Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 22:47

PSvanLot schreef:
Er is geen nieuwe normaal.

Je krijgt een proef (of een paar) en wanneer je tijd hebt beoordeel je ze. Net zoals voorheen. Sommige zullen super snel zijn, anderen zullen er een week overheen laten gaan en sommige zullen om wat voor reden dan ook niet beoordeeld worden en dan naar een ander verstuurd worden.

Het komt wanneer het komt, sommige hebben geluk en anderen moeten enorm lang wachten.

Dit klinkt me wel een beetje te makkelijk en vrijblijvend ;-).

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 23:00

_Anneruth schreef:
PSvanLot schreef:
Er is geen nieuwe normaal.

Je krijgt een proef (of een paar) en wanneer je tijd hebt beoordeel je ze. Net zoals voorheen. Sommige zullen super snel zijn, anderen zullen er een week overheen laten gaan en sommige zullen om wat voor reden dan ook niet beoordeeld worden en dan naar een ander verstuurd worden.

Het komt wanneer het komt, sommige hebben geluk en anderen moeten enorm lang wachten.

Dit klinkt me wel een beetje te makkelijk en vrijblijvend ;-).

Zo is het altijd al geweest. Ze verwachten van je dat je ze binnen, ik weet eigenlijk niet eens hoeveel, 5? werkdagen retourneert, maar dat kan niet iedereen. Dus dan heeft de een ze heel snel en de ander duurt het veel langer.

Nu gaat het alleen nog een tandje sneller omdat de KNHS er niet meer tussen zit wanneer de jury retourneert.

Marjolein

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 23:29

Is het ook mogelijk om als jurylid te weigeren? Dus als je weet dat je geen tijd hebt voor de toegewezen proef, dat je meteen aangeeft niet toewijzen? Of dat je een periode kan blokken dat je geen proeven toegestuurd krijgt?

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 23:32

Voorheen gaf je aan of je wel of niet wilde punten. Dan kon je in de kalender periodes 'aan' zetten. Nu is dat niet meer volgens mij.

Dan zul je persoonlijk contact met de KNHS moeten zoeken om te zeggen dat je niet wilt.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 23:44

Als je een week niet kan kun je de knhs een bericht doen en dan zetten ze de beschikbaarheid voor die week op 0.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 23:48

Het is in elk geval een mooie stap vooruit. Er komt vast in de toekomst nog wel wat finetuning her en der.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 23:52

Ik vind het ergens nog onduidelijk hoe het nu zit met data... dit event liep van 1 tot 6 december, dus ik zou maandag opnieuw mogen filmen neem ik aan? (Ben ik niet van plan). Dat vond ik voorheen wel iets duidelijker met “event 6 dec, filmen van 1 tot 6 dec”.
Lopen de weken nu dus van maandag tm zondag?

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 23:53

Ik vind het ook erg lastig te bepalen. Ik heb dinsdag gelijk een proefje gekocht omdat ik weer te enthousiast was, dus ik ga zaterdag ook maar filmen. :+

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 23:54

linda2008 schreef:
Ik vind het ergens nog onduidelijk hoe het nu zit met data... dit event liep van 1 tot 6 december, dus ik zou maandag opnieuw mogen filmen neem ik aan? (Ben ik niet van plan). Dat vond ik voorheen wel iets duidelijker met “event 6 dec, filmen van 1 tot 6 dec”.
Lopen de weken nu dus van maandag tm zondag?

Volgens mij wel ja en je mag 1x per week insturen.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 23:58

Je kunt als je wilt 5 tokens tegelijkertijd kopen. Je kunt echter maar 1 proefje per week insturen.

Je hoeft dus ook niet meteen een proefje in te sturen als het je net niet past in die week. Dat is natuurlijk super fijn.

Voor juryleden is het nieuwe platform overigens ook super fijn!

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 00:25

PSvanLot schreef:
Je kunt als je wilt 5 tokens tegelijkertijd kopen. Je kunt echter maar 1 proefje per week insturen.

Je hoeft dus ook niet meteen een proefje in te sturen als het je net niet past in die week. Dat is natuurlijk super fijn.

Voor juryleden is het nieuwe platform overigens ook super fijn!

Oh dat is fijn!

Heb vanavond gereden, maar geen idee waar ze last van had. Bij het binnen stappen van de bak begin ze al te snuiven. Ze flipte daarna compleet in 1 hoek, ben dik een half uur bezig geweest om haar er überhaupt doorheen te krijgen. Heel veel voltes, van hand veranderen en steeds iets dichterbij en er weer vandaan. Vervolgens flipte ze daarna om een deken op de bakrand, iets waar ze echt nooit naar kijkt. >;)
Uiteindelijk toch fijn gereden, toen ook maar vlot afgesloten. Morgen maar eens zien hoe ze is, ik ga er in ieder geval op zitten alsof ik gek ben en ze vandaag nergens naar heeft gekeken en geflipt deed. :')
Lang geleden dat ik zo mijn handen vol heb gehad, snap ook niet zo goed waarom ze zo deed in die hoek. Heb haar daar nog uitgebreid laten kijken en ruiken (eerder snuiven en knorren). Toen kwamen er stalgenoten de bak in, was heel benieuwd of hun paarden ook iets met die hoek hadden maar die keken niet op of om. Soms zou het toch zo handig zijn als ze konden praten. :j

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 00:27

Dus theoretisch kan ik nu al een proefje kopen, en dan pas over twee weken filmen en insturen? Of ook andersom, zaterdag filmen en daarna pas kopen en insturen?

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 00:34

Ik denk dat je voor de precieze data het beste in de knhs kalender kan kijken, maar het ziet er naar uit dat een week van maandag tm zondag loopt elke keer. Dus zondag laatste dag van die week filmen, maandag 1e dag.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 00:36

Texas02 schreef:
Dus theoretisch kan ik nu al een proefje kopen, en dan pas over twee weken filmen en insturen? Of ook andersom, zaterdag filmen en daarna pas kopen en insturen?

Dat eerste in ieder geval en waarschijnlijk het tweede ook.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 01:37

Op zich is dat wel heel mooi!

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 08:33

PSvanLot schreef:
Texas02 schreef:

Dat eerste in ieder geval en waarschijnlijk het tweede ook.

Dat is anders niet wat knhs tegen mij zei :n
Hun reactie was; “ Via paardrijden.nl kun je inschrijven door een artikel te kopen en dan moet je zorgen dat het filmpje binnen een week wordt ingestuurd.”

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 08:40

Ik dacht ook dat het sowieso de bedoeling was om eerst te filmen en dan te kopen en in te sturen. :+ Juist omdat het niet vol kan raken was er toch geen nut meer om eerst een proef te kopen?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 08:42

Maar je kunt geen datum selecteren bij het kopen? :?

Die app kan ik in ieder geval verwijderen toch? Het gaat nu allemaal via de website?

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 08:47

Je kunt er ook gewoon meerdere kopen en dan beslissen wanneer je rijdt. Denk dat er vooral data bij staan om te voorkomen dat je je 2x per week inschrijft . Je kunt je zondag 6 inschrijven en film sturen en maandag 7 weer. Maar niet maandag 7 en zondag 13.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 09:44

Texas02 schreef:
Maar je kunt geen datum selecteren bij het kopen? :?

Die app kan ik in ieder geval verwijderen toch? Het gaat nu allemaal via de website?

Precies, daarom kun je er dus ook meerdere kopen en later insturen.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 09:48

Zo, ik heb de eerste 2 gehad. 2x een L2 proef, een pony en een paard. Beide leuk om te zien. :j

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 10:01

Moet er bij 500 pagina’s geen nieuw topic komen?
Iets met Online dressuurproeven rijden?

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 10:03

Ik ga nu bezig met een nieuw topic aanmaken!

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 10:48

urosa schreef:

Top!!

Ik heb mn pnt ook terug van 26ste! Weer een wp en duidelijk feedback van jury!
Laatst bijgewerkt door Romanoff op 04-12-20 10:55, in het totaal 1 keer bewerkt

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 10:54

urosa schreef:

Leuk!

@Romanoff: gefeliciteerd met je winst en fijn dat je ook duidelijke feedback hebt.