Eehm.. Vertel eens wat over jullie als combi bijvoorbeeld

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sharon_quiz schreef:Mooie punten weer Mosh! En wauw, een 9 voor je slangenvolte. Well done!
Jenny, je hebt het er druk mee zo te lezen. Wel leuk, al die projecten.
Welkom Jonne! Leuk dat je met je eerste paard al zo een eind gekomen bent. Om tips over wissels te kunnen geven is het misschien handig als je laat weten waar je tegen aan loopt?
sharon_quiz schreef:Sassie wat goed!!
![]()
Gefeliciteerd. Wat gaan jullie lekker zeg!
Jonne als achter moeilijk mee komt is het goed om de achterkant eerst iets sterker en vooral vlugger te maken. Door te spelen met buiging en het nieuwe binnenachterbeen vrij te maken, willen ze vaak graag achter omspringen, omdat dat dan makkelijk is dan contra door te galopperen. Maar als je hem van rechts naar links voor elkaar hebt, komt de andere kant vast ook in orde!
lienbono schreef:Ik was al aan't denken.. Waar is Jenny?! Hoe is het met Samuel? Wanneer ga je M10 starten?
Nu het in de M zo goed gaat heb ik besloten om de eerste wedstrijd van februari op de KR eens M10 te proberen.
Dan heb ik nu dus nog twee maand om te oefenenhahaha. Verder is het volgens mij altijd de M9 en daar ga ik me nog niet aan wagen.
Is een vreemde proef vind'k.
Welkom Jonne!