[HK]L2 debuut, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 13:06

Pauline dat is een mooi rijtje punten!gefeliciteerd!

Hier wel proefgerichte clinic in de buurt alleen die geeft mijn eigen instructrice, haha

Sofie fijn dat de masseur goed gedaan heeft!

Alice13

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 13:39

Hoe werkt zo'n wedstrijd?
Snap wel dat je opvalt hoor. Hier zie ik toch ook niet vaak een koudbloed in de ring.
Maar fijn dat je lekker gereden hebt. Alleen dat laden!!! Jeetje wat lang zeg.

Galeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 13:51

Je kan meedoen met je vereniging. Team bestaat uit 3/4 combinaties (bij 4 combinaties worden de slechtste punten eraf gehaald). Je hebt een B/L en/of M/Z team. Punten worden allemaal opgeteld en de vereniging met de hoogste totaal punten winnen. Het winnende M/Z team moet de wedstrijd volgend jaar organiseren.

Ja vandaar dat ik normaal alleen wedstrijden meerijd die op loopafstand zijn. :+ Heel veel geduld hebben want eng vind hij het niet.
Koppige ezel x koe. }:0

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 15:36

Oh die van mij kon in het begin ook heel moeilijk doen hoor maar die rent nu bijna de trailer in. Erg blij mee overigens. Haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 15:36

Dat deed die van mij eerst ook. Nu kan ik hem alleen laden. Ga dus ook altijd alleen naar les enzo.

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 08:37

Voorlopige startlijst staat al weer online. Zondag morgen we weer. Ben benieuwd hoe het gaat voor mij compleet onbekend terrein.

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 22:27

Ik kan mijn paard ook alleen in en uit laden. Ik mag zondag om half 2 weer! Zelfde jury als afgelopen zaterdag

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 18:52

Succes!!

Ik zondag om 12 uur. In Empe, nog nooit geweest ben benieuwd.

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 18:01

Zo wij zijn weer thuis!
Dian was super met het los rijden maar in de baan kregen we toch wel enige spanning. Er stond aan de lange zijde b-m allemaal materiaal, hindernissen, voltige materiaal afgedekt onder plastic. Ga maar ff door.
Iig. Dian vond dat niet zo grappig haha.
Toch nog twee proeven kunnen rijden. Eerste proef wel wat moeizaam omdat toch wel veel bij C was. 182 punten. Tweede proef iets beter en minder gehaast 187. Zeker tevreden maar had echt beter gekund voor mijn gevoel!

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 18:16

Toch 2 winst,gefeliciteerd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 18:18

netjes :)

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 18:57

Idd toch twee keer winst dus we gaan vooruit hahaha

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 19:00

Gefeliciteerd met je punten, Alice.

Moet eigenlijk ook weer nodig aan de training in de bak :o . Ben de hele week al op buitenrit aan het gaan.

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 19:02

Nou heerlijk hoor ik wou dat wij dat konden! (Nog even en dan heb ik een trailerrijbewijs en hopelijk ook snel een auto en trailer!)

Galeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 19:06

Netjes Alice13!

Wij hebben wat zadelproblemen en er komt een ander zadel. We gaan van veelzijdigheid naar dressuur! Niet vaak op gereden dus even wennen misschien.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 19:21

Is wel goed voor de merrie die ik rijd, want ze is niet altijd even betrouwbaar buiten. Heb dat gelukkig nu goed onder controle. Al zet ze haar koppie er zo nu en dan nog wel op en wordt ze dan sterk. Durf nog niet alleen met haar richting bos te gaan, want dan moeten we de 100 km weg over. Deed ik met mijn eigen paarden wel. Zal met deze ook wel goed komen.

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 19:29

Ik kom het erf niet eens af! Hahaha. Voor elke paard heel goed denk ik!

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 19:40

Heeft hier ook bloed, zweet en tranen gekost in het begin. Hoe vaak ze wel niet omkeerde en weer naar huis vloog, zijn niet op 2 handen te tellen. De vriendin van mijn vader heeft wel eens met de handen voor haar ogen gekeken, zo snel ging ze terug. En dan ging mijn vader maar weer achter ons aan op de fiets. Zodat ze niet de kans kreeg om om te draaien. Afgelopen winter is ze ook nog omgedraaid en naar huis gevlogen. Maar had toen een week niet kunnen rijden vanwege de sneeuw. En moest wel even rijden, want de volgende dag wedstrijd. Had toen wel de slof er voor de zekerheid aan gedaan. En kon haar daardoor redelijk snel weer terug krijgen en om laten keren. Ze weet nu dat als ze iets spannends vind onderweg. Ze van mij best wel even mag stil gaan staan om het goed te bekijken. Maar 9 van de 10 keer loopt ze nu gewoon bij 'enge' dingen langs. Al wil ze dan haar kop er nog wel opzetten. En zich strak maken. Maar ze weet nu wel dat ze mij kan vertrouwen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 20:43

Gefeliciteerd Alice, toch weer 2 mooie winst!

Hier kan ook fijn naar buiten, nu vanwege blessure tijd niet gedaan maar is hartstikke braaf. Op stal ook alleen buiten bak dus ook wel gewend aan van alles om dr heen. Momenteel gaat heel fijn ook :)

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 20:53

Mooi dat het goed gaat met rijden, Haike. Hier ook alleen maar een buiten bak. Zullen, als het dit weer de hele winter zo blijft, vele ritjes richting manege worden deze winter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 20:57

FriesWytske schreef:
Mooi dat het goed gaat met rijden, Haike. Hier ook alleen maar een buiten bak. Zullen, als het dit weer de hele winter zo blijft, vele ritjes richting manege worden deze winter.

Hier bak nat maar wel te rijden, nooit glad gelukkig. Dus alleen bij vorst of sneeuw moet ik uitwijken naar de binnenbak, dus hoop niet tevaak hoeft.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 20:59

Hier is hij nu ook nog wel te doen. Maar hij staat niet in de luwte, dus dan liever een paar keer per week naar de manege. Zodat we toch droog kunnen trainen. Dan steeds in de wind te moeten rijden. Ook vanwege mijn instructeur. Die kan vanwege lichamelijke klachten ook niet echt tegen kou en regen.

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 14:58

Gefeliciteerd alice met je 2 winstpunten!

Galeo fijn een nieuw zadel!

Ik kan helaas niet echt naar buiten. Stukje uitstappen kan wel.. een 100m misschien.. maar ze vind het zo eng en als er een tractor komt rent ze ook heeeeel hard over de weg naar huis.

Ik gister op concour geweest. Ze was ontzettend sterk. Ik denk door onze bak thuis die nu zwaar is door de regen, dat ze spierpijn heeft gekregen en daardoor zo sterk was.
179 en 186 punten en nu dus M1 startgerechtigd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 15:02

Netjes! Ga je direct al over of eerst maar even doortrainen?

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 15:05

Yvank, ik blijf nog even in het L2 paar wedstrijdjes en dan gaan we over denk ik!