Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 11:50

Sonraffie schreef:
[ [url=m/LGZoK2.png]Afbeelding[/url] ]

Dit is de proef die ik gister had ingestuurd! *\o/*
Heb nu alleen nog die ene proef die al 9 dagen op beoordeling wacht en nu nog maar 1 puntje nodig voor de B
Dus wie weet :D

Hele mooie punten, gefeliciteerd! :D

RedRoses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 11:58

appel_6 schreef:
Wie weet hebben we dezelfde jury redroses :Y)

Ik ga ook stoppen met refreshen ik zie het wel :x

Haha, dat zou wel toevallig zijn idd. :D Wat startte jij?

streep

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 12:00

ooh goed om te weten na eventdatum. Ik dacht na het verzenden. Dan ga ik proberen minder te refreshen :-)

appel_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 12:05

RedRoses schreef:
appel_6 schreef:
Wie weet hebben we dezelfde jury redroses :Y)

Ik ga ook stoppen met refreshen ik zie het wel :x

Haha, dat zou wel toevallig zijn idd. :D Wat startte jij?

Ik start L1 :)

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 12:50

eerst kon je een app je sturen naar KNHS of je filmpje goed was aangekomen kan dat nu nogsteeds?

RedRoses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 12:58

appel_6 schreef:
Ik start L1 :)

Ik weet niet of een jury meerdere niveaus nakijkt, ik heb L2 ingeleverd, maar het zou wel toevallig zijn als we dezelfde jury hadden! :D

marieke_483

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 13:20

helmab schreef:
eerst kon je een app je sturen naar KNHS of je filmpje goed was aangekomen kan dat nu nogsteeds?

Je kan het nu zelf zien op het dashboard toch? Ik ga er vanuit dat je het nog steeds kan vragen, maar je kan het ook zelf controleren nu :)

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 14:26

marieke_483 schreef:
helmab schreef:

Je kan het nu zelf zien op het dashboard toch? Ik ga er vanuit dat je het nog steeds kan vragen, maar je kan het ook zelf controleren nu :)

O ja, klopt als je instuurd krijg je een berichtje "je video wordt beoordeeld".

Dank voor je reactie(ben gewoon erg benieuwd dat zal het zijn hahahah

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 17:17

Krijg mail dat punten binnen zijn maar waar kan ik het zien(snap echt niest van die nieuwe site

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 17:20

helmab schreef:
Krijg mail dat punten binnen zijn maar waar kan ik het zien(snap echt niest van die nieuwe site

Als je inlogt op de site, kom je als het goed is op de homepage. Daar zie je je ingestuurde filmpje staan en daaronder staat dan 'open protocol'. Daar op klikken en dan zie je je protocol en punten :)

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 17:20

het is gelukt

Heb 196 punten :D

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 17:21

Gefeliciteerd! :D

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 18:23

Ik voeg me ook bij de wachtenden. De 30e een M1 proef ingestuurd.

Kan het zijn dat je niet in de binnenbak een filmpje op mag nemen omdat de filmer als bezoeker geldt?(verder niemand aanwezig)

Jelle1236

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 18:33

Fleury schreef:

Kan het zijn dat je niet in de binnenbak een filmpje op mag nemen omdat de filmer als bezoeker geldt?(verder niemand aanwezig)

Wij wachten ook nog, zag nu dat het proefje naar een andere jury was gestuurd. Dus we wachten ook nog even wat langer.

JenteC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 18:35

Hoi! Ik heb even een vraag, omdat ik binnenkort toch maar ook een online proefje in ga sturen. Klopt het nu dat je op elk willekeurig moment een proefje in kan sturen (Max 1 per week dan wel)? Geloof dat het eerst persé alleen in een bepaalde periode kon toch..

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 18:41

Fleury schreef:

Dat hangt van de regels van je stal af, de KNHS let daar verder niet op. Ik heb deze week meerdere filmpjes beoordeeld die opgenomen waren in een binnenbak.

Jelle1236

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 18:52

JenteC schreef:
Hoi! Ik heb even een vraag, omdat ik binnenkort toch maar ook een online proefje in ga sturen. Klopt het nu dat je op elk willekeurig moment een proefje in kan sturen (Max 1 per week dan wel)? Geloof dat het eerst persé alleen in een bepaalde periode kon toch..

Gaat idd per week. Ik verstuur eerst de film en daarna koop je een artikel. Werkt wel perfect.

Afbeelding

RedRoses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 19:15

Weet iemand waar je kan zien met welke e-mail je je hebt aangemeld voor paardrijden.nl, is dat gewoon degene waarop je de bevestiging krijgt als je een artikel hebt gekocht? Ik zie bij jullie allemaal dashboard.paardrijden.nl staan, maar als ik die link invoer zegt hij dat mijn e-mail niet bekend is. Ik heb nog geen uitslagen, misschien daardoor... maar ik ben bang dat er met mijn e-mail wat fout is gegaan, en zie bij mijn profiel ook niet het mailadres staan. :o

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 19:21

RedRoses schreef:
Weet iemand waar je kan zien met welke e-mail je je hebt aangemeld voor paardrijden.nl, is dat gewoon degene waarop je de bevestiging krijgt als je een artikel hebt gekocht? Ik zie bij jullie allemaal dashboard.paardrijden.nl staan, maar als ik die link invoer zegt hij dat mijn e-mail niet bekend is. Ik heb nog geen uitslagen, misschien daardoor... maar ik ben bang dat er met mijn e-mail wat fout is gegaan, en zie bij mijn profiel ook niet het mailadres staan. :o

Voor het inloggen op paardrijden.nl hoef je niet je email in te vullen toch? Dus misschien gewoon eens inloggen op paardrijden.nl en daar kijken of er al beoordeelde filmpjes zijn? :)

RedRoses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 19:26

NadjaNadja schreef:
RedRoses schreef:

Voor het inloggen op paardrijden.nl hoef je niet je email in te vullen toch? Dus misschien gewoon eens inloggen op paardrijden.nl en daar kijken of er al beoordeelde filmpjes zijn? :)

Nee bij paardrijden.nl niet, maar ik zie bij iedereen de link dashboard.paardrijden.nl staan, maar ik heb alleen een ‘home’ zeg maar. Lekker vaag verhaal, maar als je bij die dashboard link komt moet je wel inloggen met een e-mail, vandaar. Daarom vroeg ik me af of het misschien lag aan dat ik nog geen beoordeelde filmpjes heb, of dat ik echt een probleem met mijn mail heb. Een probleem met mijn geduld heb ik wel bevestigd in ieder geval :')

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 19:27

Je komt op dat dashboard als je, wanneer je filmpje beoordeeld is, klikt op 'bekijk protocol'. In principe is dat dus niet echt een site waar je naartoe wil/moet om je punten te zien, je komt daar vanzelf via paardrijden.nl als je filmpje beoordeeld is :j

RedRoses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 19:33

NadjaNadja schreef:
Je komt op dat dashboard als je, wanneer je filmpje beoordeeld is, klikt op 'bekijk protocol'. In principe is dat dus niet echt een site waar je naartoe wil/moet om je punten te zien, je komt daar vanzelf via paardrijden.nl als je filmpje beoordeeld is :j

Super, bedankt voor je reactie! Hier kan ik wat mee :D

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 19:43

Ik kreeg vanmorgen een mail dat ik foutief ben gestart (geen geldige startkaart). Mijn startkaart liep tot 16 december en ik heb 14 december nog een proefje opgenomen en ingestuurd. Omdat er eerder altijd stond dat je een geldige startpas tot de laatste dag van de evenementweek moest hebben (20 december) heb ik voor de zekerheid gemaild nu bij de nieuwe online events enkel “geldige startpas” staat. KNHS gaf toen aan dat het geen probleem was en ik mocht starten. Ben ik blij dat ik het appje heb bewaard :Y)

JenteC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 20:03

famkeY schreef:
Gaat idd per week. Ik verstuur eerst de film en daarna koop je een artikel. Werkt wel perfect.

[ [url=m/pDnBb4.png]Afbeelding[/url] ]

Oke bedankt! Ga ik het van de week ook maar eens proberen :)

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 20:30

Wat een mooie punten komen er binnen!

Wel jammer dat sommige zo. Lang moeten wachten. 9 dagen is wel. Echt heel lang.