Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_E_

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 19:04

Pff, wel zuur dat er telkens onder werktijden nieuwe plekken beschikbaar komen. Zie nu na het werk dat er weer mensen hebben kunnen inschrijven, maar inmiddels is alles gesloten.. Dus weer geen plekje..

Hopelijk is er dan dinsdag onder werktijd maar een keer tijd om stiekem even een poging te doen tot inschrijven..

Waar komen die updates van de KNHS op te staan?

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 19:11

_E_ schreef:
Waar komen die updates van de KNHS op te staan?

Facebook

miriammiddel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 22:52

Iemand hier enig idee hoeveel dagen je voor het event je filmpje al kan uploaden? Krijg hier geen duidelijk antwoord op van de KNHS, dus dacht er is vast hier iemand die het weet? ;D

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 22:58

miriammiddel schreef:
Iemand hier enig idee hoeveel dagen je voor het event je filmpje al kan uploaden? Krijg hier geen duidelijk antwoord op van de KNHS, dus dacht er is vast hier iemand die het weet? ;D

Maximaal 7 lijkt me?

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 22:58

miriammiddel schreef:

7 dagen van te voren. Eerder mag het ook niet gefilmd zijn.

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 23:13

Staat toch ook gewoon op de site?

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 06:54

Ik ga dit ook maar eens doen. Nu wachten op nieuwe plekken.

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 08:01

miriammiddel schreef:

Ik heb dit ook aan de KNHS gevraagd en kreeg als antwoord dat het niet de bedoeling is om voor de inschrijfdatum te uploaden.

Heb geen idee wat er gebeurt als je het wel doet en of het dan ook al eerder wordt nagekeken oid.

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 08:07

chanelle14 schreef:
miriammiddel schreef:

Ik heb dit ook aan de KNHS gevraagd en kreeg als antwoord dat het niet de bedoeling is om voor de inschrijfdatum te uploaden.

Heb geen idee wat er gebeurt als je het wel doet en of het dan ook al eerder wordt nagekeken oid.

Oh dat heb ik wel gedaan... Het was dan ook een optie bij het uploaden om die datum aan te klikken. Dan ga ik er ook vanuit dat dat kan en mag. :j Heb de uitslag overigens nog niet (L2, 21 april).

swatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 08:09

Zie net dat 7 mei weer op groen staat. Dus wie nog wil inschrijven *\o/*

xxPaige

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 08:13

Hier gisteren de punten binnen van de combinatie die ik heb gefilmd in de klasse B paarden op 21-4. Mega trots op ze! 191,5 punten in hun debuut samen! *\o/*

Ik stond door een lantaarnpaal bij C er ook direct naast (en direct naast de bak). Las hier dat in de klasse M de oefeningen bij C naar beneden waren gepunt omdat de combinatie niet goed zichtbaar was, dus ik begon hem wel te knijpen. Maar de B heeft geen halthouden bij C of iets dergelijks, gelukkig. :D

We zijn nog wel zoekende naar het protocol :')
Overigens stond het debuut zonder Corona gepland voor aanstaande dinsdag. Willen nu nog 1x B gaan starten en daarna door naar het L1. *D

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 08:15

Dat vraag ik me dus inderdaad ernstig af...

Hoe kan ik nu een cijfer geven voor iets wat totaal niet te zien is...

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 08:19

xxPaige schreef:
Hier gisteren de punten binnen van de combinatie die ik heb gefilmd in de klasse B paarden op 21-4. Mega trots op ze! 191,5 punten in hun debuut samen! *\o/*

Ik stond door een lantaarnpaal bij C er ook direct naast (en direct naast de bak). Las hier dat in de klasse M de oefeningen bij C naar beneden waren gepunt omdat de combinatie niet goed zichtbaar was, dus ik begon hem wel te knijpen. Maar de B heeft geen halthouden bij C of iets dergelijks, gelukkig. :D

We zijn nog wel zoekende naar het protocol :')
Overigens stond het debuut zonder Corona gepland voor aanstaande dinsdag. Willen nu nog 1x B gaan starten en daarna door naar het L1. *D

Gefeliciteerd wat goed!!!

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 08:51

Als je je filmpje wilt inleveren, kies je dan de event datum of de datum van de dag dat je inlevert? Ik doe mee op 7 mei en wil 3 of 4 mei gaan filmen. Moet ik dan bij het inleveren bijvoorbeeld 4 mei aangeven of 7?

@xxPaige, wat goed zeg, gefeliciteerd!

Iris_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 08:57

veertje99 schreef:
Als je je filmpje wilt inleveren, kies je dan de event datum of de datum van de dag dat je inlevert? Ik doe mee op 7 mei en wil 3 of 4 mei gaan filmen. Moet ik dan bij het inleveren bijvoorbeeld 4 mei aangeven of 7?

Het lijkt mij de datum van het event, dus 7 mei. Je zegt tijdens het filmen de datum van de dag dat je aan het filmen bent, dus dan wel 3 of 4 mei.

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 09:33

veertje99 schreef:

Bij het inleveren vul je de datum van het event in.

Ik zit echt elk uur te kijken of de punten van gisteren er toevallig al opstaan. Ben helemaal niet ongeduldig ofzo.

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 09:44

Trouwens, de punten als ze online staan kun je terug vinden bij ‘mijn wedstrijdhistorie’ toch?

Heeft hier wel ergens gestaan maar ik weet het niet meer :))

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 09:47

Ik heb mijn proefjes ook eerder ingestuurd dan dat de sluitingsdatum is. Kreeg vd week bericht dat ie niet goed was, maar niet dat ze hem nog niet ingestuurd willen hebben.

Zijn er hier mensen die de proeven over rijden als ze het slecht vinden? Of 2x filmen de beste insturen?
Ik film er standaard 2 en die 2 stuur ik in voor de 2 wedstrijden die gepland staan.

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 09:49

DreamGuide schreef:
veertje99 schreef:

Bij het inleveren vul je de datum van het event in.

Ik zit echt elk uur te kijken of de punten van gisteren er toevallig al opstaan. Ben helemaal niet ongeduldig ofzo.

Ik ben ook schuldig hieraan haha

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 10:00

Samy schreef:
Zijn er hier mensen die de proeven over rijden als ze het slecht vinden? Of 2x filmen de beste insturen?
Ik film er standaard 2 en die 2 stuur ik in voor de 2 wedstrijden die gepland staan.

Schuldig :') Ik heb van de week een proef opgenomen, maar zaten twee grote fouten in. Dus ik ga hem zondag nog een keer rijden, en dan even kijken welke het beste is. Doe mee met het event van dinsdag :)

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 10:03

@dreamguide

Ik ben ook schuldig. :+ Vrees dat we het misschien nog wel eens na het weekend kunnen krijgen, denk dat het 3 werkdagen zijn.

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 10:16

mcjv schreef:
@dreamguide

Ik ben ook schuldig. :+ Vrees dat we het misschien nog wel eens na het weekend kunnen krijgen, denk dat het 3 werkdagen zijn.

Dat denk ik ook.....

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 10:21

En we hebben dit weekend ook nog Koningsdag er achteraan en dat is ook geen werkdag... Dus halverwege volgende week is misschien nog wel realistischer.

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 10:23

mcjv schreef:
@dreamguide

Ik hoop op het beste haha. Die van dinsdag had ik woensdag al, dus ik hou nog even hoop.

Ik rij overigens de proeven niet over hoor.
Ik ben wel 1x de verkeerde kant op gereden haha, dus die had ik wel overgedaan.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 10:42

Afbeelding
Er staat een nieuwe bij. Nog niet open voor inschrijving overigens.