Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Lielle schreef:maar op speciaal verzoek is het altijd
)

Born2BCrazy schreef:Enne..wat vinden van mensen die wél iemand mee hebben voor opzadelen etc.. of tenminste íemand mee hebben..
Die van vervolgens wel een ander vragen of ze diegene willen voorlezen?
Dan vind ik, persoonlijk, dat diegene dat maar heeft te leren

Vadisha schreef:Waar is toch de tijd gebleven dat men elkaar helpt en er een gezellige dag van proberen te maken met zijn allen?
Vadisha schreef:Waar is toch de tijd gebleven dat men elkaar helpt en er een gezellige dag van proberen te maken met zijn allen?
Dus ik leer mijn proeven gewoon uit mijn hoofd! Born2BCrazy schreef:Oke, dat is een ander verhaal..(dat je doof bent en daarom 'speciaal' voorgelezen moet worden..
Maar lijkt mij dat voorlezen wel te leren is?? (oke speciale gevallen als dyslexie etc) daar gelaten..
Angsten kunnen toch overwonnen worden? Veel oefenen lijkt mij (thuis dus)
En tuurlijk is het fijn dat hij/zij bij andere dingen helpt..maar even een proefje lezen, moet toch kunnen?

Born2BCrazy schreef:Maar ja heb zelf makkelijk praten met een vaste voorlezer..maar weet niet of ik zonder wel zou gaan..ze zien je op een gegeven moment alweer aankomen..goh komt zij weer..
tenminste ik zou me best banketstaaf voelen op dat moment