sjietaah schreef:Nee ik snap het ook hoor van dat organiseren..

was alleen mijn

vergeten..
Tis niet bedoelt als banketstaaf opmerking..

zo is het ook niet opgenomen
probeer jullie ook maar te helpen, zou hier best mijn medewerking aan willen verlenen, maar dat met dat hoofdelijk aansprakelijk weerhoud mij er van om ook daadwerkelijk deel te nemen
Ik ik draai er mijn hand niet voor om om een wedstrijd te organiseren voor twee spring velden en bijvoorbeeld 10 dressuur ringen.
Maar ik heb dus geen zin om achteraf mijn leven lang te moeten betalen voor een paard of ruiter die er verongelukt is
Begrijp me goed het is een heel leuk plan maar kijk eerst hoeveel man je nodig hebt om die laten we het voorbeeld maar nemen 5 wedstrijden plus de kampioenswedstrijd te organiseren en ga dan bij een verzekering te raden of je wel verzekerd kan worden, want voor een vereniging is het al zo dat er voor naar de notaris gegaan moet worden en dat er statuten ed moeten zijn voor een verzekering ook maar met een voorstel op de proppen komt
En mijn advies is dus om eerst een voorstel van de verzekering te krijgen waar het aantal mensen inclusief naam en toenaam op verzekerd zijn, zodat de organisatie in ieder geval al buiten schot blijft als er een claim komt, verder moet de organisatie bestaan uit leden die 21 jaar of ouder zijn, en die moeten dan weer zorgen dat de hulp op de wedstrijd zoals schrijvers en zeker hulp in het parcour niets kan overkomen
Maar nogmaals een geweldig idee en ik hoop dat het gaat lukken