Joltsje schreef:Zo lekker debuut gefeliciteerd.
Verder een blij paardje in de paddock. Was ze kreupel of iets? Dat ze niet los mocht?
@primadonne via wetransfer versturen misschien? Ben ook wel benieuwd naar de fotos.
Iemand met gescheurde enkelbanden.. auw.. en een nieuw zadel nice.
En ik las nog wat over een pottig paardje.. knap hoor dat je doorpakt.
Hier vandaag mijn zoon even meegenomen naar t paard. Hij is bang voor de shet maar vind die van 1.75 wel gezellig haha. Ik ging even longeren. Hij lag in een deuk als paard door de waterplassen ging. Dikke lol. 'Nu weer naar die kant' nu weer naar de andere kant. Dressuurmatig weinig gedaan dus haha.
En dekens en shabrakken gewassen bij de benzinepomp. Nu heb ik weer een voorraadje.
[ [url=m/HVESB1.png]Afbeelding[/url] ]
Hahaha die foto bij de shetlander! Hellup

Ghostattack schreef:Beetje te veel om bij te lezen, maar ik zie leuke foto's voorbij komen!
Hier is afgelopen zaterdag de osteopaat geweest voor controle. Ze had een blokkade in de schoft en de rug (ongeveer ter hoogte van de 18e rib), verder was ze erg soepel en osteopaat was positief! Advies is wel zadel laten checken, dus dat gaat binnen nu en zo snel mogelijk gebeurenRijden mocht na 3 dagen weer en dan lang en laag en elke dag even wat stretch oefening. Rijden zullen we dus maar even zonder zadel doen, totdat het zadel gecheckt is.
Vanaf morgen begint mijn stage en ik ben bang dat ik weinig tijd ga hebben om te trainenMorgenochtend moet ik om 7:17 in de trein zitten en dan ben ik waarschijnlijk pas 's avonds laat thuis. Wie weet krijg ik het nog zo geregeld dat het wel meevalt, maar het is wel een stage van een half jaar
Dus toch goed dat de osteo gekomen was! En balen van je stage... hebben jullie geen verlichting in de rijbaan ? Een half jaar is lang, maar de tijden van zonsondergang schuiven alweer op!
Ga je dan naar die country mill waar we het laats over hadden ?
( Ben ik trouwens de enige autist die dat elke dag checkt, hoe laat de zon ondergaat ?

roosjenat schreef:PrimaDonna_
Dat kon helaas niet wouden ze wel maar het is al gereserveerd en je kunt het niet wijzigen helaas. Maar met wodan op pad is ook leuk dus vind ik het opzich geen probleem.
11 febuari nieuwe kans.
Wat jammer dat je af hebt moeten zeggen! Maar... 11 februari schiet ook alweer op

mcjv schreef:Hier gelukkig ook zon fijne pomp in de buurt. Staldekens gooi ik altijd daar in, waterdichte laat ik wassen bij zon professionele wasser. Die gaan altijd in 1 lading weg vanaf stal, heel fijn geregeld gelukkig.![]()
Vandaag mochten we een klein stukje draf meepakken, super blij en Briel was weer super braaf (wat ik wel had verwacht). Ik hoop deze week weer te lessen, ze is nog niet helemaal bevestigd in de basis dus ik wil graag weer begeleid worden. Instructrice is gelukkig van begin tot nu van de blessure op de hoogte geweest dus daar zullen we de les ook samen op aanpassen.
Leuke foto's komen er weer voorbij!
Yes! Super! Blij voor jullie, ook dat ze zo braaf is

Shelly21 schreef:Roosjenat balen zeg! Achja je gaat wel op andere locatie trainen. Ook goed toch?
Vera, ook rot. Hopenlijk weer goed voor zondag.
Ik heb wat trainings foto's van vanavond
[ [url=m/pOFCJZ.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/M6yO3q.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OLeHLb.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ckRmn8.png]Afbeelding[/url] ]
Leuk om foto's te zien! Ziet er goed uit vanaf de foto's. Is hij weer ingebonden met zijn gerace ?

_helga_ schreef:Ik zat nog in het oude topic.![]()
Ik ben er weer bij we hebben momenteel 8 winstpunten.
Maar we hebben nu even pauze want de ostheopaat is zaterdag geweest en mag aankomende week alleen stappen aan de hand.
[ [url=m/cJzIEL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4BNTOJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
welkom! Leuk paard

Blue_Berry schreef:Ziet er goed uit Helga! Wat zei de osteopaat? nog iets speciaals?
Vanmiddag wordt mijn nieuwe witte rijbroek en wedstrijd shirt bezorgdvan het weekend een wit dekje scoren bij de ej of divoza en dan alleen nog opzoek naar een jasje... uitdaging van de maand
Foto !