[HK] B-debuut in 2017

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 13:53

Joltsje schreef:
Zo lekker debuut gefeliciteerd.

Verder een blij paardje in de paddock. Was ze kreupel of iets? Dat ze niet los mocht?

@primadonne via wetransfer versturen misschien? Ben ook wel benieuwd naar de fotos.

Iemand met gescheurde enkelbanden.. auw.. en een nieuw zadel nice.

En ik las nog wat over een pottig paardje.. knap hoor dat je doorpakt.

Hier vandaag mijn zoon even meegenomen naar t paard. Hij is bang voor de shet maar vind die van 1.75 wel gezellig haha. Ik ging even longeren. Hij lag in een deuk als paard door de waterplassen ging. Dikke lol. 'Nu weer naar die kant' nu weer naar de andere kant. Dressuurmatig weinig gedaan dus haha.

En dekens en shabrakken gewassen bij de benzinepomp. Nu heb ik weer een voorraadje.

[ [url=m/HVESB1.png]Afbeelding[/url] ]

Hahaha die foto bij de shetlander! Hellup -O-

Ghostattack schreef:
Beetje te veel om bij te lezen, maar ik zie leuke foto's voorbij komen!

Hier is afgelopen zaterdag de osteopaat geweest voor controle. Ze had een blokkade in de schoft en de rug (ongeveer ter hoogte van de 18e rib), verder was ze erg soepel en osteopaat was positief! Advies is wel zadel laten checken, dus dat gaat binnen nu en zo snel mogelijk gebeuren :+ Rijden mocht na 3 dagen weer en dan lang en laag en elke dag even wat stretch oefening. Rijden zullen we dus maar even zonder zadel doen, totdat het zadel gecheckt is.

Vanaf morgen begint mijn stage en ik ben bang dat ik weinig tijd ga hebben om te trainen -O- Morgenochtend moet ik om 7:17 in de trein zitten en dan ben ik waarschijnlijk pas 's avonds laat thuis. Wie weet krijg ik het nog zo geregeld dat het wel meevalt, maar het is wel een stage van een half jaar :=

Dus toch goed dat de osteo gekomen was! En balen van je stage... hebben jullie geen verlichting in de rijbaan ? Een half jaar is lang, maar de tijden van zonsondergang schuiven alweer op!
Ga je dan naar die country mill waar we het laats over hadden ?

( Ben ik trouwens de enige autist die dat elke dag checkt, hoe laat de zon ondergaat ? :Y) )

roosjenat schreef:
PrimaDonna_

Dat kon helaas niet wouden ze wel maar het is al gereserveerd en je kunt het niet wijzigen helaas. Maar met wodan op pad is ook leuk dus vind ik het opzich geen probleem.

11 febuari nieuwe kans.

Wat jammer dat je af hebt moeten zeggen! Maar... 11 februari schiet ook alweer op :j Kun je nog even lekker door trainen.

mcjv schreef:
Hier gelukkig ook zon fijne pomp in de buurt. Staldekens gooi ik altijd daar in, waterdichte laat ik wassen bij zon professionele wasser. Die gaan altijd in 1 lading weg vanaf stal, heel fijn geregeld gelukkig. :)

Vandaag mochten we een klein stukje draf meepakken, super blij en Briel was weer super braaf (wat ik wel had verwacht). Ik hoop deze week weer te lessen, ze is nog niet helemaal bevestigd in de basis dus ik wil graag weer begeleid worden. Instructrice is gelukkig van begin tot nu van de blessure op de hoogte geweest dus daar zullen we de les ook samen op aanpassen. :D

Leuke foto's komen er weer voorbij! :)

Yes! Super! Blij voor jullie, ook dat ze zo braaf is :j

Shelly21 schreef:
Roosjenat balen zeg! Achja je gaat wel op andere locatie trainen. Ook goed toch?

Vera, ook rot. Hopenlijk weer goed voor zondag.

Ik heb wat trainings foto's van vanavond
[ [url=m/pOFCJZ.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/M6yO3q.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OLeHLb.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ckRmn8.png]Afbeelding[/url] ]

Leuk om foto's te zien! Ziet er goed uit vanaf de foto's. Is hij weer ingebonden met zijn gerace ? }:0

_helga_ schreef:
Ik zat nog in het oude topic. 8)7

Ik ben er weer bij we hebben momenteel 8 winstpunten.

Maar we hebben nu even pauze want de ostheopaat is zaterdag geweest en mag aankomende week alleen stappen aan de hand.

[ [url=m/cJzIEL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4BNTOJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

welkom! Leuk paard :j Hmm je bent hier wel illegaal dus, met je 8 winspunten al! Wat nou debuut :P Hahaha, nee maakt niet uit.

Blue_Berry schreef:
Ziet er goed uit Helga! Wat zei de osteopaat? nog iets speciaals?

Vanmiddag wordt mijn nieuwe witte rijbroek en wedstrijd shirt bezorgd :):) van het weekend een wit dekje scoren bij de ej of divoza en dan alleen nog opzoek naar een jasje... uitdaging van de maand :Y)

Foto ! :) *D

MonteKarlo

Re: [HK] B-debuut in 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 14:02

Hier ligt het allemaal een beetje stil, van t weekend was er weer sneeuw, het is amper boven nul geweest dus de rijbanen zijn niet te doen.
Heb hem 2 dagen gelongeerd, maar dat begint ook wat saai te worden voor hem haha.
Wel nog met hem over het erf gewandeld, hij doet het super goed. Alleen ik struikelde over een steen en toen schrok hij :Y) maar verder heel goed.
Ben aan het rond kijken voor tuig, en ik zit in dubio over een wagen.
Kan een wagen overnemen van iemand die op stal staat, super mooie wagen.
Maar, geen luchtbanden. Opzich geen ramp want hier zijn toch geen ruiterpaden enzo, zou puur over de weg gaan mennen. Maar ben toch bang dat ik achteraf dan toch liever een wagen met luchtbanden wil.
En ik weet niet hoe het hobbelt als je dan in de rijbaan wilt trainen, omdat ik alleen nog maar met wagens met luchtbanden heb gereden.
En daarnaast bedacht ik me ineens dat 4 maart wel errug snel in de buurt komt ineens, nog een week of 6... ik zou 4 maart B debuut maken :+
Volgende week komt de tandarts, heb wel t idee dat die even aan de slag moet haha, daarna maar weer volle bak training oppakken.
Nog even een plaatje van het rondsturen (de lijnen zaten nog door het onderste ringetje vanwege het longeren, volgende keer doe ik die iets hoger)

Afbeelding

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 15:26

Ik check ook altijd zonsondergang! _O- We hebben wel baklicht, maar helaas nog maar 1.. Dus dan kun je maar de helft van de bak gebruiken.

Gelukkig vandaag te horen gekregen dat ik ook veel vanuit huis mag werken en dat ze flexibel zijn qua uren, dus ik kan toch nog veel naar stal :))

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 16:23

Joltsje schreef:
Geen idee hoe het zit met wachten.

Ik heb het er in gegooid. Brn naar t paard gegaan. Toen in de droger gedaan. Toen naar huis. Omkleden en weer opgehaald. Sowieso het wassen was al even klaar (half uur of zo). Kon hem zo open maken. Dus dst had iemand anders ook kunnen doen haha. Ach ik woon in friesland.

Die wasmachines komen wel steeds vaker.

Dat is handig! Ik ga eens kijken of ze dat hier in de buurt hebben :)

Shelly21 schreef:
Roosjenat balen zeg! Achja je gaat wel op andere locatie trainen. Ook goed toch?

Vera, ook rot. Hopenlijk weer goed voor zondag.

Dat ziet er netjes uit!

_helga_ schreef:

Maar we hebben nu even pauze want de ostheopaat is zaterdag geweest en mag aankomende week alleen stappen aan de hand.

Mooi paard heb je. In welke omgeving start je?

MonteKarlo schreef:
Hier ligt het allemaal een beetje stil, van t weekend was er weer sneeuw, het is amper boven nul geweest dus de rijbanen zijn niet te doen.
Heb hem 2 dagen gelongeerd, maar dat begint ook wat saai te worden voor hem haha.
Wel nog met hem over het erf gewandeld, hij doet het super goed. Alleen ik struikelde over een steen en toen schrok hij :Y) maar verder heel goed.
Maar, geen luchtbanden. Opzich geen ramp want hier zijn toch geen ruiterpaden enzo, zou puur over de weg gaan mennen. Maar ben toch bang dat ik achteraf dan toch liever een wagen met luchtbanden wil.
En ik weet niet hoe het hobbelt als je dan in de rijbaan wilt trainen, omdat ik alleen nog maar met wagens met luchtbanden heb gereden.
En daarnaast bedacht ik me ineens dat 4 maart wel errug snel in de buurt komt ineens, nog een week of 6... ik zou 4 maart B debuut maken :+
Volgende week komt de tandarts, heb wel t idee dat die even aan de slag moet haha, daarna maar weer volle bak training oppakken.
Nog even een plaatje van het rondsturen (de lijnen zaten nog door het onderste ringetje vanwege het longeren, volgende keer doe ik die iets hoger)

[ [url=m/Bgh55M.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk dat je gaat mennen met hem! Ga je hem wegbrengen of zelf beleren? Wel balen van de bevroren bakken...

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 18:03

@charlotte ik ga hem wegbrengen. Dit is niet het meest simpele paard helaas anders had ik het (met hulp) thuis kunnen doen maar denk dat het verstandiger is deze weg te brengen.

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 18:35

Helga ook welkom hier, kende je al uit 2016 topic. Zijn allebei beetje illegaal hier haha.

Dankjullie voor de leuke reacties op mijn trainings foto's!

Montekarlo, gaaf voor de wagen. Wil mijne ooit nog wel laten beleren.

Vandaag eens de staart uitgepluist van bijrijdpaard salvador. Gemakkelijk zon donker paard. Niks met wassen en dat gedoe voor concours haha.

Afbeelding
Afbeelding

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 21:07

Afspraak staat, 18 februari gaan we naar Country Mill :) Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat verlopen! Voor de zekerheid ga ik me maar vast mentaal voorbereiden op de chaos en het feit dat ik waarschijnlijk een nieuw zadel moet -O-

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 21:19

Ghostattack schreef:
Beetje te veel om bij te lezen, maar ik zie leuke foto's voorbij komen!

Hier is afgelopen zaterdag de osteopaat geweest voor controle. Ze had een blokkade in de schoft en de rug (ongeveer ter hoogte van de 18e rib), verder was ze erg soepel en osteopaat was positief! Advies is wel zadel laten checken, dus dat gaat binnen nu en zo snel mogelijk gebeuren :+ Rijden mocht na 3 dagen weer en dan lang en laag en elke dag even wat stretch oefening. Rijden zullen we dus maar even zonder zadel doen, totdat het zadel gecheckt is.

Vanaf morgen begint mijn stage en ik ben bang dat ik weinig tijd ga hebben om te trainen -O- Morgenochtend moet ik om 7:17 in de trein zitten en dan ben ik waarschijnlijk pas 's avonds laat thuis. Wie weet krijg ik het nog zo geregeld dat het wel meevalt, maar het is wel een stage van een half jaar :=

Fijn dat de osteopaat is geweest! :)
Las net je bericht over je bezoek aan CM, ze kunnen wel veel he.. maar als ze bij de 18de rib al een blokkade had, heb je toch kans dat je zadel te lang is.. Balen hoor!
Ben erg benieuwd!

roosjenat schreef:
PrimaDonna_

Dat kon helaas niet wouden ze wel maar het is al gereserveerd en je kunt het niet wijzigen helaas. Maar met wodan op pad is ook leuk dus vind ik het opzich geen probleem.

11 febuari nieuwe kans.

Nou nu hopen dat je 11/2 dan kan! :)

xVerax schreef:
Ik wil ook zo'n wasmachine pomp hier in de buurt! De dichtstbijzijnde is best ver weg zegmaar.. Dus dan helpt het ook niet echt. Denk dat ik mijn dekjes maar gewoon wegbreng naar iemand die dat bedrijfsmatig was. Mijn moeder wilt ze niet in de wasmachine :D. Ik heb vandaag een bericht geplaatst in het 2016 topic maar die moest in dit topic.. Beetje verwarrend.

"Symphony staat nu tijdelijk zonder ijzer :=. Er zat helaas een zweer precies onder haar ijzer.. Woensdagavond komt de smid hem er weer onder slaan als het goed is. Hopelijk loopt ze dan meteen weer goed, dan kunnen we zondag nog wel op wedtrijd. Anders kan ik die ook wel afzeggen.."

Hahahaha ik had er express 2017 in gezet! Maar hier blijven he! :')
Wat balen dat Symphony een zweer onder haar ijzer heeft! Hopelijk is het snel weg en kan je zondag rijden! +:)+

mcjv schreef:
Vandaag mochten we een klein stukje draf meepakken, super blij en Briel was weer super braaf (wat ik wel had verwacht). Ik hoop deze week weer te lessen, ze is nog niet helemaal bevestigd in de basis dus ik wil graag weer begeleid worden. Instructrice is gelukkig van begin tot nu van de blessure op de hoogte geweest dus daar zullen we de les ook samen op aanpassen. :D

Heerlijk dat je weer lekker kan gaan rijden! Succes! :)

Shelly21 schreef:

Ziet er heerlijk ontspannen uit! :) (Ben echt jaloers op zo'n ruime binnenbaan! :o )

_helga_ schreef:

Ook al in het oude topic! Dat kan niet hoor! :D
Is er nog iets uit de behandeling gekomen?
Wandelse!

Blue_Berry schreef:
Ziet er goed uit Helga! Wat zei de osteopaat? nog iets speciaals?

Vanmiddag wordt mijn nieuwe witte rijbroek en wedstrijd shirt bezorgd :):) van het weekend een wit dekje scoren bij de ej of divoza en dan alleen nog opzoek naar een jasje... uitdaging van de maand :Y)

Ben benieuwd naar je uiteindelijke set! :)

MonteKarlo schreef:

Wat balen zeg dat je niet zoveel kan nu!
Ziet er goed uit op de foto! :)
En wat leuk dat je misschien een kar en tuig wil kopen!

Shelly21 schreef:
Vandaag eens de staart uitgepluist van bijrijdpaard salvador. Gemakkelijk zon donker paard. Niks met wassen en dat gedoe voor concours haha.

[ [url=m/5zyqju.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DTSAqJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een staart! <3

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 21:25

Gisteren wilde ik Don even rond en laag rijden omdat ze best wel moe was van zondag. Maar zo moe ze leek op de poetsplaats, zo wakker was ze met rijden :roll: Raaaar paard soms!
Ze waren achterin bij de kassen met 1 of andere zaag bezig en dit geluid vond ze niet zo grappig. Uiteindelijk na een paar bokjes had ik haar aandacht erbij en kon ik der eindelijk meer ruimte voor geven. Toen had ik weer een heel fijn paard in mijn handen <3

Ik had helemaal niet meer verteld dat ik zondag onverwachts met mijn instructrice mee was om te gaan jureren. Zij is jurylid en zocht een schrijver, kon niemand vinden dus ben ik uiteindelijk mee gegaan, naar Assendelft. Super leerzaam! Ze dacht eerst dat ze L2 moest jureren, maar toen we aankwamen bleek ze B te moeten doen en ze reden B4, die ik ook moet rijden dus kon ik mooi kijken! :D
Vind het maar knap hoe zij dat doet, kijken en ondertussen kan ze ook nog praten tegen mij :=

Morgen komt de zadelmaker weer maar dan met het springzadel, deze had hij meegenomen omdat hij echt niet meer goed lag. Ben benieuwd of hij er iets aan kan doen >;)

Afbeelding
Nog een foto van de les..
Laatst bijgewerkt door PrimaDonna_ op 17-01-17 21:31, in het totaal 1 keer bewerkt

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 21:25

MonteKarlo schreef:

Hier hetzelfde heb zaterdag even kunnen rijden maar sinds zondag lift alles weer stil helaas.

Je hebt wel een leuke paard!. Ook gaaf dat je wilt gaan mennen.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 21:27

Shelly21 schreef:
Helga ook welkom hier, kende je al uit 2016 topic. Zijn allebei beetje illegaal hier haha.

Dankjullie voor de leuke reacties op mijn trainings foto's!

Montekarlo, gaaf voor de wagen. Wil mijne ooit nog wel laten beleren.

[ [url=m/5zyqju.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DTSAqJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nette staart!. Leuke paard ook , en gaaf halster :D

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 21:29

PrimaDonna_ schreef:
Gisteren wilde ik Don even rond en laag rijden omdat ze best wel moe was van zondag. Maar zo moe ze leek op de poetsplaats, zo wakker was ze met rijden :roll: Raaaar paard soms!
Ze waren achterin bij de kassen met 1 of andere zaag bezig en dit geluid vond ze niet zo grappig. Uiteindelijk na een paar bokjes had ik haar aandacht erbij en kon ik der eindelijk meer ruimte voor geven. Toen had ik weer een heel fijn paard in mijn handen <3

Ik had helemaal niet meer verteld dat ik zondag onverwachts met mijn instructrice mee was om te gaan jureren. Zij is jurylid en zocht een schrijver, kon niemand vinden dus ben ik uiteindelijk mee gegaan, naar Assendelft. Super leerzaam! Ze dacht eerst dat ze L2 moest jureren, maar toen we aankwamen bleek ze B te moeten doen en ze reden B4, die ik ook moet rijden dus kon ik mooi kijken! :D
Vind het maar knap hoe zij dat doet, kijken en ondertussen kan ze ook nog praten tegen mij :=

Morgen komt de zadelmaker weer maar dan met het springzadel, deze had hij meegenomen omdat hij echt niet meer goed lag. Ben benieuwd of hij er iets aan kan doen >;)

Leuke ervaring van het jureren!
Succes morgen

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 21:32

Het is niet de 18e rib waar ze een blokkade heeft, net iets verder naar achteren. Dat had ze vorig jaar ook trouwens, blijkbaar toch net een 'gevoeliger' deel :) Eerlijk gezegd zou ik een nieuw zadel helemaal niet zo erg vinden :o Mijn portemonnee gaat het alleen niet zo leuk vinden denk ik.

We gaan van de week het rijden weer oppakken, maar wel zonder zadel. Voorlopig even met dit zadel niet meer rijden voordat het gecheckt is :)

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 21:34

Oo dat heb ik dan even verkeerd gelezen! :o
Maar bedenk wel: Je kan straks lekker gaan rijden en heb je geen gezeur meer met je zadel ;)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 21:42

Dat durf ik nog niet te zeggen _O- Ik ken die knol van mij inmiddels, die verzint wel weer iets anders om mijn trainingsschema te dwarsbomen.. Merries he :roll:

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 21:43

Ik lees al een tijdje mee en wil me toch weer melden voor het topic van 2017, was soms actief in het 2016 topic.

Ik heb een connemara D pony en we starten op het moment nog niet zo succesvol B. In de losrijring loopt ze als een zonnetje maar eenmaal in de ring zelf merk ik aan haar dat ze spanning op bouwt. Vorig jaar sprong ze zelfs over het hekje heen zo de ring uit :+
Inmiddels in december met windkracht 10, klapperende takken en storm toch onze eerste winstpunt gehaald, dat is blijkbaar niet spannend.
Wij starten voornamelijk bij Johan Laseur en willen 18 februari weer starten. Zijn er hier meer die bij Johan komen in soest? Wij starten tussen de paarden.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hier ook fan van Country Mill, pony heeft een tribal dressuurzadel en volgende week gaan we voor een tribal springzadel.

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 22:28

Welkom Samantha! :)
Gezellig dat je mee komt kletsen!
Dat is leuk, met een pony tussen de paarden!
Of is ze net paard?

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 22:29

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 22:29

Saaams schreef:
Ik lees al een tijdje mee en wil me toch weer melden voor het topic van 2017, was soms actief in het 2016 topic.

Ik heb een connemara D pony en we starten op het moment nog niet zo succesvol B. In de losrijring loopt ze als een zonnetje maar eenmaal in de ring zelf merk ik aan haar dat ze spanning op bouwt. Vorig jaar sprong ze zelfs over het hekje heen zo de ring uit :+
Inmiddels in december met windkracht 10, klapperende takken en storm toch onze eerste winstpunt gehaald, dat is blijkbaar niet spannend.
Wij starten voornamelijk bij Johan Laseur en willen 18 februari weer starten. Zijn er hier meer die bij Johan komen in soest? Wij starten tussen de paarden.

[ [url=m/Hza8vz.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/w2AY9o.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NylK6g.png]Afbeelding[/url] ]

Hier ook fan van Country Mill, pony heeft een tribal dressuurzadel en volgende week gaan we voor een tribal springzadel.

Welkom! Jou kende ik ook uit het 2016 topic :)

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 22:31

Prima-donna, dat lijkt maar zo haha. Hij heeft niet zon dikke staart.

Mijn eigen wel hou er zo van!
Afbeelding

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 22:32

Klopt Shelly! :D

PrimaDonna, ze is 1,46 officieel gemeten. Ik heb bewust voor een pony gekozen omdat ik niet zo groot ben (1,63) en echt een ponyruiter ben. Dat ik daarmee tussen de paarden zou moeten starten nam ik met mijn leeftijd maar voor lief. :=
Laatst bijgewerkt door Saaams op 17-01-17 22:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 22:35

Saaams schreef:
Klopt Shelly! :D

PrimaDonna, ze is 1,46 officieel gemeten. Ik heb bewust voor een pony gekomen omdat ik niet zo groot ben (1,63) en echt een ponyruiter ben. Dat ik daarmee tussen de paarden zou moeten starten nam ik met mijn leeftijd maar voor lief. :=

Gaaf dat je inmiddels wel je eerste winstpunt gehaald hebt!

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 22:38

Shelly21 schreef:
Prima-donna, dat lijkt maar zo haha. Hij heeft niet zon dikke staart.

Mijn eigen wel hou er zo van!
[ [url=m/xk8aj6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ssssst! Had je niet moeten zeggen.. :')

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 22:38

Saaams schreef:
PrimaDonna, ze is 1,46 officieel gemeten. Ik heb bewust voor een pony gekozen omdat ik niet zo groot ben (1,63) en echt een ponyruiter ben. Dat ik daarmee tussen de paarden zou moeten starten nam ik met mijn leeftijd maar voor lief. :=

Aha nee dan pas je inderdaad mooier op een pony! :)
Haha Don is officieel ook een pony :')

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 22:40

PrimaDonna_ schreef:
Saaams schreef:

Aha nee dan pas je inderdaad mooier op een pony! :)
Haha Don is officieel ook een pony :')

Hier ook een pony haha, Nouja om en nabij 1.57. Maar nooit officieel gemeten.