Ik heb nog even.. de 26e pas wedstrijd.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tinkels schreef:Mijn heeft totaal geen moeite met oprichting, maar mijn instructrice verwacht dat ze nog wat beter gaat lopen met de S&T.
Daarom wil ik het graag proberen.
Lijkt me wel moeilijk... Straks als ik 10 wp's heb, stop ik even met wedstrijden.. en dan lekker thuis oefenen met S&T.
Priscilla_90 schreef:vandaag weer wedstrijd gehad 2e met 192 en 1e met 194 teller staat op 7 nu morgen weer een dag dus ben benieuwd. oefenen jullie allen de stang en trens of nog niet. weten jullie wel verschil met lange en korte schaar?
Priscilla_90 schreef:vandaag weer wedstrijd gehad 2e met 192 en 1e met 194 teller staat op 7 nu morgen weer een dag dus ben benieuwd. oefenen jullie allen de stang en trens of nog niet. weten jullie wel verschil met lange en korte schaar?
Tinkels schreef:Via de paardenschuur kreeg ik de tip om met een myler level 1 12 mmwatertrens als onderleg trens met een Harry's Horse dressuurstang dun mondstuk te beginnen.
Deze heeft 5 cm scharen. Lijkt mij erg kort? Iemand ervaringen mee?
Priscilla_90 schreef:En moet die weer een maatje groter als je normale bit of was dat de regel met de onderlegtrens ?