Ik heb nog even.. de 26e pas wedstrijd.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tinkels schreef:Mijn heeft totaal geen moeite met oprichting, maar mijn instructrice verwacht dat ze nog wat beter gaat lopen met de S&T.
Daarom wil ik het graag proberen.
Lijkt me wel moeilijk... Straks als ik 10 wp's heb, stop ik even met wedstrijden.. en dan lekker thuis oefenen met S&T.
Priscilla_90 schreef:vandaag weer wedstrijd gehad 2e met 192 en 1e met 194 teller staat op 7 nu morgen weer een dag dus ben benieuwd. oefenen jullie allen de stang en trens of nog niet. weten jullie wel verschil met lange en korte schaar?
Priscilla_90 schreef:vandaag weer wedstrijd gehad 2e met 192 en 1e met 194 teller staat op 7 nu morgen weer een dag dus ben benieuwd. oefenen jullie allen de stang en trens of nog niet. weten jullie wel verschil met lange en korte schaar?
waren allemaal kleine foutjes omdat hij natuurlijk met z'n kont de regen in wilde lopen haha.
op stage lopen de meeste paarden met een normale stang en een enkel gebroken onderlegtrens, deze is wel wat dunner.
Tinkels schreef:Via de paardenschuur kreeg ik de tip om met een myler level 1 12 mmwatertrens als onderleg trens met een Harry's Horse dressuurstang dun mondstuk te beginnen.
Deze heeft 5 cm scharen. Lijkt mij erg kort? Iemand ervaringen mee?

Priscilla_90 schreef:En moet die weer een maatje groter als je normale bit of was dat de regel met de onderlegtrens ?