Ik heb altijd problemen bij speciale gelegenheden:
1x gingen we carrouselrijden met live muziek. we hadden weken geoefend en mijn paard (had ik net een maand) reageerde toen helemaal niet op de muziek
. Tot de dag van de uitvoering, we hebben continu in het midden van de bak staan bokken (bleef wel zitten gelukkig) terwijl iedereen om ons heen gewoon doorreed.
Alle overige carrouselwedstrijden idem dito (en ik heb het toch 3 jaar lang volgehouden) en ik overdrijf niet
Toen een keer een wedstrijd gereden terwijl we op de video werden opgenomen: met inrijden 1x gelanceerd
, pijn in mn rug, maar er weer op. toen in de bak nog 2 keer gelanceerd en ben toen maar gestopt. 2e proef toch gereden maar zat wel jankend op mijn paard
. Vergat te groeten, heb ik nog winst ook! Heb nog maanden last gehad van mijn rug en het ergste was nog: op de video lijkt het het braafste paard van de wereld
, en de bokken en de lanceringen staan niet eens op de video... zucht
met mijn nieuwe paard (goedzak eerste klas) een proefje gereden voor een jurycursus. alle andere paarden waren wat nerveus, maar dat zou ik wel even beter doen, mijn paard is toch nergens bang voor.........
pfffff ik ben niet verder gekomen dan de x, verder dan de E-B lijn kwam ik niet, hij durfde niet in de buurt van de C te komen haha