polly2 schreef:flugeltje schreef:en ze heeft de proef op onze eigen stal gereden...als oefening..omgaan met spanning enzo... maar ik heb deze wedstrijd zelf georganiseerd en de proef gezien...maar die jury heeft echt met der ogen dicht gekeken...kijk dit weten jullie allemaal niet natuurlijk..daarom zei ik ook, dat mensen hier slecht kunnen oordelen....je hebt rechtvaardige jury s..maar dit was echt een drama mens...maar het paard is er echt nog niet klaar voor hoor...maar zo dramatisch als het nu allemaal klinkt was het zeker niet...
Ik vind de punten idd ook wel heel dramatisch... Ik vind het niet nodig om iemand op deze manier de grond in te boren. Met 160 punten en een opmerking over tact en impuls was het ook duidelijk geweest...maar ja... Als je deelneemt aan een jurysport, moet je je realiseren dat je soms ook dergelijk dingen moet incasseren. Het is part of the deal. Als kan het soms even slikken zijn en is het niet leuk als het op deze manier gebeurt.
nou idd dat bedoel ik er alleen mee te zeggen....dat het paard er zeker nog niet klaar voor is..maar om dat zo af te straffen vind ik niet nodig...ze had zeker geen winst mogen rijden nee maar idd met 160 had het ook duidelijk geweest en blijf jezelf toch iets gemotiveerder.