Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

RedRoses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 20:38

Zaterdag ingeleverd, en kreeg net mijn punten in het L2. Super blij! Hard voor gewerkt en dat word beloond. Nog 2 punten tot het M1. *\o/* Afbeelding

bliksemflits

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 20:48

Hele mooie punten!

Sonraffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 08:44

Iedereen die al zo lang op zn proef wacht, kijk eens op het dashboard wie je jury is, wellicht wachten we allemaal op de zelfde??
Stuur me de naam anders even in pb ivm privecy jurylid
Ik wacht ook al 10 dagen op mijn proef... 29e ingestuurd

appel_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 08:56

Ik kan helaas geen jury zien ivm eerste proef -O-

Ik wacht vrijdag nog even af anders ga ik maandag wel ff appen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 09:04

Sonraffie schreef:
Iedereen die al zo lang op zn proef wacht, kijk eens op het dashboard wie je jury is, wellicht wachten we allemaal op de zelfde??
Stuur me de naam anders even in pb ivm privecy jurylid
Ik wacht ook al 10 dagen op mijn proef... 29e ingestuurd

Hmm dat is natuurlijk feitelijk maar dag of 5. Oudjaarsdag bij veel bedrijven vrije dag. Dan nieuwjaar en weekend. Dus je telt de 30e, 4, 5,6 dan is dit je 5e dag.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 09:14

Ik heb nog 5 proeven open staan. Klasse B. Ik kreeg er 8 zondag avond en deze week geen tijd. Dat vind ik al heel vervelend... en die proeven zijn van 2 jan. Zaterdag gelijk bijwerken!

30ste is wel echt lang. zeker met zoveel beschikbare juryleden. Misschien toch even appen?

streep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 10:46

Hoe doe ik dat? In het dashboard kijken wie mijn jury is. Bij mij blijft hij staan op beoordeling gepland. Ik heb wel al meerdere proeven ingeleverd dus ik zie wel het menu enzo

streep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 10:49

Ik heb ook de KNHS maar ge-apt of het klopt dat de proef al zo lang hetzelfde status heeft.

appel_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 10:57

Ben benieuwd wat jij terug krijgt streep!
Ik begrijp dat ze jury leden de tijd gunnen om het bij te werken. Die hebben ook een leven natuurlijk!

Jammere van ‘live en online’ rijden is dat je live direct het gevoel van je paard kan koppelen aan de feedback. Nu gaat er bij mij een ruime week over, en heel eerlijk ik kan het gevoel van toen niet meer boven rakelen en dat verbeteren. De feedback die nu gaat komen kan ik alleen aan beeld koppelen. En gezien ik mijn ogen niet op een krukje kan leggen in het midden van de bak :+

Maar goed, iedereen in het zelfde schuitje dus ik mag niet klagen :+

Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel nieuwsgierig ben naar mijn punten, maar het mij nu niet meer uitmaakt wát de punten zijn. Het lolletje is er voor mij dan ook snel af :')
Ik film de komende 2 maanden dan ook nog maar 2 keer, en ga dan wel op échte wedstrijd denk ik

RedRoses

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 11:00

streep schreef:
Hoe doe ik dat? In het dashboard kijken wie mijn jury is. Bij mij blijft hij staan op beoordeling gepland. Ik heb wel al meerdere proeven ingeleverd dus ik zie wel het menu enzo

Ik had ook beoordeling gepland, en toen ineens kreeg ik een mail dat hij beoordeeld was, ik heb nooit een toewijzing aan een jury gehad. Dus kan maar zo zijn dat je ineens je beoordeling krijgt alsnog ;)

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 11:14

Is dat echt nodig, om met zn allen te gaan kijken, welk jurylid een proef moet beoordelen? Gewoon afwachten en anders contact opnemen met de KNHS :o

Jelle1236

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 11:25

Wij hebben de punten binnen! 191. Dik tevreden, zo blij :D nog 2 punten te gaan in de M1.

streep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 11:37

je video ligt bij de jury. We gaan de jury een herinnering sturen. Je kan binnenkort een antwoord verwachten. Vriendelijke groet,
Ik moet dus gewoon geduld hebben :-) Super snelle reactie van de KNHS

SuperRocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 12:27

Hier gisteravond ook de punten van mijn beide dochters gekregen, ik had het zondag ingestuurd, vrij vlot dus! Ze hadden 194 en 190 punten (beide in de B met onze B pony), de proeven waren zeker niet slecht, maar ze kunnen zeker nog beter! Leuk om te merken dat ze nu al zo goed scoren :-) Oudste staat nu op B+8, jongste op B+3, toch best knap met 6 jaar :-)

Dit was onze eerste keer op het nieuwe platform, ik had in eerste instantie op mijn eigen naam ingelogd en artikelen gekocht, maar kwam er pas daarna achter dat dit alleen op hun eigen accounts kan. Ik heb de KNHS gevraagd of de artikelen die op mijn naam staan (en die ik zelf niet ga gebruiken, geen wedstrijdpaard op het moment) omgezet kunnen worden naar cadeaubonnen ofzo, zodat ik ze toch voor mijn dochters kan gebruiken.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 19:21

Ik heb begin van de middag 15 L1 proeven gehad. Ik heb er 13 kunnen beoordelen en helaas 2 moeten afwijzen ivm de datum van opnemen. Een van 10 dagen oud de andere zelfs 15 dagen.

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 19:24

Mooie punten komen er weer voorbij! Top!

Ik heb vandaag een proefje ingestuurd maar zie deze nog niet in het dashboard staan, dus ook geen jury. Kan dat langer duren? Dacht de proefjes nu direct naar een jury gingen of zal dat pas zichtbaar worden als de jury de proef of mail heeft geopend?

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 20:41

Eveline77 schreef:

Ik heb vandaag een proefje ingestuurd maar zie deze nog niet in het dashboard staan, dus ook geen jury. Kan dat langer duren? Dacht de proefjes nu direct naar een jury gingen of zal dat pas zichtbaar worden als de jury de proef of mail heeft geopend?

Moet eerst worden goedgekeurd, kreeg je eerst mail van, nu niet meer. Kan een paar uur duren..

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 20:43

SweetVanille schreef:
Moet eerst worden goedgekeurd, kreeg je eerst mail van, nu niet meer. Kan een paar uur duren..

Dat goedgekeurd zag ik wel al binnen een paar minuten staan...

marieke_483

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 21:56

Eveline77 schreef:

Het stond er bij mij ook pas een dag later bij, dus het zal inderdaad met de kant vd jury te maken hebben :)

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 22:05

Ik heb weer een heel stel oude gekregen, allemaal van meer dan een week oud. Morgenochtend tijd, dus hopelijk kan ik de deelnemers blij maken.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 22:24

ynskek schreef:
Ik heb begin van de middag 15 L1 proeven gehad. Ik heb er 13 kunnen beoordelen en helaas 2 moeten afwijzen ivm de datum van opnemen. Een van 10 dagen oud de andere zelfs 15 dagen.

Wat zonde dat mensen hun proef zo lang laten liggen voor ze hem opsturen.

Ik heb vanavond mijn L2 debuut opgenomen. Ben zo nieuwsgierig hoe het beoordeeld wordt. Ik was over de basis echt super tevreden, paard gaf echt een fijn gevoel. Had nog wel echt verbeterpunten (achterwaarts, 1x wijken niet zo mooi, middendraf kon beter en hals strekken) dus ik ben echt heel benieuwd hoe de jury er naar kijkt.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 10:08

Ik heb sinds gister zo'n "camera" die je volgt tijdens het rijden. Ik ga heb vanavond testen en als dat goed werkt is dat voor mij echt een uitkomst! Dan kan ik namelijk in m'n eentje een proefje opnemen :D

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 10:23

O dat zou ideaal zijn, Bliksemflits!
Welke camera heb je?

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 10:28

_Anneruth schreef:
Welke camera heb je?

Ik heb de Pivo! De camera is gewoon m'n telefoon, vandaar dat 'ie tussen aanhalingstekens staat. Maar dat apparaatje draait dus met mij mee :D Ga vanavond even testen of hij de hoeken naast de C wel goed meeneemt op film, opzich wordt namelijk aangeraden om hem bij de X te zetten, maar hij hoort ook te werken vanaf de zijkant!

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 10:36

bliksemflits schreef:
_Anneruth schreef:
Welke camera heb je?

Ik heb de Pivo! De camera is gewoon m'n telefoon, vandaar dat 'ie tussen aanhalingstekens staat. Maar dat apparaatje draait dus met mij mee :D Ga vanavond even testen of hij de hoeken naast de C wel goed meeneemt op film, opzich wordt namelijk aangeraden om hem bij de X te zetten, maar hij hoort ook te werken vanaf de zijkant!

Ik ben benieuwd, dat zou best een uitkomst zijn!