Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
! Krijg idd ook wel eens in Drenthe plaatsen er tussen staan.
.
. Vond me vorige Petrie's verschrikkelijk omdat ze zo hard waren en opgegeven moment ook te groot werden eigenlijk door het inzakken vooral bij me enkels. Ach we zien het wel bij ons volgende paar
! Wil wel graag ook nog op den duur wee bruine laarzen erbij zit dan te denken aan wel ook Petrie en dan de Superior of de Superior Classic (ik denk graag vooruit als het om een wishlist gaat
)
!
!
kijken wat het word haha, ga er niks van verwachten alleen voor een goed gevoel en al zou ik dan 160 in beide proeven terug krijgen maakt me nog niks uit! Goed doel lijkt me
. Vanmiddag ook nog les met de andere, misschien eens wat keertwendingen proberen! 
Wil niet voor het najaar over naar t M2. Hoop dat we er tegen die tijd klaar voor zijn. heb nu tot eind juli 4 wedstrijden staan (7 proeven) waarvan de 4e de kring is, en daarna zien we wel weer

! Geesteren is idd op t CSI terrein. Petrie Rome zal jou denk ik ook erg mooi staan ja! Bij ons was ze woensdagavond ook al ziek dus had ze verplaatst naar vanmiddag!
!
!
! Met mijn eigen neem ik af en toe wel travers mee voor de buiging, ze komt nog te veel terug in tempo maar aangezien ik haar echt de tijd moet geven ben ik gewoon spelender wijs ermee bezig hele kleine stukjes!
Scheelt dat ik voorlopig toch nog geen cc heb staan.

) goed voor een 7

helaas.