Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
anneliesdj schreef:ellen82 schreef:Ik zie hier ook nog altijd iemand die Z2 rijdt aan de longe richting losrijterrein gaan en ook weer richting trailer
Je bedoelt dat zij erop zit en iemand hem aan de longe vasthoudt? Dan mag je je weleens gaan afvragen waarom je Z2 rijd...
casperrr schreef:Blacknestor schreef:Wow wat een verhalen zeg!
Ik heb vroeger bij de ponies wedstrijden gereden en vond het toen alleen nog maar spannend.
Nu wil ik waarschijnlijk volgend jaar wedstrijden gaan rijden, maar als ik dit lees is dit niet echt voor mij weggelegd!
Oef ik denk dat ik ga vloeken en schelden als mij dit soort dingen zal over komen!
Maar gewoon recreatief blijven rijden, denk ikOf misschien alleen de kleine wedstrijden..
wel nee johgewoon karren met die hap!
Angg schreef:T was 1 juli.. friese paarden dag.. Eerste keer dat mijn fries mee deed aan een wedstrijd.. dus ze liep nogal hard...Maar iedereen lette er maar niet op... niemand die ook ff aan de kant gaat ofzo... ze denken echt dat ze alles zijn.. dus opeens dacht ik.. als jullie t kunnen kan ik t ook.. dus heb 3x bijna een botsing gehad.. maar geen ruzie![]()

Ik vind namelijk vaak zat dat het niet lekker gaat. Pony houdt zich beetje strak, reageert niet voldoende voor been en oefeningen gaan niet zoals ze kunnen gaan.
Zo niet dan kun je ook nog even lekker uitgescholden worden. Vooral heel fijn als de commandant nog even roept tegen zijn 4tal: Doorrijden, rijdt ze maar overhoop!
ronduit verschrikkelijk.
Ezter schreef:4 - 6 tallen!! Gek word ik daarvan.
Waarom is het zo dat als je met 4 achter elkaar aan rijdt je ineens op iedereen voorrang hebt? Laatst nog een keer gehad, ik was al een tijdje aan het rijden, komt er een viertal aan dat los begint te rijden, en op het moment dat ze achter elkaar gaan moet iedereen aan de kant. Ze nemen gewoon een 20x40 ring helemaal in beslag, en wij moeten maar opletten wat de commandant zegt zodat we op tijd aan de kant zijnZo niet dan kun je ook nog even lekker uitgescholden worden. Vooral heel fijn als de commandant nog even roept tegen zijn 4tal: Doorrijden, rijdt ze maar overhoop!
ronduit verschrikkelijk.
Die kan er niet zo goed tegen als er constant paarden vlakbij voorbij komen.

En dan krijg je een hoop gemopper en mensen die achterstevoren omgedraait en weet ik het wat op hun paard gaan zitten.. Maar je kunt wel doorrijden
.. echt belachelijk
..
dus mensen die aan het eindé moeten zitten lekker de kletsen en so terwijl er andere niet eens in kunnen omdat het vol is en hun na 3 andere all moet.ee
..
:P.. en idd als ik voorrang heb heb ik voorrang
.. dann wals ik gewoOn over je heen..
Suzy schreef:Hier nog eentje waar ik me of erger en niet kan aanzien: mensen die ruw aant rijden zijn (meestal door hun eigen stress)
MyWishMax schreef:Die laatste doe ik zelfIk vind namelijk vaak zat dat het niet lekker gaat. Pony houdt zich beetje strak, reageert niet voldoende voor been en oefeningen gaan niet zoals ze kunnen gaan.
Dat de jury gewoon een pony ziet die er voor de buitenwereld ontspannen uitziet, kan ik niks aan doen, het voelt niet goed
Maar ik zeg niet dat eht zó slecht gaat, ik zeg altijd dat hij beter kan en het niet helemaal naar mijn zin ging
!!
Noortje_E schreef:Suzy schreef:Hier nog eentje waar ik me of erger en niet kan aanzien: mensen die ruw aant rijden zijn (meestal door hun eigen stress)
PRECIES!!
anneliesdj schreef:Groot gelijk, moeten ze d'r paarden maar niet zo wereldvreemd opvoeden. Als hun paard flipt omdat die van jouw een andere kleur heeft is dat toch hun probleem? Ik zou me er niet druk om maken, tenslotte heb jij d'r voordeel bij...