Compri schreef:Wow mooi paard leeneliefje! Veel succes alvast met je wedstrijden
Dankjewel!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Euforie schreef:Is het niet met middendraf dat je ook versneld? En dat is met verruiming niet het geval? Dus zelfde tempo maar ruimere passen?
Kan er naast zitten maar dacht het zo eens begrepen te hebben uit een les.
AlwaysH schreef:Middenstap is toch hetzelfde als middendraf?
leeneliefje schreef:zijn middendraf en verruiming geen synoniemen van elkaar?
Wat doen jullie precies tijdens de middenstap? Ook wat extra teugellengte geven? Ik deed dit namelijk wel en twijfelde nog, maar met de teugels op de zelfde lengte kan ik Azrael niet genoeg lengte geven.
Urielle schreef:leeneliefje schreef:zijn middendraf en verruiming geen synoniemen van elkaar?
Wat doen jullie precies tijdens de middenstap? Ook wat extra teugellengte geven? Ik deed dit namelijk wel en twijfelde nog, maar met de teugels op de zelfde lengte kan ik Azrael niet genoeg lengte geven.
Ja, het paard moet kaderopening maken die gelijk is aan de lengte die hij nodig heeft om de passen te kunnen verlengen. Dus als het nodig is idd de teugels langer laten worden.
.
TCA schreef:Moest even bijlezen!! Degene die gereden hebben, mooie punten! Gefeliciteerd!!
Over die middendraf/verruimen/nieuwe proeven, ik ben heel erg benieuwd naar de nieuwe proeven!!
Ik was dus voor niks zenuwachtig in mijn bedje gisteravond! Met mijn eigen topper voor de tweede x gestart 188 en 198 en daarmee tweemaal 2e. Al binnen twee wedstrijden b+6.
En met bijrijdpaard ook in de B 209 en 205 en tweemaal 1e. B+17 in vier wedstrijden Helemaal blij met ze! Ik ben nu lekker aan t nagenieten