Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Paula1990 schreef:Hoop t voor je ... mijne is 28 augustus aangevraagd en mijne is nog niet binnen ..
MyWishMax schreef:Ik heb hem binnen. Kan paard nummer 3 meegaan nemen op wedstrijd
succes
Wat ziet dat er raar uit zeg. Had het heel anders voorgesteld. gucci_girl schreef:Heb hem vandaag binnen gekregenWat ziet dat er raar uit zeg. Had het heel anders voorgesteld.
Wat ik alleen raar vindt, is dat op de factuur niks over het paard & sport vermeld staat en ook niet over mijn lidmaatschap. Het enige wat op mijn rekening staat is: startkaart paard, startcoupons en registratiekosten. Weet iemand hoe dit zit?
hehe ssttt
orion_ schreef:Hier ook nog eentje die de laatste paar maanden gaat starten!
27 oktober de eerste wedstrijd in Bunschoten-spakenburg.

Eindelijk officieel
orion_ schreef:Jammer dat je niet daar heen gaat! Waar ga je nu je debuut maken?
Tenzij dat er nog iets voor komt, maar denk het niet
) MyWishMax schreef:@ Zazoeyou; Weet je zeker dat ze hem niet voor januari gemaakt hebben?
MyWishMax schreef:Het staat ook op je startkaart he? Ingangsdatum blablabla//

het zal toch niet waar zijn??? 

Anders is het hun fout, jij hebt het duidelijk aangegeven 

zazoeyou schreef:MyWishMax schreef:Het staat ook op je startkaart he? Ingangsdatum blablabla//
Whahaaaa,,,
Ik zal je EERLIJK zeggen dat ik DAAR niet eens na gekeken heb??(schaam schaam)..
Hij ligt in mn kast,,zal straks eens gaan kijken![]()
staat het ook op coupon??die ligt wel thuis namelijk
EDIT : ik heb even op mijn KNHS gekeken?? ik zie mn 1e winstpunt van 7okt, er nog niet bijstaanhet zal toch niet waar zijn???
Heb ik september nog 2 winst gehaald, maar hebben ze niet bijgewerkt nog. Bij pony misch ik er nog 3