Ik ben Saskia, woon in appelscha en de pony is Cordia v. Brummershoeve Boss van 8 jaar, half jaar geleden bij de fokker vandaan uit het weiland gehaald en zelf beleerd, nu 3 proeven gestart 2 winstpunten in het B.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Suelza schreef:Toch grappig... al dat commentaar vanaf de zijlijn omdat je met een pony rijdtvorige x werd ik nog heel hard uitgelachen (tot bleek dat ik met het gupje 2x 2e werd en het kennelijk toch zo slecht nog niet deed), nu werd ik in ieder geval niet meer uitgelachen bij aankomst, maar trok evengoed nog wel het nodige bekijks
Netje schreef:Suelza schreef:Toch grappig... al dat commentaar vanaf de zijlijn omdat je met een pony rijdtvorige x werd ik nog heel hard uitgelachen (tot bleek dat ik met het gupje 2x 2e werd en het kennelijk toch zo slecht nog niet deed), nu werd ik in ieder geval niet meer uitgelachen bij aankomst, maar trok evengoed nog wel het nodige bekijks
Goed resultaat weer Elise !! Moet zeggen dat ik écht nog nooit gehoord heb dat mensen uitgelachen werden op een pony tussen de paarden. Sara niet met Luca en haar instructrice (Leonie, ken je ook wel) ook nooit. Maar goed die rijdt inmiddels Inter I met d'r pony tussen de paarden, dus zij heeft inmiddels meer redenen om ánderen uit te lachen