Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 13:52

yvonnedv schreef:
Evelli schreef:
Ja en als ze een carbonpapiertje ertussen leggen hoeven ze niet te kopieren :D stuk goedkoper :D

Ze hoeven niet te kopieren volgens mij. Zoals ik hjet begrepen heb komt er 1 protocol en die is voor de ruiter.

Geloof dat het KNHS er ook eentje wilt :) dus dan moet je wel kopieren, of met carbonpapier werken. Orgineel getekend door de jury naar het knhs en de kopie naar de ruiter.

Scum

Re: Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 13:55

Nee hoor, de KNHS hoeft alleen het totaal overzicht.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 13:57

Okee, dan heb ik dat verkeerd begrepen :)
Dan is het inderdaad niet nodig :)

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 14:28

Voor wat betreft endurance... Volgens mij kun je niet van 2 verenigingen lid zijn op 1 startpas, dus op de nieuwe startpas zou je dus gewoon moeten kunnen starten zonder extra lidmaatschap van de endurance vereniging. Waarom zou de knhs anders endurance toevoegen? Ik ga maandag wel s even bellen. Ben benieuwd!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 14:29

SplashIsLief schreef:
Waarom is dat scheef? Je kunt elke week dressuren en springen, terwijl de endurance maar 15 keer per jaar kan.

Dat staat erbij, ze willen het makkelijker maken om in andere disciplines te starten maar mennen en endurance horen daar dan dus weer niet bij, terwijl er genoeg mensen zijn die dat ook dubbel doen lijkt me.
Overigens wordt er absoluut niet wekelijks dressuur uitgeschreven, ik kan de eerste maanden van komend jaar per paard 1x per maand weg, en dan is het vaak ook nog 1 proefje. Ik kan never nooit niet aan het gemiddelde komen omdat er zoveel wedstrijden gewoon niet uitgeschreven worden en ik het qua tijd in de winter niet red om meerdere paarden per wedstrijd te starten, dan zijn tenslotte ook de rubrieken veel kleiner.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 14:32

Mennen en endurance (& mendurance) zouden er ook gewoon bij moeten... Allemaal knhs, allemaal paardensport, allemaal leuk!!

dominiquesr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 12:25

ik heb net weer even nieuwe startcoupons bijbesteld, heb er te kort haha

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 16:29

Ik snap het nieuwe inschrijfformulier niet helemaal, wat moet je invullen achter HC en Selectie?

En dit moet je dus naar de organiserende vereniging sturen van een wedstrijd, geldt voor wedstrijden vanaf 1 januari.
En als je al een startkaart hebt krijg je zonder afmelding of wijziging een gewone startpas thuisgestuurd voor december.

Begrijp ik het zo goed? :)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 16:53

HC hoef je alleen aan te kruisen als je hors concours (buiten mededinging) start en selectie als je op een selectiewedstrijd ook daadwerkelijk wilt meedoen om geselecteerd te worden.

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 17:30

ah zo :)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 11:14

Zijn er ook al mensen die TOCH coupons terug gestuurd hebben naar de KNHS die voor 1 juli besteld zijn en zo ja, wat is dan hun reactie....??ben ik wel even benieuwd naar eigenlijk. Door het SGW seizoen heb ik dus ook nog 40 coupons springen liggen, met de bedoeling die nu op te gaan maken voor deze winter......niet dus.....in het sgw seizoen start ik niet met springen. Dressuur is dus op 6 na wel op.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 13:19

Net heb ik het formulier gedownload en per paard ingevuld. Alleen zijn er een hoop verenigingen die je niet kan mailen, dus kan ik ook niet inschrijven voor data ná 1 jan. 2012. Lastig hoor!

KasparovX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 13:33

Hoe weet je wanneer je de coupons besteld hebt? Je krijgt toch geen bevestiging of zo per email?
Ik kan op mijn bankrekening nakijken wanneer ze betaald zijn, maar dat is later dan de besteldatum.
(ik schrijf het meestal op wanneer ik coupons besteld heb, maar nu natuurlijk net niet)

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 13:36

Dat kan je navragen bij het KNHS!

KasparovX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 13:47

Bedankt, maar ik vertrouw ze niet. :=
Volgens mij zijn ze van na 1 juli, ik ga ze gewoon terugsturen.

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 14:05

Ik heb nagevraagd bij de KNHS wat betreft het startgeld. Omdat hier eerder in het topic werd gesproken over hogere verenigingskosten was ik bang dat het startgeld misschien ook hoger zou worden. Volgens de mevrouw van de KNHS mag het startgeld (mennen) niet hoger zijn dan €10,- per proef. Ik verleng mijn startkaart eeuhhh startpas dan toch maar wel voor 2012.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 15:17

Fenny schreef:
Ik heb nagevraagd bij de KNHS wat betreft het startgeld. Omdat hier eerder in het topic werd gesproken over hogere verenigingskosten was ik bang dat het startgeld misschien ook hoger zou worden. Volgens de mevrouw van de KNHS mag het startgeld (mennen) niet hoger zijn dan €10,- per proef. Ik verleng mijn startkaart eeuhhh startpas dan toch maar wel voor 2012.

die tarieven staan tot 1-4-2012 vast wat er daarna gebeurd moeten we maar afwachten.

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 15:33

bianca1980 schreef:
Zijn er ook al mensen die TOCH coupons terug gestuurd hebben naar de KNHS die voor 1 juli besteld zijn en zo ja, wat is dan hun reactie....??ben ik wel even benieuwd naar eigenlijk. Door het SGW seizoen heb ik dus ook nog 40 coupons springen liggen, met de bedoeling die nu op te gaan maken voor deze winter......niet dus.....in het sgw seizoen start ik niet met springen. Dressuur is dus op 6 na wel op.

Ik werd netjes gebeld door de KNHS met de mededeling dat het alleen geldig is na 1 juli. Hierna hebben ze gevraagd om terug te sturen of weg te gooien, toch maar laten terug sturen zodat ik misschien toch nog ergens een wedstrijdje tussendoor zou kunnen plakken. En dit hebben ze bij mij kostenloos gedaan. Ik zeg: gewoon proberen, niet geschoten is altijd mis!

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 16:46

yvonnedv schreef:
Fenny schreef:

die tarieven staan tot 1-4-2012 vast wat er daarna gebeurd moeten we maar afwachten.

Het is mij over het hele jaar toegezegt geworden, maar ja, de KNHS kennende kunnen ze iets vlak voor de tijd bekend maken :)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:13

Ik denk niet dat ze per 1 april al de tarieven omhoog zullen zetten als ze dat net gedaan hebben.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 12:48

Hoe werkt dat terugsturen? Gewoon in een envelop met je bankrekeningnummer erbij?
Startkaart hoeft niet afgemeld te zijn per 1/1/12?

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 12:49

Startkaart moet in 2012 ook actief zijn. En je moet inderdaad even een briefje bijvoegen dat je graag geld terug wil. En op welke rekening je dat wil.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 12:52

Oke :D
Maar even doen dan.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 12:54

Kan tot je tot 31 december doen.
Maar zou het allemaal wel voor de kerst regelen. Met de TNT weet je nooit hoe lang het onderweg is

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 12:54

Janine1990 schreef:
Ik heb eens even op internet gekeken, wij hebben thuis een laserprinter. Dat is een investering, maar als ik kijk op 123inkt.nl is een toner van het huismerk voor onze printer slechts 30 euro.
Nu hebben wij een kleurenlaserprinter, dat is duurder dan een die enkel zwart print. Een laserprinter van HP die enkel zwart afdrukt kost €99,50 op 123inkt.nl de bijbehorende toner kost €39,50 en levert ruim 2500 afdrukken.
Dat is dus 0,0158 eurocent per printje. Een doos papier met 2500 stuks kost op diezelfde site €25,-
Dat is dus 1 eurocent per papier.
Het afdrukken van 1 coupons, uitgaande van A4 papier, kost dus €0,0258 cent.
Laat je een wedstrijd hebben met 10 ringen, 's ochtends en 's middags, á 30 personen.
Dat zijn dus 20 x 30 = 600 combinaties en printjes.
Kosten van het printen op die wedstrijd is (exclusief printer) €15,48

Maar dan heb je het werk wat je eraan hebt ook nog niet meegerekend. Persoonlijk ga ik er ook vanuit dat de wedstrijden duurder gaan worden, misschien niet meteen maar als verenigingen merken dat er veel meer werk in gaat zitten dan wordt de prijs wel omhoof geschroeft.