Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Franske schreef:Weet alleen dat een Jazz de dressuur gewonnen heeft.
Voor de rest komt het vanavond op :
http://www.vsnhorses.nl
Toedeledoki schreef:Wat jammer dat ze de afstamming niet in de uitslagen zetten.Nu is er niet zo veel aan.Heeft iemand dat soms van de beste 12 paarden, liefst nog met ruiter en/of eigenaar erbij, altijd leuk.
Georgette schreef:Varonette staat bij ons op stalZe is geloof ik 15e geworden. Echt een superdier!
Suzanne F. schreef:Ja zeker mooie uitslag!!
Goh VSN lid en selectiejurylid Nico Witte heeft wel 3 paarden bij de eerste 10, oa. de winnaar.....![]()
trudydejong schreef:En weet je wat ik nog steeds niet snap, is de punten voor het exterieur! Bij de voorrondes krijgt Voriose een 8 en nu op eens een 7.
Het kan toch niet zo zijn, dat ze in een zeer korte tijd "achteruit" is gegaan in het exterieur!
Dat moet gewoon niet kunnen, vind ik!!
Maarja, zoals je al eerder zei: Jury sport!! >;)
Eleonoor schreef:Ruiter paard drie is Evert de Jong. Wel opvallend dat hij er tussen staat met al die andere bekende namen van eigenaren. Bij het overrijden had hij de hoogste punten. Dan is het wel jammer dat alles wordt gedeeld met de voorronde. Ach ja, regels zijn regels. Wel bijzonder inderdaad dat Nico zoveel paarden heeft lopen en zelf jurylid is.
Suzanne F. schreef:Ik zal snel wat foto´s neerzetten.