Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
?

?
Justarman schreef:Maar ondertussen reageer je wel herhaaldelijk.. waarom doe je dat dan als je je er toch niet druk om maakt..?!
Lik3H0rses schreef:Justarman schreef:Maar ondertussen reageer je wel herhaaldelijk.. waarom doe je dat dan als je je er toch niet druk om maakt..?!
sinds wanneer mag ik geen mening geven![]()
Lik3H0rses schreef:Justarman schreef:Maar ondertussen reageer je wel herhaaldelijk.. waarom doe je dat dan als je je er toch niet druk om maakt..?!
sinds wanneer mag ik geen mening geven![]()
en @ judith_slu ..
dat vind ik nou ook.. ik train hard met een gewone pony. en hun rijden gewoon even gaan naar wedstrijd rijden 3 rontjes in, rijden de proef en gaan met alle prijzen naar huis ... omdat die pony zo goed is en die zn ding wel doet ...
Ik vind dat er eigenlijk meer naar de ruiter EN de pony in het geheel moet worden gekeken... niet zo van o mooie pony lekker vlot ruitertje erop.. pony loopt de proef netjes... hoge punten...
Dat doen jammergenoeg nog wel wat juryleden vind ik..
Lik3H0rses schreef:en wat wil je er aan doen lotjj92 ... die mensen verander je tog niet hoorr ... kijk ik kan er ook niet tegen als een pony zo wordt gereden maar wat kan je er aan doen ?...
dus let gewoon op je eigen met rijden.. dan rij je een stuk beter in dan dat je op iedereen gaat lope letten ?
of niet soms![]()
?
. Ik geloof erin dat zo'n 90% vd mensen die 'hard' rijdt, dat op den duur zelf ook inziet en verandert. Ik heb zelf op een stal gestaan die erom bekend staat dat ze hard rijden, geen respect voor het paard en men dacht dat ze, wat je ook probeerde, toch niet zouden veranderen. En die mensen zijn ook veranderd en met een stuk meer respect naar het paard toe gaan rijden. Echt waar, de meeste mensen komen zelf eens tot de conclusie dat dat niet de manier is Citaat:Je mag natuurlijk je mening wel geven, daarvoor is deze discussie opengesteld, maar je zou j wel af kunnen vragen of jou reactie iets aan de discussie op zich toe te voegen heeft..

Jessbub schreef:Ik wil binnen kort ook wedstrijden gaan rijden dan begin ik natuurlijk ook in het B maar ik wil het wel op een eerlijke manier doen en zo al sik dnek dat het goed is!!
(heb ergens ooit gelezen dat B ruiters niet goed kunne rijden..? maar iedereen begint toch in het B .? en dan kunnen sommige ruiters egt wel rijden,,!! en komen zo door het B heen)
! Lik3H0rses schreef:Citaat:Je mag natuurlijk je mening wel geven, daarvoor is deze discussie opengesteld, maar je zou j wel af kunnen vragen of jou reactie iets aan de discussie op zich toe te voegen heeft..
nee jou reacties hebben veel toe te voegen... beetje commentaar op mij geve![]()
Ik zeg gewoon wat ik er van vind ... en mensen reageren er ook gewoon normaal op met hun verhaal .. dus ik weet het niet
maar ga hier nu geen ruzie maken dus
Maar ja, ik ben dan ook maar een B-ruiter
Jessbub schreef:Ik wil binnen kort ook wedstrijden gaan rijden dan begin ik natuurlijk ook in het B maar ik wil het wel op een eerlijke manier doen en zo al sik dnek dat het goed is!!
(heb ergens ooit gelezen dat B ruiters niet goed kunne rijden..? maar iedereen begint toch in het B .? en dan kunnen sommige ruiters egt wel rijden,,!! en komen zo door het B heen)

?
Enne: Voor deze keer ben ik het met je eens..