lina1998 schreef:Lastig lisanne..
Die van mij zijn ook erg aan elkaar gehecht, als ik met wedros weg ben staat Gerrit eigelijk altijd te kijken en te hinniken. Wedros heeft dat dan weer minder, maar die is sowieso een beetje alleen op de wereld soms. Nou staan die van mij ook naast elkaar op stal, samen op de wei en bijna altijd naast elkaar op de paddock (op de paddock kunnen ze dan weer absoluut niet samen staan.. Paarden
) het blijft wel bij hinniken en kijken hier gelukkig.
En altijd leuk bezoekjes aan ruitersportzaken!
ja zeker lastig.. die van mij springt vrijwel altijd en als mn stalgenoot in de bak rijd moet ze daar ook staan anders springt ze ook het hek stuk..(hek is 1.80, al van 1.40 verhoogd naar dit maar ze weerhoud zichzelf er niet van).
Mijn ouders en ik zitten echt met de handen in 't haar..
. Nou staan die van mij ook naast elkaar op stal, samen op de wei en bijna altijd naast elkaar op de paddock (op de paddock kunnen ze dan weer absoluut niet samen staan.. Paarden
) het blijft wel bij hinniken en kijken hier gelukkig. 
Met mijn stage ( Two lazy seven Ranch in Kalmthout ) werkte ze alleen met touwhalsters en hebben ze mij uitgelegd hoe het precies moet passen. Het koord over de neus moet 2
vingers van dat botje (zoals bij engels hoofdstel en achter de oren door moet achter de kaaklijn. Nu dat is best moeilijk uit te leggen zo 
, echt net herfst.
, ging best fijn ondanks de hitte! Na de les wel allebei bek af maar dat hoort er bij soms.