Komt goed Nadine, soms verbazen je je punten je juist als je denkt dat je geen winst denkt te halen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Apple schreef:Gefeliciteerd! Toch nog net even dat laatste puntje binnen en als je bedenkt dat juist het wijken en halsstrekken in de L1 dubbel tellen dan betekent dit dat de rest dus echt gewoon heel prima ging
Roulette_ schreef:Welkom nieuwelingen! Sluit me aan bij de eerdere tips voor een eerste wedstrijd, geniet er vooral samen van. Stel een realistisch haalbaar doel voor jezelf, waar je zelf alle invloed op hebt (dus niet ‘minimaal zoveel punten rijden’ of ‘een winstpunt halen’, daar gaat de jury namelijk over).
Nynke, snap je punt, destijds ben ik gelijk B gaan rijden vanuit de gedachte dat ik het zelf nog zag als oefenen, maar dat evt. winstpunten dan wel bleven staan. Beviel bij ons prima, dus als je dat niet te veel stress geeft zou ik B doen. Is het een optie om (uiteindelijk) zonder instructrice te gaan? Daar wordt een wedstrijd inderdaad wel duur van.
Nadine, ik vind jou een leuke en passende combinatie met Pluis. Beste catlady, opvallend eerste bericht hier, als je gezellig mee wilt praten ben je van harte welkom. Als je hier komt om onaardig te doen (ik vond jouw opmerking best wel rottig, daar veranderd een ‘niet rot bedoeld’ voor mij niets aan) zou je dan weg willen blijven?
Nynkex01 schreef:Roulette_ schreef:Welkom nieuwelingen! Sluit me aan bij de eerdere tips voor een eerste wedstrijd, geniet er vooral samen van. Stel een realistisch haalbaar doel voor jezelf, waar je zelf alle invloed op hebt (dus niet ‘minimaal zoveel punten rijden’ of ‘een winstpunt halen’, daar gaat de jury namelijk over).
Nynke, snap je punt, destijds ben ik gelijk B gaan rijden vanuit de gedachte dat ik het zelf nog zag als oefenen, maar dat evt. winstpunten dan wel bleven staan. Beviel bij ons prima, dus als je dat niet te veel stress geeft zou ik B doen. Is het een optie om (uiteindelijk) zonder instructrice te gaan? Daar wordt een wedstrijd inderdaad wel duur van.
Nadine, ik vind jou een leuke en passende combinatie met Pluis. Beste catlady, opvallend eerste bericht hier, als je gezellig mee wilt praten ben je van harte welkom. Als je hier komt om onaardig te doen (ik vond jouw opmerking best wel rottig, daar veranderd een ‘niet rot bedoeld’ voor mij niets aan) zou je dan weg willen blijven?
Ik denk dat ik b ega doen ja, op die wedstrijd kun je niet eens BB starten zie ik net. Nog maar even bij wat mensen vissen of ze vinden dat we er klaar voor zijn, beetje spannend nog. Heb wel mijn instructrice nodig op wedstrijd, ben blind dus kan niet auto rijden en heb ook hulp nodig op het terrein zelf en tijdens mijn proef