Mara oke gelukkig hihi anders dan wil ik best nog wat vertellen hoor ! , ja ik ben alweer wezen kijken naar dressuuurpaardjes van 2/2,5 maar deze wil ik echt zelf zadelmak maken en inrijden en dan uiteindelijk uitbrengen op concour en waarschijnlijk ook zelf houden
Ik weet niet waar jullie allemaal wonen misschien kom ik je dan helpen met een instructrice?
Fleur ; Hey Fleur , ja bedankt haha en ik ben ook niet van plan om weer een jaar afwezig te zijn
, Aawh wat leuk zeg !
, wel jammer inderdaad maar hopelijk kun jij ook weer snel beginnen.. Wonen jullie toevallig in Limburg ?
geen idee waarom, en vind dat eigenlijk heel jammer. Zou het liefst namelijk ook vanaf 0 weer beginnen met een paard! En helemaal leuk als je hem dan kan houden!
helemaal niet spectaculair ofzo, maar hij heeft echt iets vind ik. Zou ook nog net passen binnen m'n budget om erbij te kopen. Maargoed, geen stallen vrij thuis, beestje is 2 jaar en aan de kleine kant, moet het mezelf snel uit mijn hoofd praten

lees braaf mee maar komt er steeds niet van om te reageren. De dagen worden iig minder lang en minder druk op het werk dus de puf om weer wat vaker te reageren komt vast wel!
voor iedereen in het topic die het nodig heeft, voornamelijk Anthea. Ik hoop zo dat het snel beter gaat!
voor alle nieuwe, dat zijn er een hoop! Leuk dat er ook uit de buurt komen

was echt mijn maatje en vind het nogsteeds verschrikkelijk dat ze weg is. Nu met En Amour heb ik nog niet echt een plan wat betreft verkoop. Maar ze zal niet haar hele leven blijven.
Tegen het einde van de week zal ik het wellicht kunnen bekijken!
ik ben bezig met mijn 12 dagen achter elkaar werken en ben al op de helft want moet er nog 6
spannend van je priveleven! Hopelijk pakt het goed uit