jasje en singel een keer en laarzen een keer.. maar allebei de keren kwam ik er op tijd achter en konden we nog omdraaien naar stal (waren 1 straat verder)
Ik een keer mijn jasje, een keer coupons en een keer mijn witte rijbroek. Bij het jasje en de rijbroek waren we al op wedstrijd, dus die heb ik kunnen lenen, was echt super toen. Coupons waren we er ook al en toen is mijn vader keisnel terug naar huis gereden..
Haha.. Ik zelf heb eigenlijk nog nooit wat vergeten..
Maar wilde hier toch even reageren, ik werk bij de Harry's Horse.. En een vrouw die daar werkt heeft 2 dochters en die gingen op wedstrijd; mams pakte altijd zadels etc, dochters zetten pony's op de trailer.. Alles gepakt, dachten ze, dus ze gingen weg.. Moeders dacht wel van 'goh wat rammelt de trailer'.. Komen ze op 't wedstrijd terrein..
WAREN ZE DE PONY'S VERGETEN
was niet zo ver weg, maar moest zo ontzettend lachen Je pony vergeten op wedstrijd
haha nou ik vond m'n singel al erg, maar wat ik hier lees is toch echt wel het toppunt Ik had echt stress om die stomme singel die los lag op het nieuwe zadel en er dus tussenuit was gevallen... Gelukkig hadden de buren van de ruitervereniging er nog 1 over voor me! Was ik erg blij mee natuurlijk!
Ik ben zelf tot nu toe nog nooit iets vergeten op wedstrijd (Ja, peesbeschermers af te doen). Maar heb wel mijn laarzen een keer uitgeleend. Dat was op zich niet zo'n probleem, maar probeer die laarzen maar eens uit te krijgen als je net je proef uitkomt!
Toen mijn laarzen nog niet wijder waren gemaakt, ben ik een keer mijn laarzentrekkers vergeten. En geloof me het is echt niet lekker om een proef te rijden met je laarzen half aan.
Ik rijd verder geen wedstrijden maar zo'n 10 jaar geleden deed ik wel eens mee aan van die onderlinge wedstrijdjes op de manege ben toen geloof ik verder ook nooit wat vergeten mee te nemen van huis zo ver ik me kan bedenken maar toen wel vergeten de barrage te rijden haha
mmm het domste nl mijn pony... wat mijn vader d8 dat ik het al gedaan had mr dat d8 ik van hem oook toen belde m`n moeder je pony staat er nog voorderest singels dekjes handschoentjes papieren enz... altijd wel iets...
joyce B