Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
vossie schreef:@ natasja Nu praat ik even alleen voor mezelf, als de voor mij bewuste jury er zit, bel ik van te voren af en betaal startgeld, daar doe ik niet moeilijk over, IK wil niet starten daar hoeft de vereniging/organistatie niet de dupe van te worden.
Maar bij jouw was er toch ook netjes afgebeld want dat was gebeurt na het plaatsen van de namen, of begrijp ik je nu verkeerd?
Sjuimpje schreef:Ik sta iedere keer weer vreemd te kijken als mensen bij het zien van een jurynaam je gelijk kunnen vertellen waar je op moet letten en hoeveel punten die jury wel, of juist niet, geeft.
Zelf ken ik geen enkele jury bij naam of gezicht. Het interesseert mij gewoon weinig, ik weet niet eens meer wie mij afgelopen weekeinde heeft gejureerd.
Sjuimpje schreef:Zelf ken ik
geen enkele jury bij naam of gezicht. Het interesseert mij gewoon weinig, ik weet niet eens meer wie mij afgelopen weekeinde heeft gejureerd.
CGJ12 schreef:Dat begrijp ik dan weer niet. Een beetje top-sporter laat niks aan het toeval over en probeert alle beinvloedbare factoren mee te nemen in zijn of haar verrichting.........
Suzanne F. schreef:Ach in de L? Who cares? Wat is voor jou topsport dan? Bixie?
happyjoyce schreef:Ik meld mij nooit af vanwege een bepaald jurylid. Ik baal wel is bij een bepaald jurylid maar ik vind dat je eigenlijk bij ieder jurylid moet kunnen rijden.