Jippie schreef:Ik heb vanmiddag zitten zwoegen op mijn CV. Geen idee wat ze daar eigenlijk van verwachten. Ik heb maar een leuk verhaaltje gemaakt voor de speaker.
Niet zoveel normaal; dus het is vast wel goed zo!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jippie schreef:Ik heb vanmiddag zitten zwoegen op mijn CV. Geen idee wat ze daar eigenlijk van verwachten. Ik heb maar een leuk verhaaltje gemaakt voor de speaker.

Bettine schreef:muiltje schreef:stomme vraag waar ligt zevenaar in de buurt?
Volgens mij net achter Arnhem, richting de duitse grens
Daarna willen we samen nog komen kijken. Maybe wil mijn moeder wel rijden die vind Kur ook leuk!

Bettine schreef:Kreeg van de ANWB deze route:
3. Rijd na 1.9 km de oprit van de A12 op (Veenendaal[afslag 23]
) richting Arnhem A12/E35
4. Volg na 19 km op het knooppunt Grijsoord de A12, A50, E35 richting Arnhem A12/A50/E35
5. Volg na 6.7 km op het knooppunt Waterberg de A12, E35 richting Oberhausen A12/E35
6. Neem na 15 km afslag Zevenaar[afslag 29] richting Doesburg N336
7. Ga na 350 m linksaf op de Doesburgseweg (N336) richting Doesburg N336
8. Sla na 250 m linksaf
9. Ga na 1.4 km linksaf de Boleemweg op
10. Na 350 m bent u gearriveerd (Boleemweg zevenaar,6903)
Klopt dit ongeveer?
.
). Daar zie je ook al een klein rood bordje met de boleemhoeve erop. Deze weg (oude steeg ) helemaal volgen en dan de tweede straat links. Staat ook weer een rood bordje.

(en nu mag je echt niet meer verkeerd rijden bettine
) Als je de stoplichten en de oprit A12 voorbij bent start aan de linkerkant een boom/struikgewas... deze houdt (uiteraard
) op als je het weggetje links krijgt
.

) afgaan ... c'est moi
. Onze digi geeft ook plaatjes voor get the picture "wat ziet u in deze donkere vlek"

).