Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hopelijk vind je een goed huisje voor haar!

! Kan mij ook weer helemaal verheugen op morgen..
Lisanne.
ik ben ziek
echt super ziek
ben gisteren al niet gaan rijden omdat ik moet studeren voor mijn examens en twijfel nu, maar zo met constante hoestbuien op je paard zitten... dat is ook niet zo'n top idee lijkt me... en ik ben helemaal alleen daar
Zoefferd schreef:Wat jammer zeg dat de klik er niet was.Lisanne.
Veder iedereen nog veel succes voor de komende wedstrijd.
Zoef en ik hebben nog een wedstrijd pauze. Nu maar is een myler bit proberen, heeft iemand toevallig ervaring met dit bit?
) de proef ontsnappen uit kunnen rijden. Hij liep gewoon zó fijn alleen het schrikken hoefde niet perse
Zoefferd schreef:Ja klopt lisanne maar ik neem level 2 waarschijnlijk, had dat manege paard dan misschien een level 3 of hoger?
Caresje, bij de paardenschuur in Amerongen kan je een bit lenen voor 2 weken je betaalt gewoon de hele prijs en als het dan terug wilt brengen krijg je je geld terug maar moet je wel 10 euro betalen voor het lenen van het bit. Gefeliciteerd met je punten van gisteren! Vervelend zeg! Ik hoop dat het snel beter wordt.
Ja klopt Lina je hebt level 1 voor jonge paarden die nog veel moeten leren, dan level 2 voor paarden die al doorgereden zijn ongeveer L of M niveau lopen. Level 3/4 voor echt Z of hoger. Maar je kan ook gewoon een Z proefje lopen met een level 2 bit. Bij het KNHS zijn ook enkele bitten niet toegestaan, maar die ik nu heb wel hoor haha
.