Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lielle schreef:hm, ik heb maar een keer een klasse L meegemaakt (en dat vond ik een grote vergissing) verder altijd L1/L2.
Bettine schreef:Wel is het zo dat je bv. met een 5 jarig paard vanaf april geen Z meer mag starten.
JollyJumper schreef:En nog iets gehoord over een hoger te halen percentage voor een wp? Ik hoorde dat de KNHS daar zelf nog niet uit is dus dat zal wel niet. Ze gaan wel iets doen maar weten op dit moment zelf nog niet wat...
CGJ12 schreef:Bettine schreef:Wel is het zo dat je bv. met een 5 jarig paard vanaf april geen Z meer mag starten.
Dat wordt dan in de periode januari-maart 2006 volop racen om 5-jarige merries Z(2) te klasseren..............
Sammie schreef:Dan hebben ze het sport predikaat en kunnen ze de fok in.
Miona schreef:Voor de mensen die ook naar Westerbork gaan vanavond: tot vanavond!
JollyJumper schreef:En nog iets gehoord over een hoger te halen percentage voor een wp? Ik hoorde dat de KNHS daar zelf nog niet uit is dus dat zal wel niet. Ze gaan wel iets doen maar weten op dit moment zelf nog niet wat...
Citaat:Miona schreef:
Voor de mensen die ook naar Westerbork gaan vanavond: tot vanavond!
Tot vanavond...