Dat is echt niet iets wat je wilt

Mooie foto's!
Filmpjes ga ik later bekijken, zit nu bij een musical

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten!
Wilde vandaag even de benen van Gil weer goed wassen en dan weer inzalven.
Helaas was de waterslang kapot...
En in een vlaag van verstandsverbijstering bedacht ik mij dat ik zijn voeten ook wel in een emmer kon zetten...
Het is immers een tinker en alle tinkers kunnen dat

Ja... Alle tinkers, behalve de mijne... Ik zou nu toch moeten weten dat die van mij een geval appart is...
Om een lang verhaal kort te maken... Het paard ontplofte, het halster is voor goed kapot (op alle breekbare punten) de emmer is dwars door midden, het hengsel is ook doorgebroken, het vriendje (de mijne) had bijna een woest panisch paard boven op hem gehad, het paard rende panisch en woest over de weg terug naar de wei (en moest niks meer van mij weten, gelukkig is het een hele rustige weg)
En ik kreeg een preek van Vriendlief... Het ging ongeveer zo: had zijn benen wel kunnen breken (en hij beweert nog steeds dat hij een hekel heeft aan paarden) denk toch eens na, overleg dan, vraag dan om hulp, dit doe je toch niet impulsief, had zijn benen wel kunnen breken, aderen door kunnen snijden, bijna dood geweest, denk toch eens na... (maar hij houd toch echt niet van paarden...)
Maar goed, dit doen we dus nooit meer