. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
Ik ben ook zeker te spreken over het feit dat jullie 'mijn' muziek niet voor iemand anders gebruiken !! Ik bedoel: Ik kwam bij jullie met verschillende ideeën en Olaf zei direct, nee die heb ik al gebruikt en dus kan jij die niet gebruiken! Dat vind ik een goede zaak: Ik heb weleens meegemaakt dat er op 1 wedstrijd 2 mensen reden met dezelfde galop en stap muziek!!! En ook niet in een andere versie, nee, gewoon lekker geknipt en geplakt op dezelfde manier!! (Jullie begrijpen wel, ik was de amazone die nageaapt was ) (Geen probleem met knip en plakwerk hoor, ik heb alleen nu gekozen voor Oot-Productions). Anoukie schreef:Handiger zou ik niet willen zeggen Shanna, aangezien het (o.a. technisch) veel ingewikkelder en moeilijker is (heb ik mij laten vertellen), maar meer mogelijkheden heb je dan zeker.
Michelle85 schreef:En ook niet in een andere versie, nee, gewoon lekker geknipt en geplakt op dezelfde manier!! .
Horsedances schreef:Naar mijn mening beginnen we in Nederland onze voorsprong op het gebied van kürmuziek heel snel te verliezen. Op één van de laatste wedstrijden in Nederland hoorde ik zes keer Pirates of the Carribeans, en natuurlijk tig-keer de Riverdance. Verder hoor je tegenwoordig bijna nooit meer echte instrumenten, het is bijna allemaal synthesizer gekweel. Als je bijvoorbeeld trance-muziek gebruikt (zoals Edward) is het gebruik van synthesizer geen probleem, maar om popnummers uit de de jaren 60-, 70-, 80- etc.. te gaan verkrachten door er synthesizer nummers van te maken is naar mijn mening een grote schande.
Een jurylid merkte laatst terecht op dat de muziek in Nederland een steeds groter Zeeman-gehalte kreeg. Met een beetje moeite kan iedereen het zelf veel beter dan wat er nu allemaal ten gehore gebracht wordt.
Anoukie schreef:Juist wanneer we allemaal die liedjes van The Sound of Music (om maar even een duidelijk voorbeeld te noemen) blijven gebruiken, zullen "extreme" dingen in de kur op muziek niet snel geliefd worden nee.

robin_love schreef:als ik een zou maken, zou ik een mengsel maken van van alles wat
muiltje schreef:even iets ander, voor de z2 kur hoelang moet dan je schouderbinnenwaarts zijn. Ik heb mijn kur nu twee maal gereden en een keer kreeg ik commentaar dan mijn schouderbinnenwaarts en travers langer moesten duren. iemand??