Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caritas schreef:Filmpje nummer 2 vanmiddag laat ingestuurd en net de uitslag al, dit keer 179,5 dus er zit een stijgende lijn in.super blij en weer fijn commentaar.
Ik sta met de paarden bij een boer en heb geen stalgenootjes. Gelukkig, zeg ik altijd maar in dit geval is het misschien helaas.
SteffiiY schreef:Voor de jury's onder ons: Ik heb mijn account van de week geactiveerd maar ga ik nu vanzelf mail krijgen als ik proefjes toegewezen heb? Ik kan voor nu ook namelijk nergens de link vinden om naar mijn persoonlijk dashboard te gaan.
SteffiiY schreef:Voor de jury's onder ons: Ik heb mijn account van de week geactiveerd maar ga ik nu vanzelf mail krijgen als ik proefjes toegewezen heb? Ik kan voor nu ook namelijk nergens de link vinden om naar mijn persoonlijk dashboard te gaan.
linda2008 schreef:PSvanLot schreef:Je krijgt er nu nog maar een per keer, tenminste dat was de opzet. Dan kun je het meteen afwerken haha.
dat klinkt goedhoe werkt dat nu voor jullie dan? Zit er wel nog bij knhs iemand die proeven te verdelen aan de juryleden? Of kunnen jullie nu zelf aangeven “ik ben vanavond beschikbaar dus ik pak er even een paar” ofzo?
Marjolein schreef:Geven jullie dan wel je beschikbaarheid op? Of moet je binnen een bepaalde tijd reageren op het mailtje?
Ik vind het echt heel mooi hoe snel je je proef beoordeeld terug krijgt.
En voor mezelf dat ik gewoon niet hoef te plannen wanneer ik de proef ga rijden.
ynskek schreef:Voor wat ik begrepen heb krijg je er max 10 per week tenzij je anders doorgeeft als jury. Verzoek was om als je iets binnen krijgt het binnen 3 dagen te beoordelen.
Tilmar schreef:ynskek schreef:Voor wat ik begrepen heb krijg je er max 10 per week tenzij je anders doorgeeft als jury. Verzoek was om als je iets binnen krijgt het binnen 3 dagen te beoordelen.
Ik heb nog geen tijd gehad om te kijken, kan je ook aangeven wanneer je kan beoordelen? Want ik heb alleen op vrijdag, zaterdag en zondag tijd. Door de week werken en paard rijden.
Dus als ik er op maandag krijg, dan kan ik die pas vrijdag doen.
MerelV schreef:Ik ben wel benieuwd wanneer ik mijn eerste filmpjes krijg om te beoordelen. Dinsdag meteen geregistreerd in het nieuwe systeem en lijkt een heel gebruiksvriendelijk systeem. Heb wel weer zin om te beoordelen.
Tilmar schreef:ynskek schreef:Voor wat ik begrepen heb krijg je er max 10 per week tenzij je anders doorgeeft als jury. Verzoek was om als je iets binnen krijgt het binnen 3 dagen te beoordelen.
Ik heb nog geen tijd gehad om te kijken, kan je ook aangeven wanneer je kan beoordelen? Want ik heb alleen op vrijdag, zaterdag en zondag tijd. Door de week werken en paard rijden.
Dus als ik er op maandag krijg, dan kan ik die pas vrijdag doen.
magic_lover schreef:Ik hoorde vanmiddag iemand die z'n proefje had ingestuurd en 2 uur later al de punten terug had. Echt bizar snel!
Ik wacht nog vrolijk op die van de 26e