Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shelly21 schreef:Mijn bijrijdpaard is 1.74. Ik vind dat echt zo groot hahaha
Blue_Berry schreef:Shelly21 schreef:Mijn bijrijdpaard is 1.74. Ik vind dat echt zo groot hahaha
Die van mij is zo rond de 1.75. Mijn bijrijdpony hiervoor was 1.45 dus dat was me even een omschakeling haha. Nu helemaal gewend dus alles onder de 1.65 is 'klein' maar oh zo leuk, ik ben echt een pony lief hebber!
Gister redelijk fijn gereden, hij was fijn op 2 teugels en reageerde mooi naar voren. Het terug zetten op het achter been na verruimen en de galop vereist nog wel wat werk, dat was even een wake up call toen ik het terug zag op het filmpjemaar overall tevreden! Jammer van het weer nu, maar we hebben gelukkig een wat kleinere binnenbak zodat we toch aan het werk kunnen blijven. Ik kom altijd rond de onhandige tijd van een uur of 6 want dan is iedereen aan het eten en heb ik de bak voor mezelf
staan jullie op een grote stal met veel mensen?
Blue_Berry schreef:@roosjenat oh wat lekker zeg!
@pien dit weer gooit ook echt roet in het eten, wel fijn dat ze dan in de stapmolen kunnen! en gefeliciteerd met je huis!
@nessie lekker zeg! ook al sta je dan op zo'n grote stal, dan voelt het niet groot en kan je ook lekker je eigen ding doen.
Voor de mensen die nog een foto wilden, mijn spulletjes die binnen zijn gekomen. [ [url=m/Euqwcs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hopelijk gaat het iets meer dooien richting het einde van de week, dan kan ik gewoon lessen... Al 2 weken niet gelukt vanwege het weer en het ongelukkige rooster van werk en merk dat ik wel weer wat ondersteuning kan gebruiken.
Ghostattack schreef:Ik heb de kleinste van allemaal denk ikNiet officieel gemeten, maar ongeveer 1.40m. Met mijn lengte is een paard gewoon onhandig, ik wil wel graag zelf mijn eigen paard kunnen opzadelen zeg maar
Shelly21 schreef:Mijn bijrijdpaard is 1.74. Ik vind dat echt zo groot hahaha
PrimaDonna_ schreef:Dat denk ik ook hoor Samantha, maar ja wanneer laat je, je paard/pony nou meten.. ga je niet bij elk DA bezoek laten doen haha!
En zo bijzonder is het ook weer niet![]()
Enige wat wij nu kunnen is een ponystal betalen, nu betaald ze dat niet hoor maar deed ze wel op de manege vroeger![]()
![]()
Pien1989 schreef:Jullie gaan zo snel! We hebben maandag de sleutel van ons nieuwe huis gekregen en zijn nu volop aan het klussen! Sorry!ik lees wel alles zoals gisteravond in bed maar heb geen puf om op iedereen te reageren!
Bij ons staan ze nu ook stil. Ze kunnen de stapmolen in maar de bak is een ijsbaan en ook de weg kunnen we niet op want de weg naar stal wordt niet gestrooid dus daar ligt ook ijs. Nu moet ik me ook echt druk maken om het huis dus echt vervoer naar de mamege is er niet. Gelukkig kn ze in de molen zodat ze toch haar benen kan strekken en qua rijden heeft ze even een weekje vakantie
Blue_Berry schreef:@roosjenat oh wat lekker zeg!
@pien dit weer gooit ook echt roet in het eten, wel fijn dat ze dan in de stapmolen kunnen! en gefeliciteerd met je huis!
@nessie lekker zeg! ook al sta je dan op zo'n grote stal, dan voelt het niet groot en kan je ook lekker je eigen ding doen.
Voor de mensen die nog een foto wilden, mijn spulletjes die binnen zijn gekomen. [ [url=m/Euqwcs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hopelijk gaat het iets meer dooien richting het einde van de week, dan kan ik gewoon lessen... Al 2 weken niet gelukt vanwege het weer en het ongelukkige rooster van werk en merk dat ik wel weer wat ondersteuning kan gebruiken.
roosjenat schreef:Hoofdstel is er!.
Neusriem moet wel passen alleen de bit riempjes lijken zo klein doordat ze wss afgeknipt zijn. Neusriem weet ik niet als die gaat passen dat is altijd een gok haha. Maar als het niet past verkoop ik hem gewoon weer.
Is trouwens van HH ben ik achter gekomen haha
[ [url=m/8UhMrd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Charlotte446 schreef:Blue_Berry schreef:@roosjenat oh wat lekker zeg!
Mooi setje! Wat heb je verder voor laarzen en dekje etc?
Shelly21 schreef:Charlotte ik ben 1.68 haha. Dus gaat wel. Voor mezelf vind ik hem echt wel groot!
Blue_Berry schreef:Heb zelf deze laarzen, met bijpassende kleur riem. wil dan graag nog een donkerblauw jasje en donkerblauwe cap.
[ [url=m/2eRPtx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zodra er weer een kortinsactie is bij divoza/ej wil ik langs gaan voor een jasje en dekje! denk deze:
https://www.ej.nl/paard/zadels-toebehor ... _4341.html maar hangt er een beetje vanaf hoe stevig je aanvoelt. Jasje weet ik nog helemaal niet, heb tot nu toe niks kunnen vinden wat ik mooi vond![]()
ik word altijd zo gelukkig van nieuwe spullen, helemaal als het paard gerelateerd is haha. Wat voor bloed zit er achter die van jou?
Charlotte446 schreef:Shelly21 schreef:Charlotte ik ben 1.68 haha. Dus gaat wel. Voor mezelf vind ik hem echt wel groot!
Dat is best grootBlue_Berry schreef:Heb zelf deze laarzen, met bijpassende kleur riem. wil dan graag nog een donkerblauw jasje en donkerblauwe cap.
[ [url=m/2eRPtx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zodra er weer een kortinsactie is bij divoza/ej wil ik langs gaan voor een jasje en dekje! denk deze:
https://www.ej.nl/paard/zadels-toebehor ... _4341.html maar hangt er een beetje vanaf hoe stevig je aanvoelt. Jasje weet ik nog helemaal niet, heb tot nu toe niks kunnen vinden wat ik mooi vond![]()
ik word altijd zo gelukkig van nieuwe spullen, helemaal als het paard gerelateerd is haha. Wat voor bloed zit er achter die van jou?
Mooie laarzen! Van welk merk zijn ze? Dat dekje heb ik ook vorig weekend nog mee in mijn handen gestaan, is heel mooi! Maar het is toch een Anky dekje met blauwe bies gewordenOm het blauw van mijn jasje nog ergens in terug te laten komen.
Pride is van de mooie hengst Favoritas XXhttp://www.horsetelex.nl/horses/pedigree/329998
Blue_Berry schreef:Mooie lijn! Maar je springt niet met hem?
Laarzen zijn van mountain horsewat voor jasje heb je?