Starttijden voor Almelo en meerdere dingen.......

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ineke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 18:28

ik kom zondag al met de caravan zal ik er heel groot iets opzetten???zodat we bij elkaar staan?

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 18:30

Zo groot is de 'camping' niet Haha!

Als ik kijk naar het aantal Bokkers wat met caravan/camper komt hebben wij al zowat het grote grasveld helemaal voor ons zelf. Sigaar

ineke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 18:32

wie allemaal dan ? prisca ,dat weet ik ,maar wie nog meer ?

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 18:32

wij! we hebben 3 plekken Haha!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 18:34

Obsession kom took al met een caravan, en id, paardje dus ook...
Voor zover ik me kan herinneren was het stuk voor de caravans niet geschikt voor meer als 10 caravans...

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 18:44

Yep ik kom met vriend en kind met caravan en bij ons komen nog twee tentjes te staan. Van doree en mmbabe en groom.
Hoe laat is iedereen er maandagavond dan? Wij komen zelf pas dinsdag met de paarden maar de caravan zetten we dan alvast maandag neer zodat we bij elkaar kunnen staan...

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 18:55

wij zelf slapen in een tent, maar we hebben 3 plekken naast elkaar en de rest in een caravan, dus moeten wij wel bij de caravans Knipoog Haha!

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 20:52

paardje schreef:
wij zelf slapen in een tent, maar we hebben 3 plekken naast elkaar en de rest in een caravan, dus moeten wij wel bij de caravans Knipoog Haha!

er is geen aparte tenten en caravancamping hoor?

amberiwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 22:35

ik slaap ook in de tent

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 22:46

obsession"]
[quote="paardje schreef:

er is geen aparte tenten en caravancamping hoor?
[/quote]

oke

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 23:06

Heeft er misschien iemand voor donderdag -en vrijdagnacht nog een plekkie over in een caravan, tent of camper?? Ik neem vrijdag vrij en ik heb geen zin om in de openlucht te slapen. Ben wel een bikkel, maar zo'n cowboy ben ik nou ook weer niet Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 23:17

Maarten schreef:
Heeft er misschien iemand voor donderdag -en vrijdagnacht nog een plekkie over in een caravan, tent of camper??

Trailer mee? Knipoog

Ik zoek nl. ook nog een slaapplaats, kan ik tenminste wat Grolschjes meepikken op het ruiterbal. Haha!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-02 23:20

Er zijn 2 losse tenten mee bij de camper en daarvan is er een in gebruik door mayo. Dus er is er nog eentje over. Verder zou ik even kijken of je nog wat kan meenemen?

Misschien hebben wij er nog wel en liggen en anders ligt die in Emmen. Maarten Haha! .

MMBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 00:31

Hehe...eindelijk heb ik ook eens tijd om iets op dit supertopic te zeggen! Haha!

Ik start zoals obsession al zei L2-dressuur. Ik weet niet al mijn tijden omdat ik het om heb laten zetten (startte dus eerst L1, maar wel alle dagen).
Die van dinsdag heb ik trouwens al wel:

Ring 6
Rubriek 3a
Tijd 11.27

Ring 8
Rubriek 4a
Tijd 15.06
Ben benieuwd of ik idd nog Bokkers als jury heb. Zou namelijk best eens kunnen dat Fitz mij jureert. Maakt me trouwens niet uit, als je maar fair bent. *LOL*

Enneh, Mayo...als je nog tijd over hebt, heb ik ook nog een knuffeltje voor je! Ze vindt het echt geweldig namelijk en Babe knuffelt ook terug!! Haha!

Wordt vast supergezellig!!!
*hoopt op mooi weer*

Groom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 00:57

Ik ben er ook met Almelo, kom als groom mee met MMBabe en Obsession.
Als ik niet bij een van hen moet voorlezen wil k ook wel anderen voorlezen hoor Haha! Ik ben er vanaf dinsdag tot zaterdag.

Trouwens, ik neem een digitale videocamera mee dus als iemand nog iets opgenomen wil hebben (proeven ofzo)... laat t ff weten via pb. Je moet dan wel zelf voor n bandje zorgen.

Paulien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 06:57

Als ik zaterdag vrij ben kom ik misschien nog wel effe kijken.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 08:09

Vorig jaar hebben wij in een tentje tegenover de blokhut geslapen. Bedoelen jullie dat met “de Camping”?
Dat was wel geinig: we moesten eigenlijk van een of andere scout wachten tot iemand kwam om aan te betalen, maar we moesten snel weer naar de paarden toe. Toen mochten we de tent opzetten, en niemand is nog bij ons geweest. Hebben we daar 3 dagen voor niets gestaan…

Wij slapen trouwens in een boerderij die we afgehuurd hebben, volgens mij iets van 8 km van het terrein af. Lekker relaxed met afwasmachine, wasmachine en goede bedden.
Wat we met de trailers doen (3 stuks) is nog een vraag, of we die meenemen naar de boerderij of op het parkeerterrein neerpoten.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 11:52

Karin schreef:

Trailer mee? Knipoog

Ik zoek nl. ook nog een slaapplaats, kan ik tenminste wat Grolschjes meepikken op het ruiterbal. Haha!

Anders kan ik vrijdagavond wel naar jullie huis rijden, dan kun jij je lekker laten gaan en houd ik me netjes. Een dronken jurylid maakt tenslotte ook niet echt een geloofwaardige indruk Haha!.
En ik heb de ongelooflijke pech dat ik zaterdag alweer om 9.06 uur mijn eerste proef moet rijden. Huilen dus dan kan ik beter zorgen dat ik geen kater heb!

Mijn trailer staat er trouwens wel, dus die mag je ook altijd nog gebruiken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 11:55

je gaat toch niet helemaal terug naar het westen tussendoor??

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 11:55

Zep schreef:
je gaat toch niet helemaal terug naar het westen tussendoor??

Nope, Fitz heeft een slaapplek in het rustieke Rijssen. Lachen

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 11:59

Mijn trailer is er ook trouwens dus die mag je ook gebruiken.

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 12:01

Ik heb ook nog een vrachtwagen hoor maarten, een hangmat doet daar wonderen in Haha! Haha!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 12:03

Karin"]
[quote="Maarten schreef:
Heeft er misschien iemand voor donderdag -en vrijdagnacht nog een plekkie over in een caravan, tent of camper??

Trailer mee? Knipoog

[/quote]

We hebben nog een tentje, daar kunnen we marco ingooien met Maarten en dan kom jij gewoon bij ons in de camper liggen. Haha! Schijnheilig

Hmmm volgens mij moet ik mij nu bergen. Schijnheilig Cool

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 12:04

Maar ik heb hoogstwaarschijnlijk ook nog een zusje bij me... Lachen

De optie van Fitz lijkt me wel wat, lig ik ook niet al te laat in mijn bedje... Lachen

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 12:48

Karin schreef:
Maar ik heb hoogstwaarschijnlijk ook nog een zusje bij me... Lachen

De optie van Fitz lijkt me wel wat, lig ik ook niet al te laat in mijn bedje... Lachen

We zijn allemaal wel slank dus een beetje schuiven kan best, en het idee van Fitz is ook wel goed. Een dronken jurylid is niet echt geloofwaardig. Haha! Maar ka je bent welkom en het kleine zusje ook. Knipoog