Oh ja.............
De zaterdag-voorstelling begint geloof ik om 15:00h
Onderstaand een lijstje met de gelukkige ruitertjes die de hoofdprijs hebben gewonnen:
http://www.startlijsten.nl/website/lijs ... pony_s.xls

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KarinvdM schreef:Dit meen je niet CGJ...
Citaat:In week 4 en 5 staat achter de manege een circus opgesteld. Het parkeerterrein aan de achterkant van de manege is dan niet bruikbaar. Het circus/ de dieren van het circus kan/kunnen enige (geluids)overlast geven.
Barbara_m schreef:Misschien wordt Lotte dalijk wel kampioen Z2 op een zebra en mag ze een ereronde rijden op de leeuw
Rensjuh schreef:Wat mega komisch! Ow ik vind het echt SUPER jammer dat ik hier niet bij ben, ben heeeeeeel benieuwd hoe alle dressuurmiepjes zich vandaag gehouden hebben bij de selectie! Dit moet eigenlijk idd in een apart topic op voorpagina nieuws!
Dit is echt het slechtste wat ik ooit gehoord heb
![]()
Rensjuh schreef:Ow kijk ik had het verkeerd begrepen, ik dacht dat de M1/M2 dressuur selectie ook al vandaag was, maar die geluksvogels zijn verplaatst naar emmen... toch jammer![]()
laurae schreef:Ik ben ondertussen weer terug van de selecties (M2).
begon al goed: ik kwam er vlak voor vertrek achter dat we niet in Beilen maar in Emmen moesten zijn.
KarinvdM schreef:Jammer van het puntenverschil. Maar goed, met die 168 mag je tevreden zijn, toch?