Jou Grootste Wedstrijd Blunder

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Meraki

Re: Jou Grootste Wedstrijd Blunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 19:30

Een volte draaien in de barrage Sigaar

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 19:38

niet echt een grote blunder maar wilde em toch even delen: moest vanmiddag met een vriendin mee op wedstrijd met haar tinkertje(wel rijtypisch)
net voordat ze de proef in mag, gaat ze even vast in die bak instappen(was 20X60) en 20X 40 bak was afgezet met hekjes maar ingang was al open, dacht tinkertje leuk te zijn die pakt het bit vast en stieft heel hard de bak in meteen begonnen met proef, en toen dacht ie even ik kan nog harden jury moest wel lachen stond er op het protocol beetje spanning overigens proef verder wel netjes gereden en 2 wp rijker!!!

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 19:44

Ik reed op een heel heet paard waarvan vele op de manege al zeiden: Dat je dat durft ik hoop dat je binnen de ring blijft.

Nou het ging redelijk tot het afgroeten op X dat werd dus bij C met haar hoofd IN het Jury hokje Nagelbijten / Gniffelen

ik heb wel percies voldoende gereden Vork

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 19:46

er zitten echt geweldige blunders bij Ja

Mijn enige blunder is ook van mijn enige wedstrijd(bixie). Ik was 12 ofzo..Reed ik daar tussen de ''guppen'' en voelde me ook echt 10x beter. Toen mijn paard toen in de proef spontaan sterren ging kijken en spoken zag gingen de punten omlaag Clown Toen bij de prijsuitreiking een klein kind had gewonnen die amper licht kon rijden ben ik toch wel flink te keer gegaan tegen de jury Clown Jury kon er achteraf wel om lachen, MET mijn ouders Clown Ik ben boos weggegaan.

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:27

Ik had een blunder tijdens het voorlezen. Diegene die ik zou voorlezen was zo ziek als een hond en kon zich nauwelijks concentreren. Dus ik zo luid ik kon alles 2 keer voorlezen. Komt er kort na de proef een meisje naar me toe die me bedankt voor het voorlezen. Ik nogal verbaasd opgemerkt dat ik niet bij haar had voorgezen. Zegt zij "oh jawel hoor, ik kon mijn moeder niet verstaan met al die wind en we gingen toevallig tegelijk starten.
Ze had me dus 2 ringen verderop, tegen de wind in verstaan:+. Hoezo overdrijven is ook een vak?

joyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:45

Niet echt een blooper maar wel heel stom.
paard sloeg in de barrage op hol (gelukkig een heel voorzichtig paard) ik totaaaaaaaal geen controle meer. Ik maar laten gaan. haha was foutloos en 15sec sneller dan de rest. Clown

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:56

Niet echt mijn blunder, maar van mijn voorlezer.
Ze las vol overtuiging voor: C slangenvolte met 10 bogen.
Gelukkig wist ik dat het er 4 moesten zijn, maar moest toch wel flink mijn best doen om een slappe lach midden in de proef te voorkomen!

Anieke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:58

Van mijn voorlezer moest ik een keer een slangenboog met 3 voltes rijden Haha!

Marleeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 21:09

De verkeerd de kan op gaan Bloos

paxine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 21:14

De eerste blooper die me te binnen schiet was tijdens een onderlinge springwedstrijd.Er stonden 8 hindernissen in de baan.Ik vol goede moed begonnen met het parcour,ging hartstikke goed.Ik zat op een roze wolk van trots.Na hindernis 7 ga ik keurig netjes op de A-C lijn staan en groet af (hoeft helemaal niet bij springen) Jury kijkt me heel raar aan en ze zaten maar te gebaren met hun hoofd......bleek dat ik hindernis 8 vergeten was Clown Ben toch nog 3e geworden maar als ik eraan terug denk schaam ik me nog steeds.....

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-07 21:25

hahahaha
Ook volop leuke jeugdherrineringen hahahaha

Wat ik ook wel eens gedaan heb (moet ik nu weer aan denken)
Vlak voor mijn proefje stormt paardlief de inrijbak uit, om vervolgens midden in de modder doodleuk stil te gaan staan...
Ik met een koprol die nek af....
Heel mn kont zat onder de modder.
Heb toen op een ander paard mijn proef gereden, en ik was juist zo trots want wat was ik mooi op mijn mooi ingevlochten paard... En wat zag die modder op mijn kont er dom uit..... Verdrietig

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 23:14

ik had een hypergestoord paard bij een springconcour, dus ik dacht, ik maak een niet al te lange lijn naar hindernis 1, anders zou hij er in een noodvaart op af gaan. Maar door mijn kortere route reed ik niet door de start heen, dus uitgebeld Clown
Hoe dom... En iedereen lachte me natuurlijk keihard uit..

En bij mijn laatste wedstrijd besloot mijn paard bijna over de bakrand te springen (waar allemaal mensen achter stonden). Hij rent zo ineens op die rand af en springt al een stukje omhoog, toen zag hij alle mensen en besloot toch maar niet te springen. Ik schrok me dood en al die mensen achter de bakrand al helemaal. door dit geintje kregen we wel 4 strafpunten Bloos

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 23:54

Schiet me nog wat te binnen.
Ik ben aan het losrijden, hij liep echt lekker en ik begin echt goede moed te krijgen. Ziet meneer een bont paard vanuit zijn ooghoek. Meteen ale tiltbellen errop. Ik heb voor mijn gevoel heel lang midden in die bak staan denken: "aarde aan Ino, ik zit er ook nog op. Maar wat ik ook deedt niks drong tot hem door, Het enige wat voor hem bestond was dat "rare" paard. Toen hij weer begon te lopen was er van losrijden ook geen sprake meer, hij wilde alleen met zijn gezicht naar de bonte lopen. En ik zat daar op met een rooi kop. Sigaar
Hij deedt het laatst op een buitenrit weer. Er stondt een hele kudde koeien, een ervan was schijnbaar heel eng.

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 23:56

Tijdens een cross, paard rook de stal en gewoon het laatste stuk van het parcours in keiharde rengalop afgelegd. Clown
We zijn wel net op tijd gestopt voor het hek overgens. Haha! Slippen door de modder.

Cartouchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 16:08

ik hoor ook heel vaak dat paarden bang zijn voor paarden die bond zijn Clown

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 16:16

De mijne denkt denk ik ook dat koeien van een andere planeet komen, die kunnen echt niet van hier zijn! Koe Gestoord
Altijd stilstaan en heel lang ingespannen blijven kijken! En als ze op je af komen rennen je afvragen of je weg wilt rennen of het toch wilt zien Clown

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 16:20

Ik reed met een pony van iemand anders op springwedstrijd en ging in de barage verschrikkelijk hard(!), draaide ook ontzettend korte bochten, maar ik moest en zou winnen.
Ik had ook gewonnen, maar was wel met m'n knie zo hard tegen een staander geknalt in de bocht dat ik niet meer kon lopen en het ererondje met 1 voet in de beugel moest doen Clown

Tommy_hvj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 16:31

de bak was afgezet met hekjes en mijn pony dacht in de galop leuk we gaan er even overheen springen:P kon er wel om lachen Tong uitsteken

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 16:39

In de ereronde van de regiokampioenschappen (dressuur) van je pony vallen terwijl de ereronde nog niet eens begonnen was.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-07 17:12

oeeiii, jij hebt je vast geschaamd....

Mloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 17:23

happyjoyce schreef:
In de ereronde van de regiokampioenschappen (dressuur) van je pony vallen terwijl de ereronde nog niet eens begonnen was.

haha geweldig. op dat moment waarschijnlijk nogal schaamtevol.. maar als je eht zo leest echt geniaaal!!! ROFL

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 18:41

Haha uhm, even denken..
Met zirga, een manege-paard dressuren, hij gooide met zn staart het bordje van de C eraf en drufde er niet meer langs, begon te crossen en te bokken en vaag te doen, en uiteindelijk toch nog 6e van de 9 geworden (????) met commentaar van de jury dat de onrust netjes opgelost was.
En een keer met Mistria, ook voor het eerst met haar dressuren, ze vind het niet leuk om alleen te zijn in een bak, en ze vind het wel súperleuk om te crossen, dusja, dan raad je het al he!
Aangalloperen werd crossen en C-X halve grote volte links en X-A halve grote volte rechts werd bijna afwenden.
Uiteraard laatste maar toch complimentjes van de jury dat ik zo lang vol bleef houden Haha!

sas_dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 19:47

er staan echt hele grappige tussen Haha!

Mijn grootste blunder was denk ik toen ik een proefje reed met jas aan en bij me pony die peesbeschemers nog om Clown

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 21:35

Ik heb ooit eens gehad in mijn onderlinge B tijd dat ik op een wedstrijd was, maar ik wist niet waar de jury was Clown
Je zou denken die zie je zo zitten... Maar dat was dus niet zo. Ze zaten in de kantine zelf bij alle andere mensen met allemaal planten om hun heen.
Bij de B hoef je natuurlijk niet te groeten aan het begin. Maar op het einde van de proef toen ik wilde groeten heb ik heel verbaasd om me heen staan kijken waar die jury nou in hemelsnaam was!
Ik raakte in paniek, want ik dacht dat, dat meisje wat me voorlas gewoon was begonnen met voorlezen zonder op het teken van de jury te wachten, en dat die net pauze hadden ofzo...
En ik stond daar maar heel verbaasd om me heen te kijken met een blik van wáár is de jury?
En mijn voorleester keek me echt aan van Verward waarom groet je niet?
Toen zag ik ineens iemand wild zwaaiend zitten, en keek ik is beter zat daar de jury Clown Ze konden er wel om lachen *LOL*

Ben ook ontelbaar keren wat vergeten:
-Springhoofdstel
-Peesbeschermers voor springwedstrijd
-Zweep
-Jasje
-poetsspullen
-Papieren
-geld
- Dekje
-extra T-shirt.

Ben niet vergeet achtig hoor Schijnheilig

Wolkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 23:37

Haha, er staan echt leuke dingen tussen!

Ik ging eens een keertje mee als groom naar een wedstrijd.
We gingen met de vrachtwagen, ook al gingen er maar twee paarden mee.
We hadden een paard voor het Z1 en een paard voor het Z2.
Het paard voor de Z2 moest eerst rijden, en daarna het Z1paard.
Nou, het probleem was dus dat het Z2paard niet alleen op de vrachtwagen kon blijven. Die ging de hele boel dan afbreken.
Dat werd een beetje moeilijk als het Z1-paard weg was.
Dus heeft de amazone een vriend van haar gevraagd of dat paard zolang bij hem op de vrachtwagen gezet mocht worden, zodat hij niet alleen stond.
Nou, dat was geen probleem. Hij was toch de hele dag daar, en zou pas na ons vertrekken. Kwam dus mooi uit.

Nou, ze heeft toen haar Z1 proeven gereden, en wilde daarna snel naar huis,
Dus paard afgezadeld, op de vrachtwagen, hooi gegeven, en daarna de klep dicht en naar huis.
We waren al van het wedstrijdterrein af toen we erachterkwamen dat we het Z2paard waren vergeten.... Koe