Jurynaam op startlijst, geeft dat reden tot afmelding?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

db1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 17:07

Het is echt niet dat ik niet bij elke jury kan rijden, voor de wp hoef ik het al helemaal niet te doen, mag tot en met het Z2 starten wat ik wil dmv versnelde promotie. Maar ik vertik het om me door 1 persoon zeer ontrecht en onjuist te laten beoordelen, daar besteed ik mijn tijd en geld niet aan.

Bijna iedereen die reageert op dit topic geeft aan geen problemen met jury's te hebben alleen om verschillende redenen met 1 bepaald persoon.

_Natasja_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 17:26

nee, maar juist omdat iedereen wel iemand heeft geeft het zulke gaten in startlijsten.

Bel dan iig af!

wel zo netjes!

db1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 17:29

@ natasja Nu praat ik even alleen voor mezelf, als de voor mij bewuste jury er zit, bel ik van te voren af en betaal startgeld, daar doe ik niet moeilijk over, IK wil niet starten daar hoeft de vereniging/organistatie niet de dupe van te worden.

Maar bij jouw was er toch ook netjes afgebeld want dat was gebeurt na het plaatsen van de namen, of begrijp ik je nu verkeerd?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 17:32

Als ik niet kan om wat voor reden ook (heb die betreffende jury niet meer gehad)
bel ik altijd netjes af.

Maar zoals ik al eerder melde, zei iemand me dat ze het schandalig vond dat ik met niet afgemeld had, omdat ik omgeroepen werd.Maar dat had ik wel gedaan, maar is blijkbaar niet doorgegeven?

Ymke vertelde al dat ze niemand kon bereiken op het nummer.

ik heb ook ooit eens een week van te voren afgemeld, althans geprobeerd, maar kreeg ook niemand te pakken, het lukte me uiteindelijk pas de dag voor de wedstrijd 'savonds.

Edit: hele kromme zin nog erger dan anders
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-12-05 17:40, in het totaal 1 keer bewerkt

_Natasja_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 17:37

vossie schreef:
@ natasja Nu praat ik even alleen voor mezelf, als de voor mij bewuste jury er zit, bel ik van te voren af en betaal startgeld, daar doe ik niet moeilijk over, IK wil niet starten daar hoeft de vereniging/organistatie niet de dupe van te worden.

Maar bij jouw was er toch ook netjes afgebeld want dat was gebeurt na het plaatsen van de namen, of begrijp ik je nu verkeerd?

gewoon niet opkomen dagen, is niet wat ik onder netjes afbellen versta!

Ik had na de belavond de jurynamen er pas opgezet, want ik vond dit topic pas nadat ik de lijsten al geplaatst haf. En wilde toch de proef op de som nemen.

_Natasja_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 17:40

ik heb standaard mijn voicemail aanstaan, terwijl ik een hekel aandat ding heb. Voor het geval dat ik niet op kan nemen.

Ik neem zelfs op als ik op mijn paard zit en heb standaard een notitieboekje met pen bij me.
Ook geef ik aan dat ik tussen elke dag tussen 18:00 en 19:00 het beste te bereiken ben. Als je me dan nog niet bereiken kan
Bovendien is het een mobiel nr, dus sms'en is ook een optie.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 17:41

Dan heb jij het netjes geregeld, maar zo is het niet overal

_Natasja_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 17:44

dank je wel

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 23:56

Als organisatie kun je natuurlijk voor de GRAP de naam van een ANTI-jury bovenaan de lijst zetten om er voor te zorgen dat velen afzeggen en de boel wat eerder afgelopen is......

_Natasja_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 23:58

ja das ook een optie, dan wel als laatste zetten

ibikus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 10:22

Ik sta iedere keer weer vreemd te kijken als mensen bij het zien van een jurynaam je gelijk kunnen vertellen waar je op moet letten en hoeveel punten die jury wel, of juist niet, geeft.
Zelf ken ik geen enkele jury bij naam of gezicht. Het interesseert mij gewoon weinig, ik weet niet eens meer wie mij afgelopen weekeinde heeft gejureerd.

anydale

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 11:55

Sjuimpje schreef:
Ik sta iedere keer weer vreemd te kijken als mensen bij het zien van een jurynaam je gelijk kunnen vertellen waar je op moet letten en hoeveel punten die jury wel, of juist niet, geeft.
Zelf ken ik geen enkele jury bij naam of gezicht. Het interesseert mij gewoon weinig, ik weet niet eens meer wie mij afgelopen weekeinde heeft gejureerd.

Precies, vraag ook niet aan mij wie de jury was hoor, dat maakt me nou echt niet uit!

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 11:57

ik ken er dus maar een, en daar start ik niet meer. De rest zal me een zorg zijn.

ibikus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 11:59

Ik heb vorig jaar voor nog een keertje echt but punten gereden, 135 in het L1 geloof ik, met als algemene opmerking dat het paard te groen was.
Nog steeds begrijp ik dat mens niet, maar ik zou haar naam echt niet meer weten hoor

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 12:03

Ik reed toevallig in 2 weken tijd bij 2 verschillende verenigingen bij dezelfde jury. 2 paarden, zes proeven, en punten die ik totaal niet snapte. Sindsdien is ze blijven hangen en ik heb haar dus de volgende wedstrijd gevraagd (via het secretariaat) om toelichting met het eerder beschreven resultaat.

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 13:43

Sjuimpje schreef:
Zelf ken ik
geen enkele
jury bij naam of gezicht. Het interesseert mij gewoon weinig, ik weet niet eens meer wie mij afgelopen weekeinde heeft gejureerd.

Dat begrijp ik dan weer niet. Een beetje top-sporter laat niks aan het toeval over en probeert alle beinvloedbare factoren mee te nemen in zijn of haar verrichting.........

Suzanne F.

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 14:54

CGJ12 schreef:
Dat begrijp ik dan weer niet. Een beetje top-sporter laat niks aan het toeval over en probeert alle beinvloedbare factoren mee te nemen in zijn of haar verrichting.........

Ach in de L? Who cares? Wat is voor jou topsport dan? Bixie?

Mer1980

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 13:08

Tsja ik rij ook niet meer bij 1 bepaalde jury. Ik vraag er bij inschrijving gewoon naar. Ik betaal liever startgeld zonder te starten bij dat mens dan dat ik verspilde moeite doe om daar heen te gaan. Het is een principe kwestie voor mij puur psygisch.

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 14:00

Suzanne F. schreef:
Ach in de L? Who cares? Wat is voor jou topsport dan? Bixie?

Voor sommige mensen (de meeste denk ik) is de Bixie inderdaad al een hele klus.....

Sizz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 15:33

Absoluut niet!

Dat vind ik wel zo verschrikkelijk ergelijk, afmelden omdat je denkt dat je weinig punten krijgt omdat je die de vorige keer ook kreeg.

Ten eerste kost het geld als je je afmeld, ten tweede weet je niet of die jury jou weer lage punten geeft en ten derde rij je voor jezelf en niet voor de jury.

Oke, ik baal ook wel eens als het voor mijn gevoel lekker ging en ik krijg zwaar trieste punten. Maar ik vond het fijn gaan en daar ging het om.
Volgende keer beter.

_Natasja_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 16:14

juist Sizz dass de juiste instelling

UrbanL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 16:20

happyjoyce schreef:
Ik meld mij nooit af vanwege een bepaald jurylid. Ik baal wel is bij een bepaald jurylid maar ik vind dat je eigenlijk bij ieder jurylid moet kunnen rijden.

Tja hoor de laatste tijd weer verhalen waar je broek van afzakt. Bv discrimeren op vereniging of omdat het bv een oud stalgenoot is. Dit vind ik helemaal erg om te doen ik weet dat enkele het doen waarom zou ik dan gaan rijden??.

Ik zou mij gelijk afmelden zonde van mijn tijd en frustratie om bij een jury te rijden waar je toch geen kans maakt?.

Jammer dat er geen jury's meer zijn die abjectief kunnen kijken zonder naar het naamje/plaatje en ruiter te kijken. Kost allemaal aardig wat geld en je lol wordt zo aardig kapot gemaakt.

radje

Re: Jurynaam op startlijst, geeft dat reden tot afmelding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 16:22

Ben het helemaal met natasja eens (vond het al zo raar dat de jurynamen erbij stonden)

Er kwamen veel mensen gewoon niet opdagen.
Dat is toch ook niet leuk voor de organiserende vereniging en die kent lang niet alle jury's dus vaak weet de vereniging zelf ook niet hoe er word gejureerd!

_Natasja_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 16:36

Heej miranda,

ja het was eens maar nooit weer.

(ps ik vond je reactie in een ander topic erg aardig, je weet denk ik wel welke)

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 17:05

Hmmm ik heb ze er zojuist met de jurynamen erbij op internet gezet.....heb nu al zo gruwelijk veel afmeldingen binnen, zoveel kunnen er nooit meer komen alleen vanwege de jurynamen!

We zullen zien.....