Unfaithful schreef:Ik heb 'm nog niet, maar start 20 januari...
Ik ook niet, maar ik start 13 januari
Ben je dan blij
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Unfaithful schreef:Ik heb 'm nog niet, maar start 20 januari...
Ben je dan blij
QueenE schreef:Kan je die coupons van december en november niet meer gebruiken dan? Heb daar nog heel veel van. En ook nog geen nieuwe
.
Ik schrok al even

* En toen waren ze er toevallig net mee bezig, dus ben benieuwd wanneer ik het binnen ga krijgen. 
Jow schreef:ik heb deze week een nieuwe startkaart aangevraagd voor een jong beestje... en die wilden we 20 januari gaan starte maar dan zal die nog niet binnen zijn??
dan moest ik blanco coupon bestellen à 17 euro, nou dan vraag ik wel of t HC mag..

TJolieke schreef:Jow schreef:ik heb deze week een nieuwe startkaart aangevraagd voor een jong beestje... en die wilden we 20 januari gaan starte maar dan zal die nog niet binnen zijn??
dan moest ik blanco coupon bestellen à 17 euro, nou dan vraag ik wel of t HC mag..
Die heb je normaalgesproken wel op tijd binnen hoor. En anders kun je een dag of drie vantevoren nog met de KNHS bellen, sturen ze je GRATIS een noodcoupon en hoef je niet HC te starten.
maar begreep dat verwerking van startkaarten beetje achter liggen? heb de aanvraag of 7 januari staan Jow schreef:TJolieke schreef:Die heb je normaalgesproken wel op tijd binnen hoor. En anders kun je een dag of drie vantevoren nog met de KNHS bellen, sturen ze je GRATIS een noodcoupon en hoef je niet HC te starten.
serieus??? ze zeiden dus van knhs dat ik blanco moest bestellen :S maar als dat zou kunnen doe ik natuurlijk datmaar begreep dat verwerking van startkaarten beetje achter liggen? heb de aanvraag of 7 januari staan

Gan vanmiddag even bellen want zou alles deze week wel krijgen...