grandeur schreef::)* Is dat het ?
Had al zo'n donkerbruin vermoeden, aan de hand van de namen die ik voorbij zag komen die al wél een boekje hadden binnengekregen..![]()
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
grandeur schreef::)* Is dat het ?
Had al zo'n donkerbruin vermoeden, aan de hand van de namen die ik voorbij zag komen die al wél een boekje hadden binnengekregen..![]()

* lucas03 schreef:ze gaan toch werkelijk niet vast houden aan het idee van 3maanden dezelfde proef. Het is toch de bedoeling dat je zelf de proef rijdt en niet je paard als een automaat door de ring laat gaan?
3x dezelfde proef en mijn paard weet al wat er komt.
CGJ12 schreef:Trouwens jammer dat die pagina met "te verrijden proeven" weer ergens verstop zit, en niet gewoon op de binnenzijde van de cover aan de voorzijde staat.
Vonnie84 schreef:CGJ12 schreef:Trouwens jammer dat die pagina met
"te verrijden proeven" weer ergens verstop zit, en niet gewoon op de binnenzijde van de cover aan de voorzijde staat.
En daarom schrijf ik altijd boven het proefje voor welke maanden het proefje is.
)
Gerrie schreef:Aan de binnezijde van de cover zal wel een 'belangrijke' advertentie staan raad ik zo?

grandeur schreef:Gerrie schreef:Aan de binnezijde van de cover zal wel een 'belangrijke' advertentie staan raad ik zo?
Paardencrematorium, heb ik begrepen![]()