Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Als je even zoekt met Google vind je van alles (met name over haar man........ niet veel fraais trouwens........)
Wollie schreef:Citaat:Als je even zoekt met Google vind je van alles (met name over haar man........ niet veel fraais trouwens........)
Over haar zelf vind je ook direct al genoeg...
Vragen van de Volkskrant over haar gedeclareerde kosten aan het minsterie
Naaktfoto's
Speculaties op een "verhouding" met Ruud Lubbers
etc. etc.
Dat het interessant zal worden, moge vast duidelijk zijn
Paardenkrant schreef:
WA-VERZEKERINGEN RICHTEN ZICH NAAR KNHS-REGLEMENT
Tijdens de knhs-ledenraadsvergadering deelde voorzitter Martien van de Heuvel maandag mee dat 3 verzekeringsmaatschappijen toezeggingen hebben gedaan om de
WA-verzekering voor locale vereningingen af te stemmen op de reglementen van de knhs.
Een special commissie zette druk op de maatschappijen om dit te bereiken.
Zo was er onder andere een discussie of een ruiter bij het dragen van een hoedje verzekerd is omdat er verschillende voorwaarden golden die afwijkend waren van de reglementen van de knhs. Dat is hiermee dus verholpen.
Met 2 verzekeringsmaatschappijen (interplois en Axa) zijn vergaande afspraken gemaakt. Interpolis zegde tevens toe alle lopende verzekeringen op nieuwe polissen toe te zullen passen. Ook Amev deed toezeggingen, maar moet nig komen met een voorstel. Wel is er enig verschil in de premiesn lijkt Amev te gaan komen met een premie die vel hoger is.
Miona schreef:Hoe moet ik dat nu opvatten? Gaan ze er nu juist inzetten dat er met veiligheidshelm gereden moet worden?
CGJ12 schreef:Miona schreef:Hoe moet ik dat nu opvatten? Gaan ze er nu juist inzetten dat er met veiligheidshelm gereden moet worden?
Nee.
De verzekeraars dekken alles zoals het in het reglement staat.
Als de KNHS nu en hoed blijft toestaan is dat DUS gewoon gedekt.
Een jaar geleden meldde de KNHS dat er alleen dekking zou zijn met helm.
Dat blijkt nu dus achterhaald.
Het blijven toestaan van een hoed is GEEN PROBLEEM voor wat betreft verzekeringen.
Dat geldt voor ELKE LOCALE VERENIGING die een wedstrijd organiseert.
Geen enkele vereniging kan straks eisen dat Z-ruiters met een helm moeten gaan rijden, aangezien de KNHS met deze verzekeraars heeft geregeld dat er een verzekering beschikbaar is voor elke accomodatie tijdens wedstrijden.
(Het argument van een vereniging om alle Z-ruiters verplicht met helm te laten starten omdat "het van de verzekering moet" is dus ONJUIST.
De KNHS zal dergelijke verenigingen dan zelfs kunnen DWINGEN om een hoed toe te staan in de Z, of anders geen goedkeuring verlenen aan de wedstrijd! )
amondi schreef:Ik zal een poging wagen om er achter te komen wat de strekking van het KNHS verzoek is,
maar ik ben erg pessimistisch.
WWWiske schreef:Ook met een Pikeur GPA helm kan je nog steeds je nek breken ( Ben Schröder, zaterdag jl. in het zeeuwse Heikant )
vonneke schreef:WWWiske schreef:Ook met een Pikeur GPA helm kan je nog steeds je nek breken ( Ben Schröder, zaterdag jl. in het zeeuwse Heikant )
staat er ergens dat een helm of hoedje je nek beschermd?
ik heb me verder niet in dit topic verdiept, maar zie mezelf nooit met een hoedje rijden.
bestuur van de KNHS is er listig genoeg voor om alsnog iets te verzinnen
vonneke schreef:ik heb niet alles gelezen maar waarom doen ze dan niet tot het Z2 verplicht met veiligheidshelm en vanaf het ZZ/L met een hoedje?
tot Z2 is toch basis en vanaf het ZZ/L is het toch nationaal.
misschien een rare vraag maar och springer he
vonneke schreef:ik heb niet alles gelezen maar waarom doen ze dan niet tot het Z2 verplicht met veiligheidshelm en vanaf het ZZ/L met een hoedje?
tot Z2 is toch basis en vanaf het ZZ/L is het toch nationaal.
misschien een rare vraag maar och springer he
WWWiske schreef:Eh hoe zit dat nu eigenlijk