Kur Gal en Rath

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Embe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 12:32

horseyfries schreef:
Zouden ze durven? Mss bang voor represailles?

Ze mogen toch vermelden wat er in de media geschreven wordt?

Edit: misschien kan jij ze even op deze ontwikkelingen wijzen? :D

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 12:33

Heel kort samengevat, MAR en consjotten krijgen een mega schop onder de kont vanuit de Duitse media.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 12:34

aslo schreef:
Heel kort samengevat, MAR en consjotten krijgen een mega schop onder de kont vanuit de Duitse media.

Da's de beste vertaling die ik al gezien heb! :D

FlyAway

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 12:35

aslo schreef:

Ik denk dat hier sprake is van een Ghost Writer. Dit stuk is volgens mij gewoon geschreven door niemand minder dan Nicole Werner. Heerlijk, die speculaas :D

Embe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 12:36

Wat mij zo heel erg afvraag is: zouden Rath & Co nu echt gedacht hebben dat ze hiermee weg zouden komen?

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 12:36

luve_rozes schreef:
Kijk, met zulke artikelen, krijg ik wel het 'arme Totilas' gevoel....

Ik ook een beetje (al weet ik natuurlijk dat het Totilas niet persoonlijk raakt, maar de glans gaat er een beetje af).
Alleen houd ik daar de artikelen (of hun schrijvers) niet verantwoordelijk voor.

Embe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 12:37

FlyAway schreef:
aslo schreef:

Ik denk dat hier sprake is van een Ghost Writer. Dit stuk is volgens mij gewoon geschreven door niemand minder dan Nicole Werner. Heerlijk, die speculaas :D

Tjemig... en ik dacht dat ik een levendige fantasie had :oo

FlyAway

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 12:37

Embe schreef:
Wat mij zo heel erg afvraag is: zouden Rath & Co nu echt gedacht hebben dat ze hiermee weg zouden komen?

Je zou zeggen van wel, anders hadden ze het vast niet gedaan.

FlyAway

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 12:38

Embe schreef:
FlyAway schreef:

Tjemig... en ik dacht dat ik een levendige fantasie had :oo

Dan heb ik je nog niet eens verteld over de goede band tussen de uitgever van Satire en de schoenmaker van Nicole Werner! Dan snap je natuurlijk meteen dat zo`n stuk meteen geplaats wordt! :+

Embe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 12:39

FlyAway schreef:
Embe schreef:

Hmmm, je hebt niet de minste spelers bijelkaar... vind ik nogal naif, het zijn immers een hoop zakenmensen bij elkaar. Dit scenario kan je van te voren verzinnen.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 12:40

FlyAway :')

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 12:41

Embe schreef:

Het tegendeel is nog niet bewezen. Degenen die zich openlijk uitspreken, zijn niet degenen naar wiens oordeel ik het meest benieuwd ben. Mijn gevoel zegt dat deze kwestie zal overwaaien zonder noemenswaardige consequenties. Maar het is ook niet meer dan een gevoel natuurlijk. En dan ook nog het mijne :+ Voorlopig wordt er niet gereageerd door mensen op interessante posities.

horseyfries

Goh, nu dacht ik toch echt een aureooltje te zien verschijnen maar met die laatste opmerkingen is die ineens ook weer ziemliech plötzlich verschwunden.... :D
Laatst bijgewerkt door horseyfries op 23-06-11 12:42, in het totaal 2 keer bewerkt

FlyAway

Embe schreef:
FlyAway schreef:

Hmmm, je hebt niet de minste spelers bijelkaar... vind ik nogal naif, het zijn immers een hoop zakenmensen bij elkaar. Dit scenario kan je van te voren verzinnen.

Je kunt het ook anders stellen; als je per ongeluk iemand doodt, is het dood door schuld. Doe je het bewust, dan is het moord. De straf voor het laatste is fors hoger dan voor het eerste.
Waarmee ik aan wil geven, als ze dachten hiermee weg te komen, dan is het een bewuste actie geweest, waar ze goed over nagedacht hebben. Dat vind ik een hele andere situatie dan dat ze er niet bij stil gestaan hebben. Maar da`s gevoelsmatig hoor.

FlyAway

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 12:42

horseyfries schreef:
Citaat:
[
Goh, nu dacht ik toch echt een aureooltje te zien verschijnen maar met die laatste opmerkingen is die ineens ook weer ziemliech plötzlich verschwunden.... :D

Ik heb m`n aureooltje uitgeleend aan Rath ;) :D

FlyAway

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 12:43

horseyfries schreef:

Snap niet helemaal wat je bedoelt geloof ik :o

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 12:43

Boras schreef:
Embe schreef:

Het tegendeel is nog niet bewezen. Degenen die zich openlijk uitspreken, zijn niet degenen naar wiens oordeel ik het meest benieuwd ben. Mijn gevoel zegt dat deze kwestie zal overwaaien zonder noemenswaardige consequenties. Maar het is ook niet meer dan een gevoel natuurlijk. En dan ook nog het mijne :+ Voorlopig wordt er niet gereageerd door mensen op interessante posities.

Ik ben héél benieuwd naar Aken, want daar zal een hoop duidelijk moeten worden:

A. Wordt de kur veranderd
B. Hoe reageert de pers
C. Hoe reageert het publiek
D. Hoe reageren de internationale juryleden

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 12:47

Na alle internationale consternatie kan Rath het toch niet maken in Aken weer met diezelfde spiegel Kur het veld op te komen? Dan vrees ik voor hem de reaktie van het grotendeels Duitse publiek.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 12:48

Tsja, als een nieuwe choreo zorgt voor megaveel fouten dan ben ik benieuwd of hun hoogmoed ervoor zal zorgen dat ze toch nog een keer dit zullen doen.

Vergeet niet dat ze zich nog wel in het team moeten rijden voor het EK, en dan moeten ze niet helemaal de mist ingaan!

Jasmijn76

Re: Kur Gal en Rath

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 12:56

totilas schroeft wel aardig de punten op met alleen zn gangen....laten we eerlijk zijn...gooi een wortel in die ring en totilas loopt wel :+ ;)

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 12:57

Wortelverbod instellen dus op Aken! :D

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 13:04

Ik ben bang dat het nederlandse publiek helemaal niets hoeft te doen (zie voorstellen eerder in dit topic) Als het net zo gaat als met de dopingzaak van Werth dan vallen de duitsers hun eigen ruiters zelf wel aan.

begin nu langzaam toch wel een beetje medelijden te krijgen met Rath het is ook nog maar een jochie heh hij heeft zich misschien een beetje laten verblinden door het goud

Embe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 13:04

Citaat:
Waarmee ik aan wil geven, als ze dachten hiermee weg te komen, dan is het een bewuste actie geweest, waar ze goed over nagedacht hebben. Dat vind ik een hele andere situatie dan dat ze er niet bij stil gestaan hebben. Maar da`s gevoelsmatig hoor.

Denk je nou echt dat ze er niet bij stil gestaan hebben? Zoiets kan je niet 'per ongeluk' doen hoor. En dan bedoel ik het kopieeren in spiegelbeeld van de kur.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 13:06

RM94 schreef:
begin nu langzaam toch wel een beetje medelijden te krijgen met Rath het is ook nog maar een jochie heh hij heeft zich misschien een beetje laten verblinden door het goud

Misschien niet zozeer MAR, maar wel die stiefmoeder die met de zak met geld zwaait en rondprikt met veren voor in de bips van een ieder die maar wil. Ik denk ook niet dat we onze boosheid (zoiets dan) in de richting van MAR moeten sturen, maar meer richting de mensen om hem heen die echt wel beter hadden moeten weten..!!

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 13:07

Embe schreef:

Voor Co is alleen de zakelijke kant van belang, gaan ze hierom één dekking minder verkopen? Gaan die veulens minder opbrengen op de veiling? Ik dacht het niet.. dus ja, ze komen er mee weg, makkelijk.
De rest, 'dressuursport' is voor Co bijzaak, dat komt na de investeringswaarde, en de commotie er rond is toch voor een heel groot stuk emotionele onzin. En bovendien is negatieve publiciteit ook publiciteit. En het is tijdelijk, de dag zal wel komen dat dat paard ook onder een andere ruiter op dat niveau te rijden is zonder dat hij de kuur van zijn voorganger moet kopieren.

Ik vind het zelf overigens wel een stakker, je zal maar Totilas zijn in je gouden kooitje..