Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sonraffie schreef:Iedereen die al zo lang op zn proef wacht, kijk eens op het dashboard wie je jury is, wellicht wachten we allemaal op de zelfde??
Stuur me de naam anders even in pb ivm privecy jurylid
Ik wacht ook al 10 dagen op mijn proef... 29e ingestuurd
streep schreef:Hoe doe ik dat? In het dashboard kijken wie mijn jury is. Bij mij blijft hij staan op beoordeling gepland. Ik heb wel al meerdere proeven ingeleverd dus ik zie wel het menu enzo
Eveline77 schreef:Mooie punten komen er weer voorbij! Top!
Ik heb vandaag een proefje ingestuurd maar zie deze nog niet in het dashboard staan, dus ook geen jury. Kan dat langer duren? Dacht de proefjes nu direct naar een jury gingen of zal dat pas zichtbaar worden als de jury de proef of mail heeft geopend?
Eveline77 schreef:Mooie punten komen er weer voorbij! Top!
Ik heb vandaag een proefje ingestuurd maar zie deze nog niet in het dashboard staan, dus ook geen jury. Kan dat langer duren? Dacht de proefjes nu direct naar een jury gingen of zal dat pas zichtbaar worden als de jury de proef of mail heeft geopend?
ynskek schreef:Ik heb begin van de middag 15 L1 proeven gehad. Ik heb er 13 kunnen beoordelen en helaas 2 moeten afwijzen ivm de datum van opnemen. Een van 10 dagen oud de andere zelfs 15 dagen.
_Anneruth schreef:O dat zou ideaal zijn, Bliksemflits!
Welke camera heb je?
bliksemflits schreef:_Anneruth schreef:O dat zou ideaal zijn, Bliksemflits!
Welke camera heb je?
Ik heb de Pivo! De camera is gewoon m'n telefoon, vandaar dat 'ie tussen aanhalingstekens staat. Maar dat apparaatje draait dus met mij meeGa vanavond even testen of hij de hoeken naast de C wel goed meeneemt op film, opzich wordt namelijk aangeraden om hem bij de X te zetten, maar hij hoort ook te werken vanaf de zijkant!