vind het een naar idee dat ik niet kan zien wat er in de mond afspeelt, en een nog vervelender idee is dat ik niet weet hoe die splinters er gekomen zijn. En gezien hij er verder geen last van zal krijgen zolang hij geen bit in krijgt heb ik het maar zo gelaten...
Doet het filmpje het al weer? Mijn uploader word om de zoveel tijd overspannen
Jennyxx schreef:Hoeveel hebben zich tot nu toe aangemeld? Ik hoop ook dat het gaat lukken!!!!! Jammer dat ik niet mee kan doen...mijn paardje heeft stalrust ivm spat
dorientjuh schreef:Even een deprimerende mededeling: er zijn tot nu toe nog maar 8 deelnemers voor de bitloze dressuurwedstrijd. Onze grens ligt op 25, dus we moeten voor 31 maart er nog 17 deelnemers zich inschrijven voor de wedstrijd, anders gaat de dag helaas niet door. Dus: wil je graag meedoen maar heb je je nog niet ingeschreven, schrijf je dan zo snel mogelijk in!
ceasarlover schreef:ik heb ook een poging gedaan om eem bitloze startkaart aan te vragen,, heb helaas een weigering gekregen