Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eef_Bam schreef:DD: Ik heb ook gehoord dat Winderen nog zachter is en sneller stuk gaat. Ik ben blij met de sprenger duo, wat minder dik dan de trust en beschadigd ook minder snel.
MyWishMax schreef:Ik dacht dat die andere kleuren niet goed waren ivm bloed niet goed kunnen zien of het lijkt iig snel foute boel met iets oranjes of dergelijke kleuren.
Hier zaterdag finale, helaas pas 20.45 en 21.000 verwachtingen dus meer, zal blij zijn als ik haar überhaupt aan het lopen krijgt. En weer als 1e, dat is de 3e keer van de 4 wedstrijden.
Melzazu schreef:Ik las laatst in de hoefslag ook nog dat iemand zei: je hebt eigenlijk een heel fijn leven als je je druk kan maken om een slechte proef.
Is een beetje wat ik dus ook bedoel. Ik heb dus ook geen last van wedstrijd spanning. En tuurlijk zal ik het leuk vinden als ik wel eens winstpunten rijden zal hè. Ik ben ook maar een mens![]()
Maar als het niet zo is ach dan hadden we een gezellige dag
robbie88 schreef:De wonderen bitten kauwen ze nog veel meer kapot.. paard van mijn man had nog een ijzerdraadje over..DiscoDipp schreef:Jullie gaan hard zeg! Ik heb niet alles meer bij gelezen![]()
Ik was even door het nieuwe reglement aan het kijken, maar zoals ik er nu op uitkom mag ik met het onderstaande bit niet meer starten? (Blauwe) Heb even een foto van google want ik heb geen eigen. Maar lijkt hetzelfde bit. (Vaste bescherming en een plat stukje in het midden)
[ [url=m/z03A1f.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu heb ik dus 2 maanden met een Trust Innosense gereden. Echt mega fijn alleen knaagt ze dit dus kapot.. Dus mijn idee was een bitje van Winderen. Maar dit mag nu dus ook al niet meer omdat die oranje zijn?
En wat moet ik nu?![]()
Even ter idee, onder en bovenkant. Mijn idee was om hier gewoon een laag zeem overheen te doen. Maar dit heb ik nog niet geprobeerd. Dus als iemand anderen ideeën heeft, graag!
[ [url=m/NZ858s.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aEAZ8G.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: Ik zie nu dan Winderen ook een witte variant heeft. Die die gaat er waarschijnlijk komen dan, maar ik heb nu dus 2 bitten a 110 euro waar ik niets meer aan heb..
daffodil schreef:Ik heb nog even gekeken MwM maar ik ga dat niet redden want ik heb de verjaardag van mijn bonuskleinkind......dus ik ben er helemaal niet. Dacht anders ga ik even langs want toch in de buurt maar helaas!
Te paard doen ze bijna nooit meer tegenwoordig. Graswedstrijden zijn ook zeldzaam, ik vond ze met mijn reus altijd zo leuk. Die was ook zo steady op gras dus dan reed je ook lekker. Ik zou het nu niet durven denk ik.
Fly_high schreef:Ik heb vroeger (inmiddels ak ruim 15 jaar geleden, ik begin oud te worden vrees ik) heel veel op gras gesprongen, we hadden ook niets anders dus het hoorde er eenmaal bij. Gewoon ergens in de wei of op het voetbalveldje van de plaatselijke vereniging oid.
Weet nog dat het met ijzers altijd gedoe was, wel of geen stiften, en zelfs met stiften erin wilden ze weleens flink uitglijden. Ik was altijd al van blote voeten en dat ging dan weer altijd goed, en toch voelt zand IMO nog steeds prettiger als je hele verre afstand tot een ietwat grotere hindernis wilt pakken.
Losgezien van de bodems, zijn er nog ergens van die grote meerdaagse wedstrijden met zowel dressuur als springen? Was ook zo leuk, heel wat meer ambiance dan met 10 man ff in een oersaaie bak je rondje rijden en dan weer naar huis
Fly_high schreef:Je onderschat duidelijk de eindeloze capaciteit van sommigen onder ons om zich overal druk om te maken
Maar serieus, voor mij ligt het er heel erg aan wat er nou slecht was aan een slechte proef/ parcours / cross / you name it. Bezoekje-rontgenkamer-slecht is IMO niet heel vreemd om je enigszins druk om te makenen mijn-paard-heeft-spontaan-hekel-aan-mij-slecht is ook iets wat me flink dwars zou kunnen zitten. Mijn-proef-vergeten-slecht of help-de-rem-is-weg-slecht kan ik wel prima mee leven ja
Melzazu schreef:Fly_high schreef:Je onderschat duidelijk de eindeloze capaciteit van sommigen onder ons om zich overal druk om te maken
Maar serieus, voor mij ligt het er heel erg aan wat er nou slecht was aan een slechte proef/ parcours / cross / you name it. Bezoekje-rontgenkamer-slecht is IMO niet heel vreemd om je enigszins druk om te makenen mijn-paard-heeft-spontaan-hekel-aan-mij-slecht is ook iets wat me flink dwars zou kunnen zitten. Mijn-proef-vergeten-slecht of help-de-rem-is-weg-slecht kan ik wel prima mee leven ja
![]()
Whahaha wat een heerlijke reactie.
Ik wil sowieso even zeggen dat dit echt een gezellig topic is. Iedereen leeft zo met elkaar mee. Superleuk vind ik dat.
Getup schreef:Vroeger inderdaad zat op gras gereden.
Oa Achterberg concours () . 12 dressuurringen, wat springen en de tuigpaarden in de andere hoek. Mooi eigenlijk
Bentuh schreef:Hier in de buurt had je Concours Hippique Haarlemmermeer, maar dit is geloof ik ook helemaal niet meer best jammer..