Selecties in volle gang... Hoe staan jullie?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

loes14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 13:27

dankje wel iedereen!
ik rijd met beide ponys in kring oude ijssel
met mijn eigen pony ben ik kring kampioen
en daarnaast rijd ik nog een d pony en daarmee ben ik een keer 1ste geworden en een keer 2de dus ik mag denk ik wel door!!
ik hoop dat ik de laatste selectie nog goed in de b rijd want het zal helemaal fantatisch zijn om met beide pony`s kringkampioen te worden!!

Djaleesa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 13:30

loes14 schreef:
dankje wel iedereen!
en daarnaast rijd ik nog een d pony en daarmee ben ik een keer 1ste geworden en een keer 2de dus ik mag denk ik wel door!!
ik hoop dat ik de laatste selectie nog goed in de b rijd want het zal helemaal fantatisch zijn om met beide pony`s kringkampioen te worden!!

nouuu.. ik ga voor je duimen loes! hopen dat je met de andere ook kring kamioen word..
al moet je niet TE ASO doen he
Maarja ik GUN HET JOU!!

loes14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 15:07

jaleesa90 schreef:
loes14 schreef:
dankje wel iedereen!

nouuu.. ik ga voor je duimen loes! hopen dat je met de andere ook kring kamioen word..
al moet je niet TE ASO doen he
Maarja ik GUN HET JOU!!

aaaahh
dat vinnik nou lief van jou haha
we kennen id BEPAALDE personen die aso gaan doen
je weet wel over wie ik het heb haha

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 13:37

Bij ons in de kring zijn de selecties al voorbij, en de afgevaardigde naar de Brabantse kampioenschappen al bekend.

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 17:19

weten ze dat nu al?? Ik heb mn eerste selectie nog niet eens gereden( kring 4, zuid-holland) dan zijn ze daar wel erg snel

retseH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 17:55

Easterlover schreef:
Wij ( in Gelderland ) hebben nu 1 selectie gehad.
Ik reed voor de eerste x M2, en dus ook meteen selectie.. en we werden eerste .. nu hopen dat die andere 2 ook goed gaan
Ik heb dus ook 1 selectie in de Z1 gehad.
Maar, bij ons is het volgens mij zo dat je zowiezo al naar de Kampioenschappen mag omdat er niet zo veel deelname int Z is.
Dat hebben al een paar mensen tegen mij gezegd.
Is dat bij jullie ook zo ?

*Heb inmiddels mn tweede selectiewedstrijd gehad in Gorrsel, we waren weer eerste, met 168 punten!(M2). Dus we mogen naar de Gelderse Kampioenschappen . Met de andere pony had ik voor het eerst Z2 gestart. We hadden 248 punten (240 = winstpunt ) ,,Dus winstpunt!
Over 2 weken is de laatste selectiewedstrijd. Daar kun je kringkampioen worden. We zullen zien hoe het daar gaat.
Groetjes !

retseH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 17:56

missmiekie schreef:
weten ze dat nu al?? Ik heb mn eerste selectie nog niet eens gereden( kring 4, zuid-holland) dan zijn ze daar wel erg snel

haha, idd wel erg snel. Maar jullie lopen ook wel een beetje achter volgens mij haha

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 10:40

Easterlover schreef:
missmiekie schreef:

haha, idd wel erg snel. Maar jullie lopen ook wel een beetje achter volgens mij haha

Wij lopen ook achter!!
(over anderhalve week eerste selectie.. )

Wienna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 22:22

@loes14 proficiat!!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 22:35

bij ons zijn ze echt ubersnel

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 07:38

Ik heb pas 27 januari 1 selectie en dan zijn 11 febr de Drentse kamp. Echt dom dat er bij ons maar 1 selectie is voor meteen de hele provincie, maar goed, luisteren doen ze toch niet....

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 08:10

zowiezo gek dat ze het overal helemaal anders doen, de ene heeft 1 selectie de ander weer 3 en de ander weer 4 selecties. Zo raar dat ze dat niet allemaal hetzelfde doen.

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 08:12

vonneke schreef:
zowiezo gek dat ze het overal helemaal anders doen, de ene heeft 1 selectie de ander weer 3 en de ander weer 4 selecties. Zo raar dat ze dat niet allemaal hetzelfde doen.

Ja, dat vind ik ook raar.. Nja.. er zal wel een reden voor zijn

peterpan

Re: Selectie's in volle gang... Hoe staan jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 13:16

Hallo Allemaal

ik ga 8 januari naar haarlem schoteroog voor het eerst een selectie wedstrijd rijden. zijn er nog meer mensen die in de kring noordholland zuid rijden? en ook naar de selectie wedstrijd gaan? ik snap namelijk niet helemaal wat de bedoeling is en is er bij ons maar een selectie of zijn er ook meer????? wie oh wie kan me duidelijkheid geven dank je

Sillylilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 13:55

Ik rijd de selecteis met Stradivarius in de M2.

De eerste selectie was ik 8e
De tweede selectie was ik 1e
Nu de derde nog, die is op 10 dec.
In het tussenklassement sta ik tot nu toe 3e.

Nu zit ik dus een beetje met een probleem. Onze laatste selectiewedstrijd is dus op 10 december. De Gelderse Kampioenschappen zijn pas 5 maart. Dus daar zit bijna 4 (!!!) maanden tussen! Het probleem is dus dat je niet mag promoveren als je geselecteerd bent en ook op de kampioenschappen wilt starten.
Ik heb inmiddels al 16 winstpunten, dus het komt er op neer dat ik dus eigenlijk 4 maanden lang geen wedstrijd meer kan rijden, omdat ik anders het risico loop om over mijn punten heen te gaan en dus móet promoveren! Dat is toch raar?!

Opzich is het een goede regel, maar zorg dan dat er tussen de laatste selectiewedstrijd en de kampioenschappen maximaal 1 maand zit.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 14:01

Sillylilly schreef:
De Gelderse Kampioenschappen zijn pas 5 maart. Dus daar zit bijna 4 (!!!) maanden tussen!

Volgens mij zijn de gelderse op 4 februari! Bij ons dus een maand na de laatste selectiewedstrijd.

Sillylilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 14:15

Citaat:
Volgens mij zijn de gelderse op 4 februari! Bij ons dus een maand na de laatste selectiewedstrijd.

Op de KNHS wedstrijdkalaneder staat dat er op 5 maart 2006 de Gelderse kampioenschappen zijn voor de Indoor Dressuur in Didam.... Of zie ik dat nou helemaal verkeerd?

Sillylilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 14:37

Foutje, ik zie het al.... 5 maart is een wedstrijd voor Gelderse paarden.... hihi. 4 maart is inderdaad de indoorkamioenschappen!

samoth

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 15:15

ik heb maar 1 selectie maar de kans is klein dat ik door mag

Liza_vL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 15:22

Echt raar dat er bij sommige maar 1 selectie is, als het dan 1 keer toevallig goed of fout gaat hangt het daar vanaf. :S

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 15:40

Ja vind ik ook, ik denk dat het allemaal wat handiger zou zijn als elke kring hetzelfde aantal selecties zou hebben. Ook dingen zoals data zouden beter op elkaar moeten worden afgestemd. Ik bedoel, 4 maanden tussen een kring en een regio wedstrijd vind ik wel erg veel!

Nick_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 15:52

Ik heb nog maar 1 selectie wedstrijd gehad ( springen)
en ben daar 3de geworden

Egni

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 17:18

Ik rijd selecties in het Z2 (paarden). De eerste selectie was ik 2e en de tweede was ik eerste. Sta nu eerste in het tussenklassement geloof ik.

Suprice

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 17:23

ik ben 1 keer 2e (166) geworden, 5e (157) en 1e (173) en sta nu eerste van de kring voor de kringkampioenschappen! owja ik heb in totaal 5 wedstrijden gereden met mijn pony dus we rijden in de B (B+8)

kelliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 22:21

Ik heb net mijn eerste Z2 selectie gereden.
Ik had gewoon nog nooit zo een fijne proef gereden en kreeg maar 174 punten terwijl ik vorige week nog voor een iets mindere proef 196 punten krijgt.
Bijna iedereen zei tegen mij wat een mooie proef, worden hoge punten en dan krijg ik zulke punten.
Maar goed het is een blijft een jurysport....
Ik doe denk ook niet meer mee aan de volgende selectie's bij ons.
Alleen in de M1 nog.
Laatst bijgewerkt door kelliej op 02-12-05 22:34, in het totaal 1 keer bewerkt