het feit dat tinkers, halflingers en fjorden niet zoveel voorkomen is omdat de personen die zo'n beestje kopen ze vaak voor de recreatie gebruiken.
prissiej bijvoorbeeld is met haar tinker m en doet echt niet onder voor die ander ponies(heb bij haar op stal gestaan en dat beestje loopt echt leuk)
noem eens een taco, hier van bokt.. die is ze uiteindelijk toch ook gestart en moet je zien met welk resultaat????
er lopen ook zat beestjes die wel leuk lopen, maar gewoon recreatief gereden worden.. zouden die dan daar niet geschikt vor zijn omdat ze beweging hebben??
ik vind het zo krom door de bocht he al die rascisme

waarom moet iedereen toch altijd weer naar dat z.. dat stelt geen ene ruk voor! ik heb absoluut geen ambitie daarnaar en ik kom er ook nooit, moet ik maar stoppen met wedstrijden rijden, omdat mijn kans op verlies groter is dan winst?? omdat ik zelf niet gebouwd ben voor de z?? kom nou.. niet iedereen rijd om de hoogste punten te halen en dat weet degene die een barok paard koopt zelf ook.
tegenwoordig zijn al die dressuurpaarden verschrikkelijk. ik vind ze er niet beter op worden qua uiterlijk. en als je de 1 ziet, heb je vaak de ander ook wel gezien... en die karakters is een dikke minpunt.. nee ik heb het wel gezien met de kwpners.
basis sport is basis en dat zou het moeten blijven, wil je knallen?? zorg dan maar dat je goed genoeg bent voor het ZZ-L en hoger...