horseyfries schreef:Zouden ze durven? Mss bang voor represailles?
Ze mogen toch vermelden wat er in de media geschreven wordt?
Edit: misschien kan jij ze even op deze ontwikkelingen wijzen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FlyAway schreef:aslo schreef:Heel kort samengevat, MAR en consjotten krijgen een mega schop onder de kont vanuit de Duitse media.
Ik denk dat hier sprake is van een Ghost Writer. Dit stuk is volgens mij gewoon geschreven door niemand minder dan Nicole Werner. Heerlijk, die speculaas
Embe schreef:FlyAway schreef:Ik denk dat hier sprake is van een Ghost Writer. Dit stuk is volgens mij gewoon geschreven door niemand minder dan Nicole Werner. Heerlijk, die speculaas
Tjemig... en ik dacht dat ik een levendige fantasie had
FlyAway schreef:Embe schreef:Wat mij zo heel erg afvraag is: zouden Rath & Co nu echt gedacht hebben dat ze hiermee weg zouden komen?
Je zou zeggen van wel, anders hadden ze het vast niet gedaan.
Embe schreef:Wat mij zo heel erg afvraag is: zouden Rath & Co nu echt gedacht hebben dat ze hiermee weg zouden komen?
Embe schreef:FlyAway schreef:Je zou zeggen van wel, anders hadden ze het vast niet gedaan.
Hmmm, je hebt niet de minste spelers bijelkaar... vind ik nogal naif, het zijn immers een hoop zakenmensen bij elkaar. Dit scenario kan je van te voren verzinnen.
Boras schreef:Embe schreef:Wat mij zo heel erg afvraag is: zouden Rath & Co nu echt gedacht hebben dat ze hiermee weg zouden komen?
Het tegendeel is nog niet bewezen. Degenen die zich openlijk uitspreken, zijn niet degenen naar wiens oordeel ik het meest benieuwd ben. Mijn gevoel zegt dat deze kwestie zal overwaaien zonder noemenswaardige consequenties. Maar het is ook niet meer dan een gevoel natuurlijk. En dan ook nog het mijneVoorlopig wordt er niet gereageerd door mensen op interessante posities.
Citaat:Waarmee ik aan wil geven, als ze dachten hiermee weg te komen, dan is het een bewuste actie geweest, waar ze goed over nagedacht hebben. Dat vind ik een hele andere situatie dan dat ze er niet bij stil gestaan hebben. Maar da`s gevoelsmatig hoor.
RM94 schreef:begin nu langzaam toch wel een beetje medelijden te krijgen met Rath het is ook nog maar een jochie heh hij heeft zich misschien een beetje laten verblinden door het goud
Embe schreef:Wat mij zo heel erg afvraag is: zouden Rath & Co nu echt gedacht hebben dat ze hiermee weg zouden komen?