Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
loes14 schreef:dankje wel iedereen!
ik rijd met beide ponys in kring oude ijssel
met mijn eigen pony ben ik kring kampioen
en daarnaast rijd ik nog een d pony en daarmee ben ik een keer 1ste geworden en een keer 2de dus ik mag denk ik wel door!!
ik hoop dat ik de laatste selectie nog goed in de b rijd want het zal helemaal fantatisch zijn om met beide pony`s kringkampioen te worden!!
hopen dat je met de andere ook kring kamioen word..
jaleesa90 schreef:loes14 schreef:dankje wel iedereen!
ik rijd met beide ponys in kring oude ijssel
met mijn eigen pony ben ik kring kampioen
en daarnaast rijd ik nog een d pony en daarmee ben ik een keer 1ste geworden en een keer 2de dus ik mag denk ik wel door!!
ik hoop dat ik de laatste selectie nog goed in de b rijd want het zal helemaal fantatisch zijn om met beide pony`s kringkampioen te worden!!
nouuu.. ik ga voor je duimen loes!hopen dat je met de andere ook kring kamioen word..
al moet je niet TE ASO doen he![]()
Maarja ik GUN HET JOU!!

Easterlover schreef:Wij ( in Gelderland) hebben nu 1 selectie gehad.
Ik reed voor de eerste x M2, en dus ook meteen selectie.. en we werden eerste.. nu hopen dat die andere 2 ook goed gaan
Ik heb dus ook 1 selectie in de Z1 gehad.
Maar, bij ons is het volgens mij zo dat je zowiezo al naar de Kampioenschappen mag omdat er niet zo veel deelname int Z is.
Dat hebben al een paar mensen tegen mij gezegd.
Is dat bij jullie ook zo ?
. Met de andere pony had ik voor het eerst Z2 gestart. We hadden 248 punten (240 = winstpunt ) ,,Dus winstpunt! 

missmiekie schreef:weten ze dat nu al?? Ik heb mn eerste selectie nog niet eens gereden( kring 4, zuid-holland) dan zijn ze daar wel erg snel
haha
Easterlover schreef:missmiekie schreef:weten ze dat nu al?? Ik heb mn eerste selectie nog niet eens gereden( kring 4, zuid-holland) dan zijn ze daar wel erg snel
haha, idd wel erg snel. Maar jullie lopen ook wel een beetje achter volgens mijhaha

) 
vonneke schreef:zowiezo gek dat ze het overal helemaal anders doen, de ene heeft 1 selectie de ander weer 3 en de ander weer 4 selecties. Zo raar dat ze dat niet allemaal hetzelfde doen.
Sillylilly schreef:De Gelderse Kampioenschappen zijn pas 5 maart. Dus daar zit bijna 4 (!!!) maanden tussen!
Citaat:Volgens mij zijn de gelderse op 4 februari! Bij ons dus een maand na de laatste selectiewedstrijd.
maar de kans is klein dat ik door mag