Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
miriammiddel schreef:Iemand hier enig idee hoeveel dagen je voor het event je filmpje al kan uploaden? Krijg hier geen duidelijk antwoord op van de KNHS, dus dacht er is vast hier iemand die het weet? ;D
chanelle14 schreef:miriammiddel schreef:Iemand hier enig idee hoeveel dagen je voor het event je filmpje al kan uploaden? Krijg hier geen duidelijk antwoord op van de KNHS, dus dacht er is vast hier iemand die het weet? ;D
Ik heb dit ook aan de KNHS gevraagd en kreeg als antwoord dat het niet de bedoeling is om voor de inschrijfdatum te uploaden.
Heb geen idee wat er gebeurt als je het wel doet en of het dan ook al eerder wordt nagekeken oid.
xxPaige schreef:Hier gisteren de punten binnen van de combinatie die ik heb gefilmd in de klasse B paarden op 21-4. Mega trots op ze! 191,5 punten in hun debuut samen!![]()
Ik stond door een lantaarnpaal bij C er ook direct naast (en direct naast de bak). Las hier dat in de klasse M de oefeningen bij C naar beneden waren gepunt omdat de combinatie niet goed zichtbaar was, dus ik begon hem wel te knijpen. Maar de B heeft geen halthouden bij C of iets dergelijks, gelukkig.![]()
We zijn nog wel zoekende naar het protocol
Overigens stond het debuut zonder Corona gepland voor aanstaande dinsdag. Willen nu nog 1x B gaan starten en daarna door naar het L1.
veertje99 schreef:Als je je filmpje wilt inleveren, kies je dan de event datum of de datum van de dag dat je inlevert? Ik doe mee op 7 mei en wil 3 of 4 mei gaan filmen. Moet ik dan bij het inleveren bijvoorbeeld 4 mei aangeven of 7?
@xxPaige, wat goed zeg, gefeliciteerd!
veertje99 schreef:Als je je filmpje wilt inleveren, kies je dan de event datum of de datum van de dag dat je inlevert? Ik doe mee op 7 mei en wil 3 of 4 mei gaan filmen. Moet ik dan bij het inleveren bijvoorbeeld 4 mei aangeven of 7?
DreamGuide schreef:veertje99 schreef:Als je je filmpje wilt inleveren, kies je dan de event datum of de datum van de dag dat je inlevert? Ik doe mee op 7 mei en wil 3 of 4 mei gaan filmen. Moet ik dan bij het inleveren bijvoorbeeld 4 mei aangeven of 7?
Bij het inleveren vul je de datum van het event in.
Ik zit echt elk uur te kijken of de punten van gisteren er toevallig al opstaan. Ben helemaal niet ongeduldig ofzo.
Samy schreef:Zijn er hier mensen die de proeven over rijden als ze het slecht vinden? Of 2x filmen de beste insturen?
Ik film er standaard 2 en die 2 stuur ik in voor de 2 wedstrijden die gepland staan.
mcjv schreef:@dreamguide
Ik ben ook schuldig.Vrees dat we het misschien nog wel eens na het weekend kunnen krijgen, denk dat het 3 werkdagen zijn.